8.BÖLÜM. Plan .

49 6 18
                                    

Eve dönmüşdük . Ben odamda oturuyor plan yapmaya çalışıyordum . Amiri nasıl kurtara bilirim diye düşünürken kapı hızlıca açıldı . Gelen Yelizdi .

"Beyendinmi yaptığınızı . Siz , ikiniz işlediniz cinayetleri . Ama Amir bizide öldür diye tüm suçu üslendi ve ortağını kurtardı . " dedi bağırarak . Dediği sözlere inanamıyordum .

"Sen kendini ne zannediyorsun .Amir ve ben suçsuzuz . Cinayetleri işleyen bizi suçlu gösterdi anlamıyormusun . Bizde sana arkadaş dedik . Hani ? Nerde arkadaşlık ? Arkadaş arkadaşının zor gününde yanın olmak zorunda . Ama bakıyorum sen bizi satmak için yer arıyormuşsun . " dedim ve soluklandım . Sesimize Masal ve Ateşde gelmişdi . Yeniden konuşmaya başladım .

"Evet . Amir beni kurtarmak için suçu üslendi . Ama suçlu olduğumuz için değil . Arkadaş olduğumuz için . Oda bende suçsuzuz . İkimizde suçsuz suçlularız . Hepimiz gibi . Tek suçumuz yaşamak . " dedim . Kafamı kaldırıp Yelize baktığımda pişman gibidi dedikleri yüzünden . Yerde dizlerim üzerinde oturmuşdum . Artık gücüm kalmamışdı . Masalda yanıma oturdu .

"Ben size güveniyorum , inanıyorum . Amirde çıkıcak dimi ? " dedi ve yüzünü Ateşe çevirdi . Ateşte kafasını olumlu anlamda salladı .

"Serkanla konuştum yarın geli ...."derken sözünü kestim .

"Yarın gelmiyecekler . Çünki artık onların oyununa düşmene izin vermiycem Ateş . Amirde bende anlamışdık onlarda qariplik olduğunu . Sen inanmamışdın . Sana güvendik . Sonuç.... Amir hapiste . Artık benim kurallarım geçerli . " dedim .

"Ateş hepimizden büyük doğru konuş . Ben Ateşi dinliycem . Seni değil ."dedi Yeliz .

"Yeliz bu sefer Işık haklı . Onu dinliycez . Ben büyük ola bilirim . Ama bende yanlış karar verdim ve sonuçta bir arkadaşımız hapiste . Işıkta orda olabilirdi . Büyük ihtimallede Amiri hapse attıranlar bunun için çalışıyor . Seni dinliyoruz Işık . Plan ne ? " dedi Ateş .

"Henüz plan yok . Bu gün geç oldu gidin dinlenin . Yarın ilk iş araşdırma yapıcaz .  Eve bizden başka hiç kimse girmiyecek . Yarın Melek , Mert ve Amirin odalarını birde biz arayıcaz . Bakalım ne buluyoruz . Ateş bıçakları almamız gerekiyor . Ellerindeki tek delil o bıçaklar . " dedim .

"Hallederiz ama biraz zaman alır ."dedi Ateş .

" Güzel . Ellerindeki tek delili alırsak Amiri suçlayamazlar . Onları aldıktan sonra geriye Amirin ifadesi kalıcak . "

" En zor işde o . Amire deyiştir desek hayatda deyiştirmez ifadesini " dedi Masal .

"Onu ben hall ederim .
Ama o sürece kadar çok işimiz var . Şimdi gidin dinlenin . Bundan sonra hayatımız eskisi gibi olmayacak . Daha yorucu günler bizi bekliyor . " dedim .

"O zaman iyi geceler . Zaten uykum gelmişdi . " dedi Masal .

"Bende maske yapıcam . İyi geceler . " dedi Yeliz .

"Sende plan kurma yarın birlikde düşünürüz . Uyu dinlen . İyi gecler Işık . Merak etme her şey iyi olucak . Amiride kurtarıcaz ."dedi Ateş .

"Tamam . İyi geceler ."dedim . Ben ayağa kalkarken Ateş çıktı ve kapıyı kapattı . Yatağıma geçtim ve telefonu alıp YouTubeda rast gele bir şarkı açtım . Açılan şarkı "Bütün İstanbul biloyo"du .

"Seni bana ayırdım , bütün İstanbul biliyo " diyordu şarkı . Ben uykuya dalırken şarkı hala çalmaya devam ediyordu .

"Çok söyledim ama , kendini ölümlü sanıyo "

"İnanmassınız sesinde kuşlar yaşıyo"

"Ah bide gülünce kafam yanıyo ..."derken şarkı istemsizce Amirin yüzü gözlerimin önüne geldi .
Bazen mimiksiz olduğunu unutup güldüğü zamanlar aklıma geldi . İstemsizce sırıtmaya başladım . Keşke onu duya bilsem . Keşke oda beni duysa .

"Söz veriyorum Amir . Hem sana , hemde kendime söz veriyorum . Kurtarıcam seni . İyi geceler bir gülüşü tüm dünyaya bedel olan arkadaşım . Ordan çıkınca yine güldürücem seni . Yine unutucaksın mimiksiz olduğunu ."dedim kendi kendime . Eğer sevdiğiniz insanlar yanınızdaysa onların kiymetini bilin . Çünki insanların bir huyu var . Bir şeyin kıymetini onu kaybedince anlıyorlar . Ama o zamanda çok geç oluyor .

Bu bölüm olan şarkı :
~İkiye on kala - Bütün İstanbul Biliyo .~

Suçsuz Suçlular 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin