𝗘𝘀𝗼𝗸 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗻𝗮𝗸 𝗽𝗲𝗿𝗴𝗶 𝘀𝗲𝗸𝗼𝗹𝗮𝗵𝗵 𝗯𝗮𝗻𝘆𝗮𝗸 𝗱𝗺 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗮𝘀𝘂𝗸 𝗺𝗲𝗺𝗯𝘂𝗮𝘁 𝗸𝗮𝗻 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗺𝗲𝗻𝗴𝗲𝗰𝗵𝗮𝘁 𝗳𝗼𝗻 𝗻𝘆𝗮 𝗱𝗮𝗻 𝘁𝗲𝗿𝗸𝗲𝗷𝘂𝘁 𝗴𝗮𝗺𝗯𝗮𝗿 𝗱𝗶𝗮 𝗱𝗮𝗻 𝗲𝘁𝗵𝗮𝗻𝗻 𝗯𝗲𝗿𝗽𝗲𝗹𝘂𝗸𝗸𝗮𝗻 𝘁𝗮𝗽𝗶𝗶 𝗻𝗶 𝘁𝗮𝗸 𝗯𝗲𝘁𝘂𝗹.
"𝗔𝗽𝗮 𝗹𝗮𝗴𝗶𝗶 𝗲𝘁𝗵𝗮𝗻!!!!!!!!!!"𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗺𝗲𝗻𝗷𝗲𝗿𝗶𝘁𝘁 𝗴𝗲𝗿𝗮𝗺𝗺 𝗱𝗮𝗻 𝗱𝗶𝗽𝘂𝗸𝘂𝗹 𝘀𝘁𝗲𝗿𝗲𝗻𝗴 𝗻𝘆𝗮 𝗱𝗮𝗻 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝘁𝗲𝗿𝘂𝘀 𝗯𝗲𝗿𝗴𝗲𝗿𝗮𝗸 𝗸𝗲 𝘀𝗲𝗸𝗼𝗹𝗮𝗵 𝘁𝗮𝗽𝗶...
'𝗞𝗮𝗹𝗮𝘂 𝗮𝗸𝘂 𝗽𝗲𝗿𝗴𝗶 𝗺𝗲𝘀𝘁𝗶 𝗮𝗸𝘂 𝗰𝗼𝗽 𝗴𝗮𝘁𝗮𝗹 𝗽𝗮𝘀𝘁𝘂 𝗯𝗮𝗻𝘆𝗮𝗸 𝗰𝗲𝗺𝘂𝗵𝗮𝗻 𝗹𝗲𝗯𝗶𝗵 -𝗹𝗲𝗯𝗶𝗵 𝗮𝗸𝘂 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗸𝗲𝗻𝗮 𝗻𝗮𝗻𝘁𝗶 '𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗱𝗮𝗹𝗮𝗺 𝗵𝗮𝘁𝗶 𝗱𝗮𝗻 𝗯𝗲𝗿𝗵𝗲𝗻𝘁𝗶 𝗱𝗶 𝘁𝗲𝗽𝗶 𝗷𝗮𝗹𝗮𝗻 𝗱𝗮𝗻 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗺𝗲𝗻𝗴𝗲𝗻𝗴𝗮𝗺 𝘀𝘁𝗲𝗿𝗲𝗻𝗴 𝗸𝗲𝘁𝗮 𝗻𝘆𝗮𝗮 𝗸𝗲𝘁𝗮𝘁 𝗱𝗮𝗻 𝗯𝗲𝗿𝗴𝗲𝗿𝗮𝗸 𝗸𝗲 𝘀𝗲𝗸𝗼𝗹𝗮𝗵 '𝗹𝗮𝗻𝘁𝗮𝗸 𝗹𝗮𝗵 𝗻𝗮𝗸 𝗷𝗮𝗱𝗶 𝗮𝗽𝗮 𝗽𝘂𝗻,𝗸𝗮𝗹𝗮𝘂 𝗳𝗶𝘁𝗻𝗮𝗵 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝘀𝗲𝗯𝗮𝗿 𝘁𝘂 𝘁𝗮𝗸 𝗯𝗲𝘁𝘂𝗹𝗹 𝗻𝗮𝗻𝘁𝗶 𝗷𝗮𝗱𝗶 𝗳𝗶𝘁𝗻𝗮𝗵 𝗱𝗶𝗮 𝘄𝗮𝗹𝗮𝘂𝗽𝘂𝗻 𝗱𝗶𝗮 𝘀𝗲𝗻𝗱𝗶𝗿𝗶 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗽𝗲𝗹𝘂𝗸𝗸 𝗮𝗸𝘂 ,𝗯𝘂𝗸𝗮𝗻 𝗮𝗸𝘂𝘂 "𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗽𝗲𝗿𝗹𝗮𝗵𝗮𝗻 𝗱𝗮𝗻 𝗺𝗲𝗹𝗶𝗵𝗮𝘁 𝘁𝗮𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗻𝘆𝗮 𝘀𝗵𝗮𝗸𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗲𝗿𝘂𝗸𝗸 .
