𝗕𝗔𝗕10

18 1 0
                                    

𝗞𝗲𝗲𝘀𝗼𝗸𝗮𝗻𝗻 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗯𝗮𝗻𝗴𝘂𝗻 𝗯𝗲𝗿𝘀𝗶𝗮𝗽 𝗺𝗮𝗰𝗮𝗺 𝗯𝗶𝗮𝘀𝗮 𝗱𝗮𝗻 𝗺𝗲𝗺𝗯𝗲𝗿𝘀𝗶𝗵𝗸𝗮𝗻 𝗱𝗶𝗿𝗶 𝘀𝘁𝘂𝗱𝘆 𝗱𝗮𝗻 𝘀𝗲𝘁𝗲𝗹𝗮𝗵 𝘀𝗲𝗷𝗮𝗺 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗸𝗲 𝗺𝗲𝗻𝗴𝗮𝗺𝗯𝗶𝗹 𝗽𝗮𝗱 𝗽𝗲𝗺𝗮𝗻𝗮𝘀 𝗱𝗶 𝗹𝗲𝘁𝗮𝗸𝗸𝗮𝗻 𝗱𝗮𝗹𝗮𝗺 𝗯𝗲𝗴.

𝗗𝗮𝗻 𝘁𝘂𝗿𝘂𝗻 𝗸𝗲 𝗯𝗮𝘄𝗮𝗵 𝗺𝗲𝗻𝘂𝗷𝘂 𝗸𝗲 𝗱𝗮𝗽𝘂𝗿  𝗺𝗲𝗻𝗴𝗶𝘀𝗶 𝗯𝗼𝘁𝗼𝗹 𝗮𝗶𝗿 𝘀𝗲𝘁𝗲𝗹𝗮𝗵 𝘀𝗶𝗮𝗽 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗯𝗲𝗿𝗴𝗲𝗿𝗮𝗸 𝗸𝗲𝗹𝘂𝗮𝗿 𝗺𝗲𝗺𝗮𝗸𝗮𝗶 𝗸𝗮𝘀𝘂𝘁 𝗱𝗮𝗻 𝗯𝗲𝗿𝗴𝗲𝗿𝗮𝗸 𝗸𝗲 𝗴𝗮𝗿𝗮𝗷 𝗱𝗮𝗻 𝗺𝗲𝗻𝗴𝗲𝘀𝘁𝗮𝗿𝘁 𝗸𝗲𝗿𝗲𝘁𝗮 𝘁𝗮𝗽𝗶 𝘁𝗮𝗸 𝗵𝗶𝗱𝘂𝗽.

"𝗛𝗮𝗱𝘂𝗵𝗵 𝗯𝘂𝗮𝘁 𝗵𝗮𝗹 𝗹𝗮𝗵 𝗸𝗮𝘂 𝗻𝗶𝗶 "𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗴𝗲𝗿𝗮𝗺 𝗱𝗮𝗻 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗸𝗲𝗹𝘂𝗮𝗿 𝗺𝗲𝗹𝗶𝗵𝗮𝘁 𝗸𝗲 𝗮𝗿𝗮𝗵 𝗺𝗼𝘁𝗼 𝗻𝘆𝗮.𝗧𝗲𝗿𝗽𝗮𝗸𝘀𝗮 𝗹𝗮𝗵 𝗻𝗮𝗶𝗸 𝗺𝗼𝘁𝗼 ,𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗺𝗲𝗻𝗴𝗮𝗺𝗯𝗶𝗹 𝗵𝗲𝗹𝗺𝗲𝘁 𝗱𝗮𝗻 𝗯𝗮𝗷𝘂 𝗵𝘂𝗷𝗮𝗻 𝘁𝗮𝗸𝘂𝘁 𝗵𝘂𝗷𝗮𝗻 𝗻𝗮𝗻𝘁𝗶 .

𝗠𝗲𝗻𝗴𝘀𝘁𝗮𝗿𝘁 𝗲𝗻𝗷𝗶𝗻 𝗺𝗼𝘁𝗼 𝗱𝗮𝗻 𝗯𝗲𝗿𝗴𝗲𝗿𝗮𝗸 𝗸𝗲 𝘀𝗲𝗸𝗼𝗹𝗮𝗵 𝗱𝗮𝗻 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗺𝗲𝗹𝗶𝗵𝗮𝘁 𝗯𝗮𝗻𝘆𝗮𝗸 𝗸𝗲𝗿𝗲𝘁𝗮 𝗱𝗶 𝗱𝗲𝗽𝗮𝗻 .

