24.BÖLÜM. Masum Ve Suçsuz .

27 5 8
                                    

Yaklaşık 2 saattir odada bekliyordum . Hiç kimse gelmiyordu . Kendi kendime düşünürken birden kapının açıldığını duydum . İçeri giren Amir değildi . Masal ve Yeliz korku dolu gözlerle bana bakıyorlardı .

"Işık Amir her şeyi anlattı . O çok pişman . Ama sana bunu söyleyemiyor . Neyse konu bu değil . Amir şu an bir barda . Enesde yanında . Sarhoş olmuş . Enes eve getirmek için uğraşıyor . Ama bu inatçı Işık gelmezse bir yere kıpırdamam diye inat ediyor . Hadi kalk şu inatçıyı getirelim . " dedi Masal . Onun için hiç bir şey yapmak istemiyordum . Ama aynı zamanda kıyamıyordumda . Allah belamı versin . Ben neden hala ona kıyamıyorum ya ?

"Hep gittiği barmı ?"diye sordum . Evet anlamında kafa salladı Yeliz .

"Siz evde kalın yalnız gidicem ."dedim .

"Olmaz . Bizde gelicez . İtiraz edemezsin . Arabada kalırız . İçeri girmiycez . " dedi Masal . Ayağa kalktık . Yaklaşık 15 dakikaya bara vardık . Anlaşdığımız gibi kızlar arabaya kaldı . Bense bara girdim . Etrafdakı sarhoş adamları gözden geçirdim . Amiri hep olduğu masasında görünce içimi hüzn sardı . Enes Amiri kaldırmaya çalışıyorken koşarak yanlarına gittim . Enes çok endişeli gözüküyordu .

"Sakin ol Enes . Sen dışarı kızların yanına çık . Ben halledicem burayı . " dedim Enese . Endişeyle kafa salladı ve kalkıp bardan çıktı . Bense Amirin yanında diz çöktüm . Gözleri yarı açık Amirle konuşmaya başladım .

"Amir iyimisin ?"dedim . Beni duymayı beklemiyormuş gibi kafasını yasladığı duvardan kaldırıp şaşkın gözlerle yüzüme baktı .

"Seni gördüm iyi oldum . " dedi .

"Hadi kalk eve gidelim . Bak herkes endişeli . Lütfen kalk . Benim hatrım için . " dedim . Çok kötü durumdaydı . Eve gidip dinlenmesi lazım . Ama bunu Amire anlatamazsınki .

"Gidicez ama önce bir şey diyicem ."

"Söyle Amir . Seni dinliyorum . "

"Hayır , hayır , hayır . Yalnız sen değil , bütün bar beni dinleyecek . " dedi ve sendeleyerek sandalyenin üzerine kalktı .

"Amir aşağı in ve dinle . " dedim ses tonumu alçak tutmağa çalışarak .

"Hey bütün bardaki insanlar beni dinleyin . " diye bağırmağa başladı Amir . Ben onu indirmeye çalışıyordum . Ama denemelerimin hepsi başarısız oldu . Daha yüksek sesle bağırmaya başladı .

"Bu kız varya , bu kız . Ben bu kızı çok üzdüm . Çok düşüncesiz biriyim ben . Bu güzellikde kızın değerini bilemedim . Ve hepinizin önünde ondan özür diliyorum . Beni affet Işık . Yaptığım yanlışlar için beni affet . " dedi . Ben şok içindeydim . Sarhoş insanların çoğu Amiri alkışlıyor , bazılarıysa gülüyordu , bazılarıysa oturduğu yerden küfür savuruyordu . Amir sandalyeden indi ve yerde diz çöktü . Bende onun tam karşısına geçtim .

"Işık affettinmi ?"diye sordu zar zor .

"Affettim . Ama bir şartım var . Şimdi kalkıcaksın ve benimle eve geliceksin ."dedim . Başka birşey demeden Amir ayağa kalktı . Bende kalktım yürümesi için ona destek oldum . Bardan çıkınca ben ve Amir Enesin arabasına bindik . Önde Yeliz ve Masal , arkandansa Enes ve biz geliyorduk . Ben arka koltukta oturmuştum . Amire kafasını dizime koymuş sayıklıyordu . Yıldızlardan , gezegenlerden , çimlerden bile konuşmuştu .

"Işık Romeo ve Juliette yalan . Tek gerçek biziz . Sana yalan söyledim çünki Sarpla sizi öyle görünce aklımı kaybedecek gibi oldum . Ama ben seni gerçekten seviyorum Işık . Romeo gibi değil . Gerçekten . " dedi . Hayatımın en güzel anını yaşıyordum . Amir beni sevdiyini itiraf etti . Bu kadar kırdıktan , üzdükten sonra itiraf etti . En azından gerçek hislerini biliyorum artık , ama o söylediklerini yarın unutacak . Bense bir ömür saklıycam .

Eve vardığımızda arabadan indik . Ben Amirin kolunu omzuma attım . Enesde şoför koltuğundan hemen inip yanıma geldi ve bana yardım etti . Masal kapıyı açtı . Yeliz içeri koşup kahve yapmaya başladı . Ben ve Enesse Amiri koltuğa taşıdık . Koltukta yatan Amir hala sayıklıyordu .

"Işık senin ismin keşke Yıldız olsaydı . " dedi Amir . Şok içinde koltuğun yanında diz çöktüm .

"Neden ? " diye sordum .

"Çünki yıldızlar gecede , gündüzde gökte olur . Gece parlarlar . Senin gibi . Gündüzse göremeyiz onları , ama orada bir yerde olduklarını biliriz . Keşke ismin Yıldız olsaydı . Çünki ben hep kafamı kaldırdığımda geceyse seni , gündüzse var olduğunu görmek ve bilmek istiyorum . Keşke sen gökte parlayan bir yıldız olsan . Bense sen görünmek istediğinde ortaya çıkan gece olsam . " dedi . Şok içinde ağzından çıkan sözleri dinliyordum . Ve biranda sanki bende onun gibi sarhoş olmuşdum . Kendi ağzımdan çıkan sözlere sahip olamıyordum .

"Amir sen zaten kapkara bir gecesin . Tek sorun yanına gelen yıldızıda kendi karanlığında boğuyorsun . Parlamasına ve seni aydınlatmasına izin vermiyosun . " dedim . Ayağa kalkıp gitmek isterken kolumdan tuttu ve kendine doğru çekti .

"Gitme . Lütfen gitme . Her kes yanlış yapar . Bende yaptım . Artık o yıldızın parlamasına izin vericem . Ama lütfen beni bırakıp gitme . " dedi . Bu zaman Yeliz kahveyi getirdi ve salondan çıktı . Amir kahveyi içmeye başladı . Bir kaç dakika sonraysa artık derin bir uykudaydı . Bütün gece yanından ayrılmadım . Saçları dağılmış , gözleri çökmüştü , ama bir bebek gibi uyuyordu . Masum bir bebek gibi . Neden bebekler masum biliyormusunuz ? Çünki bebekken insan hiç bir suç işlemez , hiç kimsenin kalbini kırmaz , hiç kimseye üzmez . Bu yüzden hep bebek gibi olun . Masum ve Suçsuz . Ama bebek kılığına girmeyin . Yani kendinizi bebek gibi göstermeyin . Masum ve Suçsuz maskesinin arkasında gizlenen suçlu olmayın .

Suçsuz Suçlular 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin