𝗕𝗔𝗕 22

5 0 0
                                    

𝗕𝗲𝘀𝗼𝗸 𝗻𝘆𝗮 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗸𝗲𝗻𝗮 𝗽𝗲𝗿𝗴𝗶 𝘀𝗲𝗸𝗼𝗹𝗮𝗵 𝘀𝗲𝗯𝗮𝗯 𝗱𝗶𝗮 𝗯𝗮𝗿𝘂 𝗷𝗲 𝗺𝗮𝘀𝘂𝗸 𝘀𝗲𝗸𝗼𝗹𝗮𝗵 𝘄𝗮𝗹𝗮𝘂𝗽𝘂𝗻 𝗮𝘁𝗼𝗸 𝗽𝗲𝗻𝗴𝗲𝘁𝘂𝗮 𝘁𝗮𝗽𝗶 𝗽𝗲𝗿𝗮𝘁𝘂𝗿𝗮𝗻 𝘁𝗲𝘁𝗮𝗽 𝗽𝗲𝗿𝗮𝘁𝘂𝗿𝗮𝗻 𝘀𝗲𝗸𝗼𝗹𝗮𝗵 𝗸𝗲𝗻𝗮 𝘀𝗲𝗸𝗼𝗹𝗮𝗵 𝘀𝗶𝘁𝘂 𝗱𝗮𝗹𝗮𝗺 𝘀𝗲𝗯𝘂𝗹𝗮𝗻 𝗺𝗲𝗺𝗯𝘂𝗮𝘁 𝗸𝗮𝗻 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗻𝗮𝗶𝗸 𝗮𝗻𝗴𝗶𝗻 𝗺𝗮𝗹𝗮𝗺 𝘀𝗲𝗺𝗮𝗹𝗮𝗺.

'𝗛𝗮𝗶𝗵 ,𝗸𝗲𝗻𝗮 𝗷𝘂𝗺𝗽𝗮 𝗹𝗮𝗴𝗶 𝗺𝗮𝗺𝗮𝘁 𝘁𝗮𝗸 𝗴𝘂𝗻𝗮 𝘁𝘂 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗻𝗮𝗸 𝗯𝘂𝗻𝘂𝗵 𝗮𝗸𝘂 𝗵𝗮𝗶𝗵 𝗸𝗲𝗻𝗮𝗽𝗮 𝗹𝗮𝗵 𝗸𝗮𝘂 𝘅 𝗸𝗲𝗹𝘂𝗮𝗿 𝗱𝗮𝗿𝗶 𝘀𝗲𝗸𝗼𝗹𝗮𝗵 𝗻𝗶 ' 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗸𝗲𝗹𝘂𝗮𝗿 𝗸𝗲𝗿𝗲𝘁𝗮 𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗯𝗲𝗿𝗮𝘁 𝗵𝗮𝘁𝗶 𝗱𝗮𝗻 𝗺𝗲𝗹𝗶𝗵𝗮𝘁 𝗲𝘁𝗵𝗮𝗻 𝗺𝗲𝗺𝗮𝗻𝗱𝗮𝗻𝗴 𝗺𝘂𝗸𝗮 𝗷𝗲𝗸𝗮𝘀 𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗻𝗶𝗮𝗳 .

'𝗞𝗮𝘂 𝗶𝗻𝗴𝗮𝘁 𝗮𝗸𝘂 𝗽𝗲𝗿𝗰𝗮𝘆𝗮 𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗺𝘂𝗸𝗮 𝗻𝗮𝗶𝗳 𝗸𝗮𝘂 𝘁𝘂 ,𝗵𝗲𝗿𝗵𝗵 𝗸𝗮𝘂 𝘀𝗶𝗹𝗮𝗽 𝗮𝗸𝘂 𝗱𝗮𝗵 𝗸𝗲𝗻𝗮𝗹 𝗸𝗮𝘂 𝘀𝗲𝗯𝗲𝗹𝘂𝗺 𝗸𝗮𝘂 𝗸𝗲𝗻𝗮𝗹 𝗮𝗸𝘂' 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝘁𝗲𝗿𝘂𝘀 𝗯𝗲𝗿𝗹𝗮𝗹𝘂 𝗱𝗶 𝗱𝗲𝗽𝗮𝗻 𝗲𝘁𝗵𝗮𝗻 𝘁𝗮𝗻𝗽𝗮 𝘀𝗲𝗱𝗶𝗸𝗶𝘁 𝗺𝗮𝗵𝘂 𝗺𝗲𝗻𝗲𝗴𝘂𝗿 𝗻𝘆𝗮 ,𝗲𝘁𝗵𝗮𝗻 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗲𝗹𝗶𝗵𝗮𝘁 𝗺𝗮𝗵𝘂 𝗺𝗲𝗻𝗲𝗴𝘂𝗿 𝘁𝗮𝗽𝗶 𝘁𝗮𝗸 𝗱𝗶 𝗹𝗮𝘆𝗮𝗻 𝗼𝗹𝗲𝗵 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗯𝘂𝗮𝘁 𝗱𝗶𝗮 𝘁𝗮𝗸 𝘄𝘂𝗷𝘂𝗱 .

