𝗡𝗮𝘆𝗿𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗯𝗮𝗿𝘂 𝗯𝗮𝗹𝗶𝗸 𝗱𝗮𝗿𝗶 𝘀𝗲𝗸𝗼𝗹𝗮𝗵 𝗮𝗴𝗮𝗸 𝗿𝗮𝗴𝘂 𝗶𝗶 𝗻𝗮𝗸 𝗺𝗮𝘀𝘂𝗸 𝗿𝘂𝗺𝗮𝗵 𝘀𝗲𝗼𝗹𝗮𝗵 𝗮𝗱𝗲 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝘁𝗮𝗸 𝗸𝗲𝗻𝗮 𝗱𝗮𝗻 𝗻𝗮𝗿𝗮 𝗺𝗲𝗻𝘆𝗲𝗱𝗶𝗮 𝘀𝗽𝗿𝗮𝘆 𝗽𝗮𝗽𝗲 𝗱𝗮𝗻 𝗱𝗮𝗻 𝘁𝗲𝘇𝘇𝗲𝗿 𝗸𝗮𝗹𝗮𝘂 𝗮𝗱𝗲 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗲𝗲𝘆𝗲𝗿𝗮𝗻𝗴 𝘀𝗲𝗰𝗮𝗿𝗮 𝘁𝗶𝗯𝗮 𝗶𝗶 .
𝗗𝗲𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗹𝗮𝗳𝗮𝘇 𝗯𝗶𝘀𝘀𝗺𝗶𝗹𝗮𝗵 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗺𝗲𝗺𝗯𝘂𝗸𝗮 𝗽𝗶𝗻𝘁𝘂 𝗱𝗮𝗻 𝘁𝗲𝗿𝗸𝗲𝗷𝘂𝘁 𝗮𝗱𝗲 𝗸𝗲𝗹𝘂𝗮𝗿𝗴𝗮 𝗻𝘆𝗮 𝗱𝗶𝘀𝗶𝘁𝘂 𝘁𝗲𝗿𝘂𝘀 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗹𝗮𝗿𝗶 𝗺𝗲𝗺𝗲𝗹𝘂𝗸 𝗺𝗲𝗿𝗲𝗸𝗮 𝗯𝗲𝗿𝘁𝗶𝗴𝗮 𝗲𝗿𝗮𝘁𝘁 𝗯𝗮𝗴𝗮𝗶𝗸𝗮𝗻 𝘁𝗮𝗸 𝗻𝗮𝗸 𝗹𝗲𝗽𝗮𝘀.
𝗔𝗱𝗮𝗺 𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗻 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗲𝗹𝗶𝗵𝗮𝘁 𝗵𝗮𝗻𝘆𝗮 𝘁𝗲𝗿𝘀𝗲𝗻𝘆𝘂𝗺 𝗯𝗶𝗹𝗮 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗹𝗮𝗿𝗶 𝗺𝗲𝗺𝗲𝗹𝘂𝗸 𝗸𝗲𝗹𝘂𝗮𝗿𝗴𝗮 𝘀𝗲𝗷𝗮𝗸 𝗵𝗮𝗺𝗽𝗶𝗿 𝘀𝗲𝗯𝘂𝗹𝗮𝗻 𝗯𝗲𝗻𝗱𝗮 𝗻𝗶 𝗯𝗲𝗹𝗮𝗸𝘂 .
𝗢𝗵 𝘆𝗲𝗿 𝗽𝗲𝗺𝗯𝘂𝗻𝘂𝗵 𝗸𝗮𝗶𝗿𝗮 𝗱𝗶 𝘁𝗮𝗻𝗴𝗸𝗮𝗽 𝗱𝗮𝗻 𝗱𝗶𝗯𝗲𝗿𝗶 𝗵𝘂𝗸𝘂𝗺𝗮𝗻 𝘀𝗲𝘁𝗶𝗺𝗽𝗮𝗹 𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗽𝗲𝗿𝗯𝘂𝗮𝘁𝗮𝗻 𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗯𝗮𝗻𝘁𝘂𝗮𝗻 𝗸𝗲𝗹𝘂𝗮𝗿𝗴𝗮 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝘁𝗮𝗸 𝗸𝗮𝗻 𝘀𝗲𝗹𝗮𝗺𝗮𝘁 𝗱𝗮𝗻 𝗲𝘁𝗵𝗮𝗻 𝗵𝗶𝗹𝗮𝗻𝗴 𝗹𝗮𝗻𝗴𝘀𝘂𝗻𝗴 𝘁𝗮𝗸 𝗮𝗱𝗲 𝗸𝗵𝗮𝗯𝗮𝗿 𝗯𝗶𝗹𝗮 𝗱𝗮𝗽𝗮𝘁 𝘁𝗮𝗵𝘂 𝗯𝘂𝗸𝗮𝗻 𝗸𝗶𝘁𝗼𝗿𝗮𝗻𝗴 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗯𝘂𝗻𝘂𝗵 𝗮𝗱𝗶𝗸 𝗽𝗽 𝗱𝗶𝗮 .