"𝗨𝗶𝘀𝗵 𝗿𝗮𝗺𝗮𝗶 𝗵𝗮𝗿𝗶 𝗻𝗶𝗶 "𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗽𝗲𝗿𝗹𝗮𝗵𝗮𝗻 𝘁𝗲𝗿𝗽𝗮𝗸𝘀𝗮𝗹𝗮𝗵 𝗺𝗲𝗻𝘆𝗲𝗹𝗶𝘁 𝗱𝗮𝗻 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝘁𝗲𝗿𝗻𝗮𝗺𝗽𝗮𝗸 𝗸𝗲𝗿𝗲𝘁𝗮 𝗲𝘁𝗵𝗮𝗮𝗻 𝘁𝗮𝗽𝗶 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗱𝗮𝗽𝗮𝘁 𝗿𝗮𝘀𝗮 𝗮𝗱𝗲 𝗼𝗿𝗮𝗻𝗴 𝗹𝗮𝗶𝗻 𝘀𝗲𝗹𝗮𝗶𝗻 𝗲𝘁𝗵𝗮𝗮𝗻.

𝗡𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗯𝗲𝗿𝗵𝗲𝗻𝘁𝗶 𝗱𝗶 𝘀𝗲𝗯𝗲𝗹𝗮𝗵 𝗸𝗲𝘁𝗮 𝗲𝘁𝗵𝗮𝗮𝗻 𝘀𝗲𝗯𝗮𝗯 𝗺𝗲𝗺𝗮𝗻𝗴 𝘁𝗮𝗸 𝗺𝘂𝗮𝘁 𝗸𝗮𝗹𝗮𝘂 𝗻𝗮𝗸 𝗺𝗲𝗻𝘆𝗲𝗹𝗶𝘁 𝗱𝗮𝗻 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗱𝗮𝗽𝗮𝘁 𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗿 𝘀𝘂𝗮𝗿𝗮 𝗱𝗮𝗻𝗶𝗮 𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗲𝘁𝗵𝗮𝗮𝗻 𝘀𝗲𝗱𝗮𝗻𝗴 𝗯𝗲𝗿𝗴𝗲𝗹𝗮𝗸 𝘁𝗮𝘄𝗮 𝗺𝗲𝗺𝗯𝘂𝗮𝘁 𝗸𝗮𝗻 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝘀𝗮𝗸𝗶𝘁 𝗵𝗮𝘁𝗶𝗶 𝘁𝗮𝗽𝗶 𝗱𝗶 𝘁𝗮𝗵𝗮𝗻 .

"𝗦𝗮𝗯𝗮𝗿 𝗵𝗮𝘁𝗶 𝗷𝗮𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗲𝗺𝗼 " 𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗽𝗲𝗿𝗹𝗮𝗵𝗮𝗻 𝗱𝗮𝗻 𝗳𝗼𝗸𝘂𝘀 𝗺𝗲𝗺𝗯𝗮𝘄𝗮 𝗯𝗶𝗹𝗮 𝗱𝗮𝗵 𝗯𝗼𝗹𝗲𝗵 𝗷𝗮𝗹𝗮𝗻 𝘁𝗲𝗿𝘂𝘀 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗺𝗲𝗺𝗲𝗰𝘂𝘁 𝗹𝗮𝗷𝘂 𝗸𝗲 𝗱𝗲𝗽𝗮𝗻 .

𝗦𝗲𝘀𝗮𝗺𝗽𝗮𝗶 𝗱𝗶 𝘀𝗲𝗸𝗼𝗹𝗮𝗵 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗺𝗲𝗺𝗮𝗸𝗶𝗿 𝗸𝗮𝗻 𝗺𝗼𝘁𝗼 𝗻𝘆𝗮 𝗱𝗮𝗻 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗰𝘂𝗯𝗮 𝗺𝗲𝗻𝗴𝗵𝗲𝗹𝗮 𝗻𝗮𝗳𝗮𝘀 𝗱𝗮𝗻 𝗱𝗶 𝗵𝗲𝗺𝗯𝘂𝘀 𝗽𝗲𝗿𝗹𝗮𝗵𝗮𝗻 .𝘀𝗲𝗵𝗶𝗻𝗴𝗴𝗮 𝗹𝗮𝗴𝗶 𝗲𝗺𝗽𝗮𝘁 𝗺𝗼𝘁𝗼𝗿 𝗽𝗮𝗸𝗶𝗿  𝗱𝗶 𝘀𝗲𝗯𝗲𝗹𝗮𝗵 𝗺𝗲𝗺𝗯𝘂𝗮𝘁 𝗺𝗲𝗿𝗲𝗸𝗮 𝗵𝗮𝗶𝗿𝗮𝗻 𝘀𝗮𝗽𝗲 𝗱𝗶 𝘀𝗲𝗯𝗲𝗹𝗮𝗵 𝗵𝗮𝗿𝗿𝗲𝘀 𝗸𝗲 𝗮𝗿𝗮𝗵 𝗻𝘆𝗮 𝗱𝗮𝗻 𝗺𝗲𝗺𝗯𝘂𝗸𝗮 𝗵𝗲𝗿𝗺𝗶𝗻 𝗵𝗲𝗹𝗺𝗲𝘁 𝗱𝗮𝗻 ...

𝑻𝑯𝑬 𝑹𝑶𝑺𝑬 𝐍𝐚𝐲𝐫𝐚  (C)Where stories live. Discover now