"𝗕𝗶𝘀𝘀𝗺𝗶𝗹𝗮𝗵𝗵 ,𝘁𝗲𝗻𝗮𝗻𝗴 𝗷𝗮𝗻𝗴𝗮𝗻 𝘁𝗮𝗸𝘂𝘁 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 ,𝗮𝗹𝗹𝗮𝗵 𝗮𝗱𝗲 𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗸𝗮𝘂"𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗽𝗲𝗿𝗹𝗮𝗵𝗮𝗻 𝗱𝗮𝗻 𝗸𝗲𝗹𝘂𝗮𝗿 𝗺𝗮𝗰𝗮𝗺 𝗯𝗶𝗮𝘀𝗮 𝘄𝗮𝗹𝗮𝘂𝗽𝘂𝗻 𝗵𝗮𝘁𝗶 𝗻𝘆𝗮 𝗯𝗲𝗿𝗱𝗲𝗯𝗮𝗿 𝘁𝗮𝗽𝗶 𝗮𝗹𝗹𝗮𝗵 𝗺𝗮𝗵𝗮 𝘁𝗮𝗵𝘂 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗱𝗶𝗮 𝘁𝗮𝗸 𝗯𝘂𝗮𝘁 .
𝗦𝗲𝗺𝘂𝗮 𝗺𝗲𝗺𝗮𝗻𝗱𝗮𝗻𝗴 𝗸𝗲 𝗮𝗿𝗮𝗵 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝘁𝗮𝗽𝗶 𝗯𝘂𝗮𝘁 𝘁𝗮𝗸 𝘁𝗮𝗵𝘂 𝗷𝗲𝗲 "𝗸𝗮𝗺𝘂 𝘁𝗮𝗸 𝗯𝘂𝗮𝘁 𝗸𝗮𝗻 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮"𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗺𝗮𝗸𝗰𝗶𝗸 𝗸𝗮𝗻𝘁𝗶𝗻 𝗽𝗮𝗱𝗮 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝘁𝗲𝗿𝘀𝗲𝗻𝘆𝘂𝗺 𝘁𝗲𝗻𝗮𝗻𝗴 .
"𝗦𝗮𝘆𝗮 𝗺𝗮𝗻𝗮 𝗯𝘂𝗮𝘁 𝗺𝗮𝗸𝗰𝗶𝗸 ,𝗶𝘁𝘂 𝗳𝗶𝘁𝗻𝗮𝗵 𝘄𝗮𝗹𝗮𝘂𝗽𝘂𝗻 𝗮𝗱𝗲 𝗴𝗮𝗺𝗯𝗮𝗿 𝘁𝗲𝘁𝗮𝗽 𝗳𝗶𝘁𝗻𝗮𝗵 𝗷𝗮𝘁𝘂𝗵 𝗮𝘁𝗮𝘀 𝘀𝗮𝘆𝗮 𝘁𝗮𝗽𝗶 𝘀𝗮𝘆𝗮 𝗱𝗮𝗽𝗮𝘁 𝗽𝗮𝗵𝗮𝗹𝗮 ,𝗮𝗹𝗹𝗮𝗵 𝗷𝗲 𝘁𝗮𝗵𝘂 𝗺𝗮𝘀𝗮 𝘁𝘂 𝘀 𝗮𝘆𝗮 𝗻𝗮𝗸 𝗹𝗲𝗽𝗮𝘀𝗸𝗮𝗻 𝗱𝗶𝗿𝗶 𝗱𝗮𝗻 𝘁𝗮𝗺𝗽𝗮𝗿 𝗱𝗶𝗮𝗮 "𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗽𝗮𝗱𝗮 𝗺𝗮𝗸𝗰𝗶𝗸 𝗸𝗮𝗻𝘁𝗶𝗻 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗳𝗮𝗵𝗮𝗺 𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮𝗮 ,𝗺𝗲𝗺𝗮𝗻𝗴 𝗱𝗶𝗼𝗿𝗮𝗻𝗴 𝘁𝗮𝗸 𝗽𝗲𝗿𝗰𝗮𝘆𝗮 𝗱𝗮𝗿𝗶 𝗿𝗲𝗮𝗸𝘀𝗶 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗽𝗮𝗱𝗮 𝗴𝗮𝗺𝗯𝗮𝗿 𝘀𝗮𝗻𝗴𝗮𝘁 𝗯𝗲𝗻𝗰𝗶𝗶 𝗱𝗮𝗻 𝗺𝗮𝗿𝗮𝗵.
YOU ARE READING
𝑻𝑯𝑬 𝑹𝑶𝑺𝑬 𝐍𝐚𝐲𝐫𝐚 (C)
Não Ficção𝑩𝑼𝑵𝑮𝑨 𝒀𝑨𝑵𝑮 𝑴𝑬𝑲𝑨𝑹 𝑻𝑰𝑫𝑨𝑲 𝑺𝑬𝑳𝑨𝑴𝑨𝑵𝒀𝑨 𝑴𝑬𝑲𝑨𝑹 𝑵𝑨𝑲 𝑻𝑨𝑯𝑼 𝑲𝑬𝑵𝑨 𝑩𝑨𝑪𝑨 ♥️ ⚠️𝗡𝗢 𝗖𝗢𝗣𝗬 𝗖𝗜𝗧𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 !! ⚠️𝗕𝗔𝗛𝗔𝗦𝗔 𝗞𝗔𝗦𝗔𝗥 𝗗𝗔𝗡 𝗖𝗔𝗥𝗨𝗧 𝘁𝗮𝗸 𝗯𝗮𝗻𝘆𝗮𝗸 ⚠️16 𝗧𝗔𝗛𝗨𝗡 𝗞𝗘 𝗞𝗘 𝗔𝗧𝗔𝗦 𝗦�...