Sabah kapının sertce çalınmasıyla uyandım . Uykumu bozanın kim olduğunu düşünürken kapı açıldı ve Melek içeri girdi .
"Ben sana gir demedim ."dedim Meleye doğru .
"Katil ...."
"Ne saçmalıyorsun sen ?"
"Katil...."
"Ne oldu katile ? "
"Katil Amir . "dedi . Büyük bir kahkaha atdım .
"Kafana saksımı düştüde Amirden şüpheleniyorsun Melek . Amir Merte hiç bir şey yapmadı . " dedim . Onu neden savunduğumu bilmiyordum . Ama her kes yapabilirdi ama mimiksiz yapamazdı . Hem biz bu konuyu konuştuk . Ekipten kimse katil olamaz .
"Bekle ve gör Işık . Katil Amir ."dedi ve odadan çıktı . Birkaç saat telefonda oyalandıktan sonra bir çığlık sesi duydum . Bu Masalın sesiydi . Sese doğru koşmaya başladım ve gördüyüm şey karşısında gözlerime inanamıyordum .
"Me-Melek . "başka bir şey çıkmadı ağzımdam .
"Ona noldu ? "dedi Yeliz .
"Be-ben bilmiyorum . Geldiyimde kanlar içinde yatıyordu ."dedi Masal . İstemsizce gözüm Amire kaydı . O ise duygusuzca cesede bakıyordu . Saatler sonra Ateş odama geldi .
"Konuşmamız gerek !"dedi . Her kes salonda bizi bekliyor . Salona geçtik .
"Sizce şüpheli kim ?"dedi Ateş .
"Hiçkimse . "dedi Amir .
"Işık . "dedi barbie girl .
"Amir . "dedi Masal . "Çünki Melek ondan şüpheleniyordu ."
"Hiçkimse" dedi Ateş .
"Amir . " dedim bende . Amirin gözleri bana döndü ve neden dermiş gibi baktı yüzüme .
"Melek . " dedim sessizce .
"Ölmeden bir kaç saat önce yanıma geldi ve bana katil Amir dedi . Başta inanmadım . Güldüm . Ama o bana dediki , katil Amir Işık . Bunu görüceksin . "dedim . Dahada konuşamadım . Amir sinirli bir şekilde ayağa kalktı ve büyük adımlarla odasına doğru yürüdü .
"Kızlar kafanız karışık biliyorum . Ama size daha öncede söyledim ekipten biri değil . Hadi şimdi odalarınıza dağılın iyice düşünün . Bu konuyu yine konuşucaz . "dedi ve dağıldık . Biraz düşündüm ve yanlış cevap verdiğimi anladım . Amir uzun boylu yakışıklı birisi. Çocukken babası gözü önünde annesini öldürmüş . Daha 4 yaşındayken onu dilenmesi ve ona para getirmesi için zorlamış . Ama Amir ondan kaçmış ve sokakların çocuğu olmağı seçmiş . Mimiksizliğinin sebebide bu . Yaşadığı olaylar çok zordu 4 yaşındakı bir çocuk için . Bu yüzden hiç bir olaya tepki vermemeyi öyrendi . Bazıları acılara gülerdi , bazılarıysa Amir gibi her şeye mimiksiz kalırdı . O hiç kimseyi öldüremez . Çünki bunları yaşayan biri olaraq zorluklarını biliyor . Ondan şüphelendiğim için kendimden nefret ediyorum . Ayağa kalktım ve Amirin odasına doğru yürümeye başladım . Kapıyı çaldım . Ses gelmeyince endişelendim ve kapıyı açtım .Odada yoktu . Sehbanın üzerindeki not gözüme çarptı . Notu elime aldım ve okumaya başlafım .
"Suçsuzken suçlu olmak vardı hep kaderimizde ."bunu Amir yazmış olmalı . O katil değil . Ama bu katili bulmadan bize rahat yok . 1 saat sonra herkesi bir araya topladım . Çünki onlar için bir açıklamam vardı .
"Neden topladın bizi ?"dedi barbie girl .
"Çünki bir açıklama yapıcam . Katille ilgili ."dediyimde herkes pürdikkat beni izliyordu .
"Katil bizi tanıyor ve bir birimizden şüphelenmemizi istiyor ."dedim .
"Başardı ."dedi Amir boğuk bir sesle . Bu sesi bana azap veriyordu .
"Hayır başaramadı . Ben çok düşündüm . Katil Amir olamaz . "dedim ve barbie girl yine söze atladı .
"Neden ? Neden ona bu kadar çok güveniyorsun ? Belkide Meleyi ikiniz öldürdünüz ? Ne dersin ?"dedi Yeliz . Bu barbieye iyi bir cevap vermem lazım .
"Bütün sorularına cevap vericem Yeliz . İlk sorun . Neden ? Ben Amiri sizden uzun yıllar önce tanıyordum . Onun her şeyini biliyorum . Bu yüzden o olamaz . "dediğimde odada sessizlik oluştu . Her kes beni bekliyordu . Ama bir qariplik vardı . Amirde pürdikkat beni dinliyordu .
"İkinci sorun . Neden ona bu kadar çok güveniyorsun ? Çünki biz , hepimiz arkadaşız bu yeterli bir sebeb . Asıl soru böyle olmalıydı . Sen neden Amire güvenmiyorsun ? "dedim . Bakışlar Yelize döndü rahatsız olmuş gibi bağırdı .
"Aaa yeter . Ben hiç bir erkeğe güvenmem . Sorularımı cevaplamaya devam et .""Tamam . Üçüncü sorun . Belkide Meleyi ikiniz öldürdünüz ?dedin . Hayır biz öldürmedik . Bu takımdakı her kes benim erkeklerle iş birliyi yapmayacağımı bilmeliydi . Açıklamalarım yeterince açık olduysa kimden şüphelendiyinizi tekrar alalım . " dedim .
"Hiçkimse . "dedi Ateş .
"Hiçkimse . "dedi Masal .
"Hiçkimse . "dedi Amir .
"Hiçkimse . "dedim bende . Herkesin bakışları Yelize döndü .
"Tamam kazandınız . Hiçkimse ."dedi Yeliz . Aradan bir kaç saat geçti . Amir ve Ateş playstation oynuyor . Masal koltukta uyuya kalmış . Yeliz maske yapıyordu . Ben düşünüyordum . Kim öldürdü Meleyi ? Tamam Melek acımasız , duyqusuz , karşısına çıkanın kalbini kırıyor . Ama böyle sevgisiz olmasının sebebi ailesi . Küçük sevimli bir kızdı aslında Melek . 2 kardeşlerdi . Ailesi küçük kardeşini Melekden daha çok seviyordu . Bu yüzdende Melek evden kaçmışdı . Melekde sevilmeyen bir çocuktu Amir gibi , hepmiz gibi .
Bir insanı hiçbir zaman dış görünüşüne , sözlerine , davranışlarına göre sorgulamayın . Çünki o insanın öyle olmasının sebebide insanlardır . Bir insanı sorgulamadan önce kendinize bir göz gezdirin . Belki aynı şeyi sende yapıyorsundur , ama haberin yoktur .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suçsuz Suçlular 1
Mystery / ThrillerSevilmeyen , dışlanan 7 arkadaşdan alınan intikam hikayesi . Susuzların suçlular yüzünden bedel ödediyi bir hikaye . Suçsuz insanlardan intikan alan kişi kim ? Ve bunu neden yapıyor ?