𝗦𝗲𝗺𝗶𝗻𝗴𝗴𝘂 𝗸𝗲𝗺𝘂𝗱𝗶𝗮𝗻 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 ,𝘁𝗲𝗵𝗮 𝗻𝗶𝘀𝘆𝗮𝗮 𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗻 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗰𝗹𝗮𝘀𝘀𝗺𝗮𝘁𝗲 𝗺𝗮𝗸𝗶𝗻 𝗿𝗮𝗽𝗮𝘁 𝗮𝗱𝗲 𝗷𝗲 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗸𝗲𝗿𝗲𝗻𝗮𝗵 𝗱𝗶𝗼𝗿𝗮𝗻𝗴 𝘀𝗲𝗸𝗲𝗹𝗮𝘀 𝗻𝘆𝗮𝗮 .
"𝗪𝗲𝘆𝗵 𝗼𝘂𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴 𝗷𝗼𝗺"𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗻𝗶𝘀𝗵𝗮 𝗽𝗮𝗱𝗮 𝗺𝗲𝗿𝗲𝗸𝗮 𝗯𝗲𝗿𝗱𝘂𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗮𝗻𝗴𝗴𝘂𝗸 𝘀𝗲𝘁𝘂𝗷𝘂 .
"𝗧𝗮𝗽𝗶 𝗱𝗲𝗸𝗮𝘁 𝗺𝗮𝗻𝗮 𝗻𝗮𝗸 𝗼𝘂𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴 "𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗽𝗮𝗱𝗮 𝗺𝗲𝗿𝗲𝗸𝗮 𝗯𝗲𝗿𝗱𝘂𝗮 .
"𝗗𝗲𝗸𝗮𝘁 𝗶.𝗼.𝗶 "𝗸𝗮𝘁𝗮 𝘁𝗲𝗵𝗮 𝗺𝗲𝗺𝗯𝗲𝗿𝗶 𝗰𝗮𝗱𝗮𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗱𝗲𝗸𝗮𝘁 𝗺𝗮𝗻𝗮 𝘁𝗲𝗺𝗽𝗮𝘁 𝗻𝗮𝗸 𝗼𝘂𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴 .
"𝗕𝗲𝗿𝗲𝘀"𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗻𝗶𝘀𝗵𝗮 𝘀𝗲𝗿𝗲𝗻𝘁𝗮𝗸 𝗱𝗮𝗻 𝗯𝗮𝗿𝗹𝗮𝗹𝘂 𝗸𝗲 𝗸𝗲𝗹𝗮𝘀 .
𝗡𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗸𝗲𝗻𝗮 𝗵𝗶𝗺𝗽𝗶𝘁 𝗱𝗲𝗸𝗮𝘁 𝘁𝗲𝗻𝗴𝗮𝗵 -𝘁𝗲𝗻𝗴𝗮𝗵 𝗿𝗲𝗱𝗵𝗼 𝗷𝗲 𝗹𝗮𝗵 .
𝗦𝗲𝘀𝗮𝗺𝗽𝗮𝗶 𝗱𝗶 𝗸𝗲𝗹𝗮𝘀 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗺𝗲𝗹𝗶𝗵𝗮𝘁 𝗮𝗱𝗲 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗱𝗮𝗻 𝗺𝗲𝗺𝗮𝗻𝗱𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗲𝗿𝗲𝗸𝗮 𝗯𝗲𝗿𝗱𝘂𝗮 𝗺𝗲𝗻𝗴𝗴𝗲𝗹𝗲𝗻𝗴𝗸𝗮𝗻 𝗸𝗲𝗽𝗮𝗹𝗮 𝗯𝗲𝗿𝗴𝗮𝗱𝘂𝗵 𝗱𝗶𝗸𝗲𝗹𝗮𝘀 𝗺𝗲𝘀𝘁𝗶 𝗮𝗱𝗲 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝘁𝗮𝗸 𝗸𝗲𝗻𝗮 𝘁𝘂 .
"𝗔𝘀𝗮𝗹 𝗱𝗶𝗼𝗿𝗮𝗻𝗴 𝗯𝗲𝗿𝗴𝗮𝗱𝘂𝗵 ,𝘄𝗲𝘆𝗵"𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗺𝗲𝗺𝗮𝗻𝗱𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗲𝗿𝗲𝗸𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗯𝗲𝗿𝘁𝗲𝗻𝗴𝗸𝗮𝗿 𝗺𝘂𝗹𝘂𝘁 .
"𝗕𝗶𝗮𝘀𝗮𝗹𝗮𝗵 𝗹𝗮𝗵 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗸𝗮𝗹𝗮𝘂 𝗯𝗲𝗿𝗴𝗮𝗱𝘂𝗵"𝗸𝗮𝘁𝗮 𝘁𝗲𝗵𝗮 𝗽𝗮𝗱𝗮 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗲𝗺𝗮𝗻𝗱𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗲𝗿𝗲𝗸𝗮 .
