𝗛𝗮𝗺𝗽𝗶𝗿 30 𝗺𝗶𝗻𝗶𝘁 𝗮𝗸𝗵𝗶𝗿𝗻𝘆𝗮 𝘀𝗮𝗺𝗽𝗮𝗶 𝗷𝘂𝗴𝗮 𝘁𝗲𝗺𝗽𝗮𝘁 𝘀𝗲𝗸𝗼𝗹𝗮𝗵 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝘂𝗻𝘁𝘂𝗸 𝗽𝗲𝗿𝘁𝗮𝗺𝗮 𝗸𝗮𝗹𝗶 𝗻𝘆𝗮 .𝗗𝗮𝗻 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗺𝗲𝗹𝗶𝗵𝗮𝘁 𝗱𝗶𝘀𝗶𝘀𝗶 𝗹𝘂𝗮𝗿 𝘀𝗲𝗸𝗼𝗹𝗮𝗵 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗯𝗲𝘀𝗮𝗿 𝘀𝗮𝗺𝗮 𝘀𝗲𝗽𝗲𝗿𝘁𝗶 4 𝘁𝗮𝗵𝘂𝗻 𝘁𝗮𝗸 𝗮𝗱𝗲 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗯𝗲𝗿𝗯𝗲𝘇𝗮.𝗻𝗮𝗺𝗮 𝘀𝗲𝗸𝗼𝗹𝗮𝗵 𝗮𝗹𝘃𝗲𝘁𝗵 𝗵𝗶𝗴𝗵𝘀𝗰𝗵𝗼𝗼𝗹.
"𝗔𝗱𝗶𝗸 𝗷𝗼𝗺 𝗸𝗲𝗹𝘂𝗮𝗿 "𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗮𝗶𝗲𝗱𝗲𝗻 𝗺𝗲𝗻𝗲𝗴𝘂𝗿 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗲𝗹𝗶𝗵𝗮𝘁 𝗸𝗲 𝗮𝗿𝗮𝗵 𝗹𝘂𝗮𝗿 𝘁𝗮𝗻𝗽𝗮 𝗯𝗲𝗿𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗮𝗽𝗮-𝗮𝗽𝗮.
𝗡𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗵𝗮𝗻𝘆𝗮 𝗮𝗻𝗴𝗴𝘂𝗸𝗮𝗻 𝗸𝗲𝗽𝗮𝗹𝗮 𝗱𝗮𝗻 𝗺𝗲𝗹𝗮𝗻𝗴𝗸𝗮𝗵 𝗸𝗲𝗹𝘂𝗮𝗿 𝗱𝗮𝗿𝗶 𝗸𝗲𝗿𝗲𝘁𝗮 .
𝗔𝗶𝗲𝗱𝗲𝗻 𝗱𝗮𝗻 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗽𝘂𝗻 𝗺𝗲𝗹𝗮𝗻𝗴𝗸𝗮𝗵 𝗺𝗮𝘀𝘂𝗸 𝗱𝗮𝗹𝗮𝗺 𝘀𝗲𝗸𝗼𝗹𝗮𝗵 𝘁𝗮𝗻𝗽𝗮 𝗯𝗲𝗿𝗲𝗮𝗸𝘀𝗶 𝗮𝗽𝗮 -𝗮𝗽𝗮 𝗵𝗮𝗻𝘆𝗮 𝗱𝗶𝗻𝗴𝗶𝗻 𝗱𝗮𝗻 𝗺𝗲𝗻𝗴𝗵𝗶𝗿𝗮𝘂𝗸𝗮𝗻 𝗽𝗮𝗻𝗱𝗮𝗻𝗴𝗮𝗻 𝘀𝗲𝗸𝗲𝗹𝗶𝗹𝗶𝗻𝗴 .
"𝗖𝗮𝗻𝘁𝗶𝗸 𝗱𝗼𝗵𝗵 𝗯𝘂𝗱𝗮𝗸 𝗯𝗮𝗿𝘂 𝘁𝘂"
"𝗧𝘂 𝗸𝗲 𝗯𝘂𝗱𝗮𝗸 𝗯𝗮𝗿𝘂 𝘁𝘂 𝗰𝗮𝗻𝘁𝗶𝗸 𝘁𝗮𝗽𝗶 𝗱𝗶𝗻𝗴𝗶𝗻 𝘀𝗶𝗼𝘁"
𝗺𝗮𝗰𝗮𝗺 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗱𝗶𝗽𝗲𝗿𝗸𝗮𝘁𝗮𝗸𝗮𝗻 𝘁𝗮𝗽𝗶 𝘁𝗮𝗸 𝗱𝗶𝗲𝗻𝗱𝗮𝗵 𝗼𝗹𝗲𝗵 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝘀𝗮𝗺𝗽𝗮𝗶 𝗱𝗶 𝗽𝗲𝗷𝗮𝗯𝗮𝘁 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗺𝗲𝗻𝘆𝗲𝗿𝗮𝗵𝗸𝗮𝗻 𝗳𝗮𝗶𝗹 𝗸𝗲𝗽𝗮𝗱𝗮 𝗸𝗲𝗿𝗮𝗻𝗶 𝘀𝗲𝗸𝗼𝗹𝗮𝗵 .
