𝗕𝗔𝗕8

12 1 0
                                    

𝗦𝗲𝗹𝗲𝗽𝗮𝘀 𝗱𝘂𝗮 𝗵𝗮𝗿𝗶 𝗺𝗲𝗻𝗷𝗮𝗴𝗮 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 ,𝗵𝘂𝗯𝘂𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗺𝗲𝗿𝗲𝗸𝗮 𝗯𝗲𝗿𝗱𝘂𝗮 𝘀𝗲𝗺𝗮𝗸𝗶𝗻 𝗿𝗮𝗽𝗮𝘁 𝗺𝗲𝗺𝗯𝘂𝗮𝘁 𝗸𝗮𝗻 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗮𝗱𝗲 𝗽𝗲𝗿𝗮𝘀𝗮𝗮𝗻 𝗱𝗲𝗸𝗮𝘁 𝗲𝘁𝗵𝗮𝗮𝗮 𝘁𝗮𝗽𝗶 𝗱𝗶 𝘀𝗶𝗺𝗽𝗮𝗻 𝗱𝘂𝗹𝘂 .

𝗡𝗮𝘆𝗿𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗲𝗹𝗶𝗵𝗮𝘁 𝗮𝗱𝗲 𝗼𝗿𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗮𝘀𝘂𝗸 𝗯𝗶𝗹𝗶𝗸 𝗻𝘆𝗮 𝗶𝗮𝗶𝘁𝘂 𝗲𝘁𝗵𝗮𝗮𝗻 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗯𝗮𝗿𝘂 𝗯𝗮𝗹𝗶𝗸 𝗱𝗮𝗿𝗶 𝘀𝗲𝗸𝗼𝗹𝗮𝗵 .𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗲𝗹𝗶𝗵𝗮𝘁 𝗵𝗮𝗻𝘆𝗮 𝗺𝗲𝗺𝗮𝗻𝗱𝗮𝗻𝗴 𝘁𝗮𝗻𝗽𝗮 𝗯𝗲𝗿𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗮𝗽𝗮 -𝗮𝗽𝗮 .

𝗡𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗺𝘂𝗹𝗮 𝘁𝘂𝗿𝘂𝗻 𝗱𝗮𝗿𝗶 𝗸𝗮𝘁𝗶𝗹 𝘂𝗻𝘁𝘂𝗸 𝗸𝗲𝗹𝘂𝗮𝗿 𝘀𝗲𝗯𝗲𝗻𝘁𝗮𝗿 𝘁𝗮𝗽𝗶 𝗲𝘁𝗵𝗮𝗮𝗻 𝗺𝗲𝗻𝘆𝘂𝗿𝘂𝗵 𝗻𝘆𝗮 𝘂𝗻𝘁𝘂𝗸 𝗯𝗲𝗿𝗲𝗵𝗮𝘁 𝗷𝗮𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗸𝗲𝗹𝘂𝗮𝗿 𝗯𝗶𝗹𝗶𝗸 𝘁𝗲𝗿𝗽𝗮𝗸𝘀𝗮 𝗹𝗮𝗵 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗽𝗮𝗻𝗷𝗮𝘁 𝗯𝗮𝗹𝗶𝗸 𝗸𝗮𝘁𝗶.

𝗘𝘁𝗵𝗮𝗮𝗻 𝘁𝗲𝗿𝘂𝘀 𝗸𝗲 𝗯𝗶𝗹𝗶𝗸 𝗮𝗶𝗿 𝗺𝗲𝗺𝗯𝗲𝗿𝘀𝗶𝗵𝗸𝗮𝗻 𝗱𝗶𝗿𝗶 "𝘁𝗮𝗽𝗶 𝗱𝗮𝗵 𝗱𝘂𝗮 𝗵𝗮𝗿𝗶 𝗮𝗸𝘂 𝗱𝗲𝗸𝗮𝘁 𝘀𝗶𝗻𝗶 𝗱𝗲𝗺𝗮𝗺 𝗽𝘂𝗻 𝗱𝗮𝗵 𝗯𝗮𝗶𝗸 ,𝗮𝗸𝘂 𝗿𝗶𝗻𝗱𝘂𝘂 𝗸𝗮𝘄𝗮𝗻𝗻 𝗮𝗸𝘂𝘂"𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗽𝗲𝗿𝗹𝗮𝗵𝗮𝗻 .

𝗘𝘁𝗵𝗮𝗮𝗻 𝗸𝗲𝗹𝘂𝗮𝗿 𝗺𝗲𝗺𝗯𝗮𝗹𝘂𝘁 𝘁𝘂𝗮𝗹𝗮 𝗻𝘆𝗮 𝗱𝗶 𝗽𝗶𝗻𝗴𝗴𝗮𝗻𝗴 ,𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗵𝗮𝗺𝗽𝗶𝗿 𝘁𝗲𝗿𝗹𝗶𝗵𝗮𝘁 𝘀𝗶𝘅 𝗽𝗮𝗰𝗸 𝗲𝘁𝗵𝗮𝗮𝗻 𝘁𝗲𝗿𝘂𝘀 𝗺𝗲𝗻𝘂𝘁𝘂𝗽 𝗺𝗮𝘁𝗮𝗮 𝗵𝗮𝗯𝗶𝘀 𝗺𝗮𝘁𝗮 𝗻𝘆𝗮 𝗻𝗮𝗻𝘁𝗶.