𝗡𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗺𝗲𝗻𝗮𝗶𝗸𝗶 𝘁𝗮𝗻𝗴𝗴𝗮 𝘂𝗻𝘁𝘂𝗸 𝗸𝗲 𝗸𝗲𝗹𝗮𝘀 𝘁𝗮𝗻𝗽𝗮 𝘀𝗲𝗱𝗮𝗿 𝗮𝗱𝗲 𝗿𝗶𝘀𝗵𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗲𝗻𝘂𝗻𝗴𝗴𝘂 𝗻𝘆𝗮 𝗱𝗶 𝘁𝗲𝗽𝗶 𝘁𝗮𝗻𝗴𝗴𝗮 ,𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝘀𝗲𝗱𝗮𝗿 𝗱𝗶𝗽𝗲𝗿𝗵𝗮𝘁𝗶 𝗺𝘂𝗹𝗮 𝗺𝗲𝗻𝗴𝗲𝗹𝘂𝗵 𝗽𝗲𝗿𝗹𝗮𝗵𝗮𝗻 .

'𝗡𝗮𝗸 𝗮𝗽𝗮 𝗹𝗮𝗵 𝗽𝗲𝗿𝗲𝗺𝗽𝘂𝗮𝗻 𝗻𝗶 ,𝗸𝗲𝗻𝗮 𝗷𝗲𝗿𝗸𝗮𝗵 𝗺𝗲𝗻𝗮𝗻𝗴𝗶𝘀 𝗻𝗮𝗻𝘁𝗶 ' 𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗱𝗮𝗹𝗮𝗺 𝗵𝗮𝘁𝗶 𝗺𝗲𝗻𝗮𝗵𝗮𝗻 𝘀𝗮𝗯𝗮𝗿 𝘀𝗲𝗯𝗲𝗹𝘂𝗺 𝗺𝗲𝗹𝗲𝘁𝘂𝗽 𝗱𝗮𝗻 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗯𝘂𝗮𝘁 𝘁𝗮𝗸 𝘁𝗮𝗵𝘂 𝗱𝗮𝗻 𝗯𝗲𝗿𝗷𝗮𝗹𝗮𝗻 𝗺𝗮𝗰𝗮𝗺 𝗯𝗶𝗮𝘀𝗮 .

𝗥𝗶𝘀𝗵𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗲𝗹𝗶𝗵𝗮𝘁 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝘁𝗲𝗿𝘂𝘀 𝗺𝗲𝗹𝗲𝘁𝗮𝗸𝗸𝗮𝗻 𝘁𝗮𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗱𝗶 𝗵𝗮𝗱𝗮𝗽𝗮𝗻 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝘀𝘂𝗽𝗮𝘆𝗮 𝗯𝗲𝗿𝗵𝗲𝗻𝘁𝗶 𝗯𝗲𝗿𝗷𝗮𝗹𝗮𝗻 𝗱𝗮𝗻 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗯𝗲𝗿𝗵𝗲𝗻𝘁𝗶 𝗱𝗶 𝘀𝗶𝘁𝘂  .

"𝗞𝗲𝗻𝗮𝗹 𝗮𝗸𝘂" 𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗿𝗶𝘀𝗵𝗮 𝗺𝗲𝗺𝗮𝗻𝗱𝗮𝗻𝗴 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗸𝗲𝗸𝗮𝗹 𝘀𝗲𝗽𝗲𝗿𝘁𝗶 𝗯𝗶𝗮𝘀𝗮 𝘁𝗶𝗮𝗱𝗮 𝘀𝗲𝗻𝘆𝘂𝗺𝗮𝗻 𝗱𝗮𝗻 𝗯𝗲𝗿𝘄𝗮𝗷𝗮𝗵 𝗱𝗶𝗻𝗴𝗶𝗻 𝘀𝗲𝘁𝗶𝗮𝗽 𝗺𝗮𝘀𝗮 𝘀𝗲𝗽𝗲𝗿𝘁𝗶 𝗮𝗶𝘀 𝗴𝘂𝗻𝘂𝗻𝗴 .

𝑻𝑯𝑬 𝑹𝑶𝑺𝑬 𝐍𝐚𝐲𝐫𝐚  (C)Where stories live. Discover now