17.BÖLÜM. Zafere Giden Yol .

29 6 17
                                    

Geceyi Masalın odasında geçirdik . Herkes bir köşede uyuya kalmıştı . Bende kafamı Amirin omuzuna yaslamışdım . Telefonuma gelen bildirimle uyandım . Bildirime bakmak için telefonu elime aldım . Telefonumu açtığımda şoka girdim . Sarpdan 48 cevapsız arama . Kendi kendime konuşmaya başlamışdım .

"Telefonun sesi açık .  Nasıl olduda duymadım sesini ?"dediğimde yanımdan gelen sesi duydum .

"Ben yaptım . Yani aramalarını kapattım . Çok yorgundun ."dedi Amir .

"Bu yüzdenmi cevap vermedin adama ? " diye bağırdım .

"İlk olarak ona adam demek hakaret . İkinci yalnız o yüzden değil ."dedi . Bu çocuk beni deli edecek .

"Neden peki ? Neden uyandırmadın beni ? Ya birşey olduysa ?"

"Çok güzel uyuyordun ."

"Ayrıca kötülere birşey olmaz ."diye tamamladı cümlesini .Söylediyi cümlelerin karşısında sanki sarhoş olmuşdum . Ama ya birşey oldusa Sarpa ? Yardıma ihtiyacı varsa ? Elimdeki telefonun titremesiyle gözlerimi Amirin gözlerinden ayırdım ve telefona baktım . Sarpdan bir bildirim gelmişdi . Açtım bildirimi sesli şekilde okudum .

"Yazdığım mesajları oku ve bana yaz !"dedim öfkeyle .

"Amir . Burda hiç birşey yok . " dedim .

"Eeeee... "dedi Ya Sabır . Ben bu çocuğu öldürücem .

"Cidden 'eeeee' mi diyorsun ? Mesajlar nerde ? Hani şu Sarpın bahs ettiği mesajlar ?"derken telefonu elimden aldı ve kappattı .

"İlk önce sen söyle . Bu adam neden hala kayıtlı telefonunda ? "

"Ne alkası var şimdi bunun yaşananlarla ? "

"Işık ben sana bu adamdan uzak durmanı söylemiştim . Bu adama güven olmaz . Bu adam sen düşündüğün gibi biri değil . O benim ...."dedi öfkeyle Amir .

"O senin ne Amir ? " dedim alçak ses tonuyla .

"O benim ..... hiçbirşeyim değil . " dedi ve hızla ayağa kalkarak odadan çıktı . Ayağa kalkarak arkasından gidecektimki Enesin eli bileğimi kavradı  .

"Işık zamana ihtiyacı var . Bırak kafasını dağıtsın . Sarpın yüzünü dağıtmasından iyidir . Ben yanına giderim . Sen Masalla kal . "dedi ve Amirin ardından odadan çıktı . Amir Sarpa güvenmiyor ama ya bir şey olduysa ona . Sarpa öfkesi acaba nereden geliyor ? Birkaç dakika öylesine düşünürken telefonum çaldı . Arayan yine Sarptı . Telefonu açtığımda endişeli Sarpın sesini duydum .

"Işık nerdesin ? Kaç saattir seni arıyorum neden açmıyorsun ? "

"Telofonun sesini duymamışım ? Ne oldu ? " dedim . Ne diyebilirimki çocuğa ? Arkadaşım hapisden çıktı ve senden nefret ediyor . Sen arayınca kaptıyormu diyeyim ?

"Ateş beni aradı ve dediki "cümlesini tamamlamasına izin vermeden konuşmaya başladım .

"Ne Ateş senimi aradı ? Ne söyledi ? "

"Bir şiir söyledi ve sana söylememi istedi . "

"Ne şiiri ? "

"Lotus gibi ol her zaman
Etrafın kirli , kendinse temiz 
Ne kadar kötü olsada etrafın
Sen kal yinede yalnızca temiz .
Şimdi düşün bakalım 
Neresi burası ."

"Hatırladım . Ateş Masala bir şiir yazıcaktı . Herhalde beni aradı ,  ulaşamadı . Bu yüzden seni aradı . Tekrar arasa şiir çok güzel olmuş dersin . " dedim dikkatini çekmemek için .

"Tamam o zaman . Görüşürüz Işık ."

"Görüşürüz Sarp . " dedim ve telefonu kapattım . Bu yeni bir ipucu . Ama bu seferki daha zor . Ama arkadaşlarımızı kurtarmamız için ne pahasına olursa olsun ne olursa olsun  yapıcaz . Kutarıcaz onları . Sarpla olan konuşmamızı ses kaydına almışdım ve bunu Amir ve Enes olan bir qrup kurup oraya yolladım . Qrupun isminide "Zafere Giden Yol ."koydum . Telefonu kenara bırakıp ipucuyu düşünmeye başladım . Birkaç dakika sonra telefona bildirim geldi . " Zafere Giden Yol " qrupundan yeni mesaj . Qrupa girdim ve mesajları okumaya başladım .

Amir : Açtın sonunda rahatladınmı ?
Enes : İyiki kayd etmişsin sesi .
Işık : Amir yapma böyle .
Işık : Üzülüyorum .
Amir : Bende o adamla konuştuğunu görünce üzülüyorum . Ha bide ne zaman görüşüyorsunuz ?
Işık : Amir saçmalama ben onunla görüşmem .
Enes : Amir , Işık kesin şunu .
Enes : Çocuk diğilsiniz .
Enes : İpucuya bakın .
Enes :Arkadaşlarınız için her saniyenin değeri büyük . Onlar ölüm kalım savaşı veriyor . Sizse çocuk gibi tatışıyorsunuz .

Haklıydı . Her geçen saniye onların hayatı için bir risk yaratıyordu .

Işık : Amir Enes haklı .
Amir : Bataklık .

Bu kadarı yeter ama . Şakayı ayarındada yapamıyor .

Işık : Enes sen söylüyorsunda her kes kolay kolay anlamıyo qaliba .
Enes : Amir yeter kardeşim .
Amir : Hahahhahah.
Işık : Neye gülüyosun ya .
Amir : Siz benim Işığa bataklık dediğimimi sandınız .

Alaymı ediyo ya bu ?

Işık : Ya kime dedin Enesemi .
Amir : Hiçbirinize demiyordum . İpucunun  cevabı bataklık . Lotus çiçeği bataklıklarda yetişir . O çirkin yerde olmasına bakmayarak kendisi epey bir güzel çiçek .
Enes : O zaman biz çıkalım sense Masalla kal Işık . Bakalım ne bulucaz bataklıkta .

İçten içe gitmek istiyorum ama Masalı yalnız bırakamam . Amirin ipucuları bu kadar çabuk bulması insanı hayran bırakıyor .

Işık : Tamam . Dikkatli olun .
Enes : Oluruz merak etme . Bir şey olursa bizi ara.
Amir : Oluruz . Sende dikkatli ol .

Amir ve Enesden ne haber geleceğini bilmemek beni korkutuyor . Aklımdan bin tane senaryo geçiyor . Ama o senaryoların hiçbir önemi yok . Çünki  başarıcaz . Kurtarıcaz her kesi . Ama ilk önce kendimizi kurtarmamız gerekiyor .

Suçsuz Suçlular 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin