Sabah saat 7:15 de uyandım . Amir gitmemişti . Ama ben gitmek zorundaydım . Sarpla buluşmak istemiyorum ama söyleyeceği her neyse Ateşle ilgisi ola bilir . Amiri kaldırmamak için dikkatlice kalktım . Zaten kıyafetlerimle uyumuştum . Telefonumu aldım , saçımı topladım ve evden çıktım . 8e beş kala parktakı banklardan birinde oturmuşdum ve Sarpın geldiğini gördüm .
" Amirler yokluğumu fark etmeden geri dönmem gerek . Çabuk anlat . " dedim .
"Anlatacak bir şey yok . " dedi gülümseyerek . Bu zaman telefonuma bildirim geldi .
"Zafere Giden Yol"dan 4 yeni mesaj . Çabucak qruba tıkladım .
Amir: Işık nerdesin ?
Enes: Işık bu çocuğu tutamıyoruz . Nerdesin ?
Uykucu:Işık nerdesin ?
Barbie: Tamam. Endişelendik . Çık ortaya .Artık çok geç . Yokluğumu fark etmişler .
"Ne demek anlatacak bir şey yok ? Neden çağırdın beni o zaman ?"dedim sinir bozukluğuyla .
"Sabah sabah o güzel yüzünü görmek için çağırdım seni ."dedi . Öfkeyle ayağa kalktığımda Sarpın kocaman elleri bileklerimi kavradı ve birden beni kendine doğru çekti . Ben nefesimi tutmuş bekliyorken Sarp konuşmaya başladı .
"Yakından daha güzelmişsin . " dedi . Şuan bulunduğum konum çok rahatsız ediciydi .
"Işık ! " hayır , hayır bu o değil . Bu Amir olamaz . Kafamı sağa çevirdiğimde koşarak yanımıza gelen Amiri gördüm . Bileğimden tutan el artık Amirindi .
"Enes Işığı arabaya götür . " diye bağırdı Amir . Artık bileğimi Amirin değil Enesin eli tutuyordu . Beni arabaya götürürken sertçe elimi çektim .
"Arabaya gitmiycem . Amiri onunla yalnız bırakamam ."dedim .
"Sen Amiri çoktan yalnız bıraktın Işık . Çoktan . Şimdi geç ve arabada sakince otur . " dedi Enes . Haklıydı . Geri dönemezdim . Amirin yüzüne bakamazdım . Yavaş yavaş arabaya doğru ilerledim ve arka koltukta oturdum . 25 dakika sonra Amir ve Eneste arabaya bindi . Amir şoför koltuğuna binip gaza bastı . Arabayı o kadar hızlı kullanıyorduki başım dönmeye başladı .
"Amir biraz yavaş kullan şu arabayı . " dedim . Aniden verdiği firenle baş dönmem dahada artdı . Arabadan inip arka kapıyı açtı .
"İn !"dedi öfkeyle .
"Ne ?"dedim baş dönmem artarken .
"İn dedim sana !"dedi ve bileğimi sıkarak beni arabadan çıkardı . Elimi geri çekerek bileğimi ondan kurtardım .
"Ne yapıyordun o s*ktiğimin yanında ?" dedi Amir . İlk kez benle konuşurken küfür kullanıyordu .
"Amir sadece konuşacaktık . " dedim . Amirin ses tonu beni korkutmaya başlamıştı .
"Sadece konuşacaklarmış . Delirecem ya . Delirecem . Sen insanlarla sarmaş dolaşmı konuşuyorsun Işık ? " dedi . Öfkeden kızaran gözleri bile beni korkutmaya yetiyordu .
"Amir o birden beni kendine çekince ......"dedim çekinerek . Kızaran gözlerini gözlerime dikince adeta ateş saçıyordu .
"Ha o seni kendine çekti sende bari burdayken durayım dedim öylemi ? " dedi ve derin nefes alıp konuşmaya devam etti .
"Işık..........sen aşıkmı oldun Sarpa ?"dedi . Sesi çaresiz çıkıyordu . Onun beni gördüğü pozusyonda böyle düşünmesi normaldi , ama ban bunu yakıştırması anormaldi .
"Amir hayır . Hayır "dedim göz yaşlarım akarken . Yağmurda yağmaya başlamışdı ve hızını her geçen saniye artırıyordu .
"Yalan söylüyorsun . Sen aşık oldun . Sen Sarpa aşık oldun ."dedi acı içinde gülümserken .
"Hayır Amir . Ben ......ben......"dedim ama devam edemedim .
"Ne beni ya ? Ne beni ? Bas baya aşık olmuşsun . " dedi ve devam etti .
"Yazıklar olsun Işık . Sana kardeşim dediğim günlere yazıklar olsun . " dedi ve dönüp arabaya binip gitti . Ben sadece onun gidişini izledim . Adım atacak halim yoktu . Başım dönüyor , miden bulanıyor , başım ağrıyordu . Diz çökmüş vaziyette yolun ortasında Amirin arabasının gözden kaybolmasını izliyordum . Birden kendimi yolun ortasında su birikintilerinin üzerinde yatarken buldum ve ağzımdan sadece şu 4 kelime çıktı .
"Ben seni seviyorum Amir . Ben seni seviyorum ."dedim ve sonrası benim için yoktu . Sevdiğim adam beni yanlış anlamıştı . Benim başkasından hoşlandığımı düşünmüştü . En önemlesi ben ona hiç bir açıklama yapamamıştım .'ben seni seviyorum 'demiştim , ama ona değil . Giden arabasına bakarak söylemiştim . Şimdiyse yolun ortasında bilincim kapanırken acı çekiyordum . Ona söyleyemediğim 2 kelime yüzünden acı çekiyordum . Gözlerim kapanırken o iki kelimeyi kullandım 'seni seviyorum .'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suçsuz Suçlular 1
Mystery / ThrillerSevilmeyen , dışlanan 7 arkadaşdan alınan intikam hikayesi . Susuzların suçlular yüzünden bedel ödediyi bir hikaye . Suçsuz insanlardan intikan alan kişi kim ? Ve bunu neden yapıyor ?