Amirin Bakışıyla :
Beş , kos koca beş saat geçmişti , ama Işıkdan haber yoktu . Ben delirmek üzreydim . Nasıl ya ? Bu kızı kim , neden kaçırsın ? Enes polise haber vermişti , ama polisdende bir haber yoktu . Polisin söyledikleriyle sinir krizi geçirmek üzreydim . Dışardakı evlerin , marketlerin kamera görüntülerini izlemişti polisler ve sadece 'Sizin fotoqrafını gösterdiyiniz kız bir adam tarafından alı koyulmuş . Adamın yüzü kamera görüntülerinde gözükmediyi için hiç bir şey yapamıyoruz ama araşdırmaya devam ediyoruz . ' demişlerdi . Buysa sinirlerimi daha fazla bozuyordu . Hepimiz salonda toplanmış bir plan yapmak , bir ipucu bulmak için düşünürken Enes salona girdi . Öfkeli ve bir hayli mahçup gözüküyordu .
"Bir şey söyleyemem gerek ."dedi Enes . Bu işden gözüm hiç su içmiyordu .
"Söyle ."dedim öfkeyle . Evet , söyleyeceği her neyse sinirlerimi bozacağına eminim .
"Ben hepiniz kurtulduğunuzdan sonra sizle konuşarak tutanak tuttum . Evet , bu benim işim değil , ama yaptım ."dedi bakışları Yeliz , Masal ve Ateşi bulduğunda . "En son Ateşin söyledikleriyle sizi kaçıranı buldum ama .... "dedi . Her kes duyduklarının şokundaydı .
"Ama ne ?"diye sordu Ateş .
"Ama bize söylemedi ."dedim öfkeyle .
"Peki bunu neden şimdi açıklıyorsun ?" dedi Yeliz .
"Çünkü Işığı kaçıranın o olmasından şüpheleniyorsun , değilmi ? " dedim . Bütün sinirlerim bozulmuştu . Bu bilgileri önceden bize verse belkide Işık hala burda olurdu .
"Kim ?"dedi Masal heyecanla "Kim kaçırdı bizi ?"diye tamamladı . Enes söylemekte tereddüt ediyordu ama ben kendimi zor tutuyordum .
"Enes zaten sinirlerim alt üst olmuş . Konuş ."diye bağırdım .
"S-Sarp ."dediyinde her kes "Ne ?"diye şaşkınlıkla soruyordu . Bartuysa hiç bir şey anlamamıştı . Bense tam şu anda Sarpı öldürmek için farklı farklı yollar , işkence növleri düşünüyordum . Hemen ayağa kalktım . Dışarı çıktım ve garajı açtım . Benim eski bir motorum vardı . Onu uzun zamandır kullanmayı bırakmıştım . Ama şu anda arabadan daha hızlı olduğu için ona ihtiyacım vardı . Bütün korkularımı hiçe sayıp motoru garajdan çıkardım . Motoru uzun zamandır kullanmadığım için her tarafının toz olmasınını umursamadan bindim ve Sarpın takıldığı çöplüklerden birinin yolunu aldım . Arkamdan diğerlerinin bağırışlarını duyuyordum ama umrumda değildi . Son sürat motoru kulandığımda kendi kendime "Özlemişim ."dedim . İlk önce evine gittim yoktu , sonra hep takıldığı bara gittim . Evet , bu pislik ordaydı . Bara girip , oturduğu masaya yaklaşdım ve sağ yumruğumu yüzüne geçirdim . Tam bu anda masadaki adamları üzerime gelecektiki arkama bakıp durdular . Yerde yatan Sarpın yüzüne yumruklarımı geçirirken arkama baktım . Arkamda Enes , Bartu ve Ateşin ellerindeki silahları adamlara doğrulttuğunu gördüm . Evet , onların olduğunu zaten düşünüyordum . Bu öfkeyle Sarpı öldürmem an meselesiyken "Aklından ne geçiyor biliyorum , ama yapma . Işığı bulmanın tek yolu bu . " diyen Bartuydu . Ayağa kalkarak yüzümdeki teri sildim . Enes silahı bana verdi ve Bartuyla birlikte Sarpı kaldırarak arabaya götürürken ben ve Ateş yavaş yavaş kapıya doğru yaklaştık . Sarpı arabaya bindirdiklerinde Ateş "Olum biz bunu ne yapıcaz ? " dedi .
"Beni takip edin ."dedim ve motora bindim . Diğerleride arabaya bindiğinde depoya doğru yol aldım . Bizim bir depomuz var . Bütün kirli işlerimiz orada olur . Işığın anlattığına göre Ateşlerde orda kaçırılmıştı . Polise haber vermemişlerdi . Bunun sebebi hem gelen notlar , hem de depoda önceden yaşananalardı . Depoya vardığımda kapıyı açtım . Olaylardan sonra buraya sadece Enes gelmişti . İçeri geçtim . Arkamdan diğerleride içeri girdi . Sarpı ahşap sandalyeye oturttular daha sonra ellerini kelepçeyle ayaklarınıysa iple bağladılar . Enes "Yaptıklarımız yasadışı ."dedi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suçsuz Suçlular 1
Mystery / ThrillerSevilmeyen , dışlanan 7 arkadaşdan alınan intikam hikayesi . Susuzların suçlular yüzünden bedel ödediyi bir hikaye . Suçsuz insanlardan intikan alan kişi kim ? Ve bunu neden yapıyor ?