"𝗘𝗶𝗵𝗵  𝗽𝗮𝗸𝗮𝗶𝗶 𝗹𝗮𝗵 𝗯𝗮𝗷𝘂𝘂 𝘁𝗲𝗿𝘂𝗸𝗸 𝗯𝗲𝘁𝘂𝗹 𝗹𝗮𝗵 𝗼𝗿𝗮𝗻𝗴 𝗻𝗶𝗶"𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗺𝗲𝗻𝘂𝘁𝘂𝗽 𝗺𝗮𝘁𝗮 𝗻𝘆𝗮𝗮 𝗮𝗴𝗮𝗿 𝘁𝗮𝗸 𝘁𝗲𝗿𝗰𝗲𝗺𝗮𝗿 𝗺𝗮𝘁𝗮 𝗻𝘆𝗮 .
.
𝗘𝘁𝗵𝗮𝗮𝗻 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗲𝗻𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗿 𝘁𝗲𝗿𝗴𝗲𝗹𝗮𝗸 𝗷𝗲 ,𝘀𝗮𝗷𝗮 𝗻𝗮𝗸 𝗺𝗲𝗻𝘆𝗮𝗸𝗮𝘁 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗱𝗮𝗻 𝘁𝗲𝗿𝘂𝘀 𝗸𝗲 𝗯𝗶𝗹𝗶𝗸 𝗺𝗲𝗺𝗽𝗮𝗸𝗮𝗶 𝗯𝗮𝗷𝘂 ,𝗯𝗮𝗿𝘂 𝗹𝗮𝗵 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗺𝗲𝗺𝗯𝘂𝗸𝗮 𝗺𝗮𝘁𝗮𝗮

'𝗡𝗮𝗸 𝗮𝗷𝗮 𝗮𝗸𝘂 𝗰𝘂𝗯𝗶𝘁𝘁 ,𝗯𝗶𝗮𝗿 𝗺𝗲𝗿𝗮𝘀𝗮 𝘀𝗮𝗸𝗶𝘁𝘁 𝗱𝗶𝗮𝗮 '𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗴𝗲𝗿𝗮𝗺 𝗺𝗲𝗹𝗶𝗵𝗮𝘁 𝗸𝗲𝗹𝗮𝗸𝘂𝗮𝗻 𝗲𝘁𝗵𝗮𝗮𝗻 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗲𝗻𝘆𝗮𝗸𝗮𝘁 𝗻𝘆𝗮 .

𝗘𝘁𝗵𝗮𝗮𝗻 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗱𝗮𝗵 𝗯𝗲𝗿𝘀𝗶𝗮𝗽 𝗺𝗲𝗺𝗮𝗸𝗮𝗶 𝗯𝗮𝗷𝘂 𝗱𝗮𝗻 𝗯𝗲𝗿𝗹𝗮𝗹𝘂 𝗱𝘂𝗱𝘂𝗸 𝗱𝗶 𝘁𝗲𝗽𝗶 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗱𝗮𝗻 𝗺𝗲𝗺𝗲𝗿𝗶𝗸𝘀𝗮 𝘀𝘂𝗵𝘂 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗱𝗮𝗵 𝗸𝗲𝗺𝗯𝗮𝗹𝗶 𝗻𝗼𝗿𝗺𝗮𝗹 𝗶𝘁𝘂 𝗺𝗲𝗺𝗯𝘂𝗮𝘁 𝗸𝗮𝗻 𝗲𝘁𝗵𝗮𝗮𝗻 𝗹𝗲𝗴𝗮 .

"𝗕𝗼𝗹𝗲𝗵 𝘀𝗮𝘆𝗮 𝗯𝗮𝗹𝗶𝗸,𝗱𝗮𝗵 𝗱𝘂𝗮 𝗵𝗮𝗿𝗶 𝘁𝗮𝗸 𝘀𝗲𝗸𝗼𝗹𝗮𝗵 𝗯𝗼𝗹𝗲𝗵 𝗲𝗵𝗵 "𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗺𝗲𝗺𝗮𝗻𝗱𝗮𝗻𝗴 𝗲𝘁𝗵𝗮𝗮𝗻 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝘁𝗲𝗿𝗱𝗶𝗮𝗺 𝘁𝗮𝗻𝗽𝗮 𝗸𝗮𝘁𝗮 - 𝗸𝗮𝘁𝗮 .

𝑻𝑯𝑬 𝑹𝑶𝑺𝑬 𝐍𝐚𝐲𝐫𝐚  (C)Where stories live. Discover now