𝗧𝗮𝗽𝗶 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗿𝗮𝘀𝗮 𝗮𝗱𝗲 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝘁𝗮𝗸 𝗸𝗲𝗻𝗮 '𝗱𝘂𝗱𝘂𝗸 𝘀𝗶𝗻𝗶 𝗷𝗮𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗽𝗲𝗿𝗴𝗶 𝗺𝗮𝗻𝗮 ' 𝗺𝗮𝘁𝗮 𝗮𝗸𝗶𝗿𝗮 𝗺𝗲𝗹𝗶𝗵𝗮𝘁 𝘀𝗲𝗸𝗲𝗹𝗶𝗹𝗶𝗻𝗴 ,𝗺𝗲𝗿𝗲𝗸𝗮 𝘀𝗲𝗺𝘂𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗲𝗹𝗶𝗵𝗮𝘁 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝘁𝘂𝗿𝘂𝘁 𝗺𝗲𝗺𝗲𝗿𝗵𝗮𝘁𝗶 𝘀𝗲𝗸𝗲𝗹𝗶𝗹𝗶𝗻𝗴 .
'𝗘𝘁𝗵𝗮𝗻 ' 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗱𝗮𝗽𝗮𝘁 𝗿𝗮𝘀𝗮 𝗲𝘁𝗵𝗮𝗻 𝗮𝗱𝗲 𝗱𝗲𝗸𝗮𝘁 𝘀𝗶𝗻𝗶 𝘁𝗮𝗽𝗶𝗶 𝘁𝗮𝗸 𝘁𝗮𝗵𝘂 𝗱𝗶𝗮 𝘀𝗲𝗺𝗯𝘂𝗻𝘆𝗶 𝗱𝗲𝗸𝗮𝘁 𝗺𝗮𝗻𝗮 .
"𝗘𝘁𝗵𝗮𝗻𝗻 ,𝗸𝗲𝗹𝘂𝗮𝗿𝗿𝗿 "𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗺𝗲𝗻𝗷𝗲𝗿𝗶𝘁 𝗺𝗲𝗻𝗮𝗻𝗴𝗴𝗶𝗹 𝗻𝗮𝗺𝗮 𝗲𝘁𝗵𝗮𝗻 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗯𝗲𝗿𝘀𝗲𝗺𝗯𝘂𝗻𝘆𝗶 𝗱𝗶𝘀𝗲𝗯𝗮𝗹𝗶𝗸 𝘁𝗶𝗮𝗻𝗴 .
"𝗘𝘁𝗵𝗮𝗻 ,𝗱𝗶𝗮 𝗱𝗲 𝗸𝗮𝘁 𝘀𝗶𝗻𝗶 𝗱𝗲𝗸" 𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗮𝗶𝗲𝗱𝗲𝗻 𝘄𝗮𝘀 𝗶𝗶 𝗺𝗲𝗻𝗴𝗮𝘄𝗮𝘀𝗶 𝘀𝗲𝗸𝗲𝗹𝗶𝗹𝗶𝗻𝗴 𝗱𝗮𝗻 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗮𝗻𝗴𝗴𝘂𝗸 𝗸𝗮𝗻 𝗸𝗲𝗽𝗮𝗹𝗮.
"𝗔𝗺𝗯𝗶𝗸 𝘁𝗲𝘇𝘇𝗮𝗿 𝗻𝗶 𝗸𝗮𝗹𝗮𝘂 𝗮𝗱𝗲 𝗽𝗮𝗽𝗲 ,𝗯𝗮𝘄𝗮𝗸 𝗺𝗮𝗺𝗮 𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗻 𝘀𝗲𝗺𝗯𝘂𝗻𝘆𝗶 𝗱𝘂𝗹𝘂 "𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗺𝗲𝗻𝘆𝘂𝗿𝘂𝗵 𝗮𝗯𝗮𝗻𝗴 𝗰𝗲𝗽𝗮𝘁 𝘀𝗲𝗯𝗲𝗹𝘂𝗺 𝗽𝗮𝗽𝗲 𝗷𝗮𝗱𝗶 .
YOU ARE READING
𝑻𝑯𝑬 𝑹𝑶𝑺𝑬 𝐍𝐚𝐲𝐫𝐚 (C)
No Ficción𝑩𝑼𝑵𝑮𝑨 𝒀𝑨𝑵𝑮 𝑴𝑬𝑲𝑨𝑹 𝑻𝑰𝑫𝑨𝑲 𝑺𝑬𝑳𝑨𝑴𝑨𝑵𝒀𝑨 𝑴𝑬𝑲𝑨𝑹 𝑵𝑨𝑲 𝑻𝑨𝑯𝑼 𝑲𝑬𝑵𝑨 𝑩𝑨𝑪𝑨 ♥️ ⚠️𝗡𝗢 𝗖𝗢𝗣𝗬 𝗖𝗜𝗧𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 !! ⚠️𝗕𝗔𝗛𝗔𝗦𝗔 𝗞𝗔𝗦𝗔𝗥 𝗗𝗔𝗡 𝗖𝗔𝗥𝗨𝗧 𝘁𝗮𝗸 𝗯𝗮𝗻𝘆𝗮𝗸 ⚠️16 𝗧𝗔𝗛𝗨𝗡 𝗞𝗘 𝗞𝗘 𝗔𝗧𝗔𝗦 𝗦�...