"𝗕𝗼𝗹𝗲𝗵 𝘁𝗲𝗻𝗴𝗼𝗸 𝗱𝗿𝗮𝗺𝗮 𝗻𝗶 𝗰𝘂𝗺𝗮 𝗻𝘆𝗮 𝘆𝗲𝗹𝗮𝗵 𝗽𝗼𝗽𝗰𝗼𝗿𝗻 𝘁𝗶𝗻𝗴𝗴𝗮𝗹 𝗸𝗮𝘁 𝘂𝗺𝗮𝗵 "𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗽𝘂𝗿𝗮 -𝗽𝘂𝗿𝗮 𝗺𝗮𝗸𝗮𝗻 𝗽𝗼𝗽𝗰𝗼𝗿𝗻 𝗵𝗮𝗹𝗶𝗺𝘂𝗻𝗮𝗻 𝗱𝗶 𝘁𝗮𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗻𝘆𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝘁𝗶𝗮𝗱𝗮 𝗮𝗽𝗮 𝗱𝗶 𝗺𝗮𝘀𝘂𝗸 𝗸𝗮𝗻 𝗱𝗮𝗹𝗮𝗺 𝗺𝘂𝗹𝘂𝘁 .
𝗠𝗲𝗿𝗲𝗸𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗿 𝘁𝗲𝗿𝗴𝗲𝗹𝗮𝗸 𝗺𝗲𝗹𝗶𝗵𝗮𝘁 𝗺𝘂𝗸𝗮 𝗶𝗻𝗼𝘀𝗲𝗻𝘁 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗸𝗮𝘁𝗮 - 𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗻𝘆𝗮 .
"𝗞𝗮𝘂 𝗷𝗮𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗻𝗮𝗸 𝗯𝗮𝘁𝗮𝗸𝘀 𝘀𝗮𝗻𝗴𝗮𝘁 𝗹𝗮𝗵𝗵 ,𝗸𝗮𝘂 𝗶𝗻𝗴𝗮𝘁 𝗸𝗮𝘂 𝘁𝘂 𝗽𝗮𝗻𝗱𝗮𝗶𝗶 𝘀𝗮𝗻𝗴𝗮𝘁 𝗸𝗲 "𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗹𝗲𝗹𝗮𝗸𝗶 𝘁𝗲𝗿𝘀𝗲𝗯𝘂𝘁 𝗽𝗮𝗱𝗮 𝗿𝘆𝗮𝗻 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗲𝗻𝗮𝗵𝗮𝗻 𝗺𝗮𝗿𝗮𝗵 .
𝗡𝗶𝘀𝗵𝗮𝗮 𝗺𝗲𝗻𝘂𝘁𝘂𝗽 𝘁𝗲𝗹𝗶𝗻𝗴𝗮 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗸𝗲𝗱𝘂𝗮 𝘁𝗮𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗮𝗴𝗮𝗿 𝘁𝗮𝗸 𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗿 𝗮𝗽𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗱𝗶 𝗯𝗶𝗰𝗮𝗿𝗮𝗸𝗮𝗻 𝗹𝗲𝗹𝗮𝗸𝗶 𝘁𝗲𝗿𝘀𝗲𝗯𝘂𝘁 .
YOU ARE READING
𝑻𝑯𝑬 𝑹𝑶𝑺𝑬 𝐍𝐚𝐲𝐫𝐚 (C)
Документальная проза𝑩𝑼𝑵𝑮𝑨 𝒀𝑨𝑵𝑮 𝑴𝑬𝑲𝑨𝑹 𝑻𝑰𝑫𝑨𝑲 𝑺𝑬𝑳𝑨𝑴𝑨𝑵𝒀𝑨 𝑴𝑬𝑲𝑨𝑹 𝑵𝑨𝑲 𝑻𝑨𝑯𝑼 𝑲𝑬𝑵𝑨 𝑩𝑨𝑪𝑨 ♥️ ⚠️𝗡𝗢 𝗖𝗢𝗣𝗬 𝗖𝗜𝗧𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 !! ⚠️𝗕𝗔𝗛𝗔𝗦𝗔 𝗞𝗔𝗦𝗔𝗥 𝗗𝗔𝗡 𝗖𝗔𝗥𝗨𝗧 𝘁𝗮𝗸 𝗯𝗮𝗻𝘆𝗮𝗸 ⚠️16 𝗧𝗔𝗛𝗨𝗡 𝗞𝗘 𝗞𝗘 𝗔𝗧𝗔𝗦 𝗦�...