"𝗔𝗱𝗶𝗸 ,𝗮𝗯𝗮𝗻𝗴 𝗽𝗲𝗿𝗴𝗶 𝗱𝘂𝗹𝘂 𝗲𝗵 𝗸𝗮𝗹𝗮𝘂 𝗮𝗱𝗲 𝗽𝗮𝗽𝗲 𝗰𝗮𝗹𝗹 𝗮𝗯𝗮𝗻𝗴 𝗼𝗸𝗮𝘆 ,𝗷𝗮𝗴𝗮 𝗱𝗶𝗿𝗶 𝗲𝗹𝗼𝗸 𝗶𝗶 𝗼𝗸𝗮𝘆"𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗮𝗶𝗲𝗱𝗲𝗻 𝗺𝗲𝗻𝗰𝗶𝘂𝗺 𝗱𝗮𝗵𝗶 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗱𝗮𝗻 𝗽𝗶𝗽𝗶 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗽𝘂𝗮𝘀 -𝗽𝘂𝗮𝘀 .
"𝗘𝗵𝗵 𝗮𝗯𝗮𝗻𝗴 𝗼𝗿𝗮𝗻𝗴 𝗻𝗮𝗺𝗽𝗮𝗸 𝗹𝗮𝗵 ,𝗶𝘆𝗮 𝗮𝗱𝗶𝗸 𝗷𝗮𝗴𝗮 𝗱𝗶𝗿𝗶 𝗱𝗲𝗸𝗮𝘁 𝘀𝗶𝗻𝗶 𝘁𝗮𝗸 𝘆𝗮𝗵 𝗿𝗶𝘀𝗮𝘂 𝗮𝗱𝗶𝗸 𝗯𝘂𝗸𝗮𝗻 𝗯𝘂𝗱𝗮𝗸 𝗸𝗲𝗰𝗶𝗸."𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗿𝗶𝗺𝗮𝘀 𝗺𝗲𝗹𝗶𝗵𝗮𝘁 𝘁𝗲𝗿𝗹𝗲𝗯𝗶𝗵 𝗿𝗶𝘀𝗮𝘂 𝗯𝗶𝗹𝗮 𝗱𝗶𝗮 𝘁𝗮𝗸 𝗱𝗶𝘀𝗶𝘀𝗶 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 .
𝗢𝗵 𝘆𝗲𝗿 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝘀𝗲𝗸𝗮𝗿𝗮𝗻𝗴 160 𝗰𝗺 𝗯𝗲𝗿𝗸𝗮𝘁 𝘂𝘀𝗮𝗵𝗮 𝘀𝗲𝗹𝗮𝗺𝗮 4 𝘁𝗮𝗵𝘂𝗻 𝗷𝗼𝗴𝗶𝗻𝗴 ,𝗷𝗮𝗴𝗮 𝗯𝗮𝗱𝗮𝗻 𝗽𝗮𝗹𝗶𝗻𝗴 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗶𝗻𝗴 𝗲𝘅𝘀𝗲𝗿𝘀𝗶𝘀𝗲.
𝗔𝗶𝗲𝗱𝗲𝗻 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝘁𝗲𝗿𝘀𝗲𝗻𝗴𝗶𝗵 𝘁𝗮𝗸 𝗯𝗲𝗿𝘀𝗮𝗹𝗮𝗵 𝗽𝗮𝗱𝗮 𝗮𝗱𝗶𝗸𝗻𝘆𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗿𝗶𝗺𝗮𝘀 𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗸𝗲𝗹𝗮𝗸𝘂𝗮𝗻 𝗻𝘆𝗮 𝘁𝗮𝗽𝗶 𝗮𝗽𝗮 𝗯𝗼𝗹𝗲𝗵 𝗯𝘂𝗮𝘁 𝘁𝘂 𝗷𝗲 𝗻𝗮𝗸 𝗹𝗲𝗽𝗮𝘀𝗸𝗮𝗻 𝗿𝗮𝘀𝗮 𝗿𝗶𝗻𝗱𝘂 𝗽𝗮𝗱𝗮 𝗮𝗱𝗶𝗸𝗻𝘆𝗮 𝗯𝗶𝗹𝗮 𝗮𝗱𝗶𝗸 𝗻𝘆𝗮 𝘁𝗶𝗮𝗱𝗮 𝗱𝗶𝘀𝗶𝘀𝗶.
YOU ARE READING
𝑻𝑯𝑬 𝑹𝑶𝑺𝑬 𝐍𝐚𝐲𝐫𝐚 (C)
Phi Hư Cấu𝑩𝑼𝑵𝑮𝑨 𝒀𝑨𝑵𝑮 𝑴𝑬𝑲𝑨𝑹 𝑻𝑰𝑫𝑨𝑲 𝑺𝑬𝑳𝑨𝑴𝑨𝑵𝒀𝑨 𝑴𝑬𝑲𝑨𝑹 𝑵𝑨𝑲 𝑻𝑨𝑯𝑼 𝑲𝑬𝑵𝑨 𝑩𝑨𝑪𝑨 ♥️ ⚠️𝗡𝗢 𝗖𝗢𝗣𝗬 𝗖𝗜𝗧𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 !! ⚠️𝗕𝗔𝗛𝗔𝗦𝗔 𝗞𝗔𝗦𝗔𝗥 𝗗𝗔𝗡 𝗖𝗔𝗥𝗨𝗧 𝘁𝗮𝗸 𝗯𝗮𝗻𝘆𝗮𝗸 ⚠️16 𝗧𝗔𝗛𝗨𝗡 𝗞𝗘 𝗞𝗘 𝗔𝗧𝗔𝗦 𝗦�...