16.BÖLÜM. Özgürlüğe İlk Adım.

28 6 16
                                    

Amirle birlikte salonda oturmuş ipucuyu düşünüyorduk . Birden Amir ayağa kalktı ve süratli adımlarla kapıya doğru yürümeye başladı .

"Nereye ?"diye bağırdım ardınca . Bir anlık durdu ve konuşmaya başladı .

"Cevabı buldum . Ama sen gelmiyiceksin . Yalnız gidicem . "

"Olmaz öyle . Seni yalnız bırakamam . "

"Evde kalıcaksın Işık !"

"Neden Amir ? Seni yalnız bırakmak istemiyorum ."

"Bende seni tehlikeye atmak istemiyorum !"dedi . İlk kez bana bağırmışdı . Telefonumu elime aldım ona bakmamak için . Yine konuşmaya başladı .

"Tamam . Özür dilerim bağırdığım için .Neyle karşılaşıcağımı bilmiyorum . Senide tehlikeye atamam Işık . Anla beni . Hadi birşey olursa ararım seni . " dedi ve kapıyı açıp gitti .

Amirin çıkmasından 3 saat geçiyordu . Ama daha aramamışdı . Ya bir şey olduysa . Telefonu aldım ve Amiri aramaya başladım . Telefon açılmadı . Korkudan içim içimi yiyordu . Sonunda bir karar verdim .

" Böyle olmuyacak en iyisi dışarda aramak ."dedim ve ceketimi alıp kapıya doğru ilerledim . Kapıyı açtım ve dışarı çıktım . Kapıyı kapatıcakken bir araba eve doğru yaklaşdı . Bu arabayı bir yerden gözümısırıyor ama nerden ? Ha bu avukat Enes beyin arabası . Araba durdu . Enes bey sürücü koltuğundan indi ve arka kapıyı açtı . İlk önce Amir daha sonrada kucağındaki Masal gözüme çarptı . Enes bey arabanın kapısını kapatıp koşarak yanıma geldi .

"Merak etme . Her şey yolunda . İyi olacak . " dedi ve Amirin içeri girmesi için evin kapısını ardına kadar açtı . İçeri girip kapıyı kapatırken Amir Masalı odasına götürüyordu . Bense Enes beyle onu takip ediyordum . Amir Masalın odasına girdi ve onu yatağına yatırttı . Kendisiyse yatağın karşısında yerde oturdu .

"Lüten biri bana ne olduğunu baştan anlata bilirmi ? " dedim .

"Işık boş ver ."dedi Amir .

"Amir lütfen . Gelme dedin dinledim . Ama anlatmazsan bir daha seni dinlemem . " dedim . Bu sefer pes etmiş gibi nefes verdi .

"Tamam . Otur anlatayım ."dedi . Eğilip yerde oturdum ve anlatmaya başladı .

"Sana cevabı buldum dedim evden çıkarken . Cevap mezarlıktı . Bize en yakın mezarlık Mertlerin mezarlığı biliyorsun oraya gittim . Ne aradığımı bilmiyordum ve mezarlıkta çok büyüktü bende Enesden yardım aldım . Yarım saat mezarlıkta ipucu aradıktan sonra mezarlığın en sonunda eli ayağı bağlanmış şekilde Masalı bulduk . Durumu çok kötüydü . Enes başka bir ipucu bulmak için mezarlıkta kaldı . Bense Masalı hastaneye götürdüm . "

"Şimdi peki ......iyimi? " dedim ağlamamak için kendimi zor tutuyordum . Masalı zaten tehtit etmişken böyle bir şey olmasını bekliyorduk , ama Ateşle Yeliz bana sürpriz olmuştu .

"İyi . Endişelenecek bir şey yok . Ama Masal ve diğerlerini kaçıran bizim hepimizi çok iyi tanıyor . Çünki Masalın en büyük korkusu karanlık . Mezarlıkta yalız kalmaktanda korktuğunu biliyorsun.  O her kimse korkularımızı biliyor ve bunun üzerine oynuyor ve bunu Masala yaşattı ..... "dedi Amir .

"Peki siz bir ipucu buldunuzmu mezarlıkta ?"dedim Enes beye .

"Bana Enes diye seslene bilirsin Işık ."dediğinde Amire baktım . Olumlu anlamda başını salladı .

"Tamam . Bir ipicu buldunmu Enes ?"

"Malesef buldum ."dedi ve Amire baktı . Amir cebinden bir kağıt çıkarıp bana uzattı . Kağıtı incelemeye başladım .

 Kağıtı incelemeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

MASAL IRMAK :
21 Yaşında . Çocukluğundan beri dışlanmış , yalnız kalmış bir kız çocuğu . Babası ve annesi onu daha bebekken terk etmiş . 7 yaşından yurtdan kaçmış . Dışarda Ateşlerle karşılaşmış ve arkadaş ortamlarına öyle dahil olmuş . Grubun en duyqusalı . Karanlıktan korkuyor ve bu yüzden her gece ışıklar açık uyuyor . Mezarlıkta yalnız kalmaktan korktuğu için arkadaşlarının cenazesinede gitmemişti .

"Bu Masal hakkında bilgiler . " dedim şok içinde .

"Evet ."dedi Amir .

"Ve muhtamelen hepiniz hakkında ellerinde böyle bilgiler var . " dedi Enes . Bir yatakta yatan Masal birde elimdeki kağıda baktım . Sağ gözümden bir damla yaş akarken gözlerimi kapattım ve kaçmaya çalışdım . Sadece birkaç saat her şeyden , her kesden kaçmaya çalışdım , çünkü tek kurtuluş yolu buydu . Her şeyden kaçmanın tek kurtuluş yolu gözlerini kapatmaktı . En azından benim yapa bildiğim tek kaçış buydu .

Suçsuz Suçlular 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin