Saat 9a geliyordu . Ama herkes hala uyuyordu . Birden kapı çaldı . Kalkıp kapıyı açtım . Hiç kimse yoktu. Sadece karqo gelmişdi . Ama karqoyu nedense yere koymuşlardı . Kutuyu alıp geri salona döndüm . Amir hala koltukta uyuyordu . Koltukun yanında oturdum ve kutuyu açmaya başladım . Kutudu içinde 5 tane switshirt vardı . Hepsinin üzerine qarip qarip desenler , yazılar vardı . Kutuyu hepimizin ismi yazılı kartlar vardı ve bir not . Notu elime aldım ve okumaya başladım .
Sevgili konuklarımız Amir Korkmaz , Işık Kılıç , Enes Akdemir , Masal Irmak ve Yeliz Coşkun . Sizleri bu gün saat 01:00 de sergilenecek olan kafes dövüşlerine davet ediyoruz . Gelmeyi sakın unutmayın . Belki içerde tanıdığınız birileri olur . Ne dersiniz ? Bu arada eğer adı söylenen kişilerden bir kişi bile gelmezse içeri alınmıyıcaksınız . İyi eğlenceler .
Notu olkuduktan sonra telefonumu elime aldım ve Zafere Giden Yol qrupuna girip yazmaya başladım .
Işık : Önemli bir olay oldu her kes salona insin .
Diğerleri gelene kadar bende Amiri uyandırmaya çalışıyordum . Gözlerini açtı ve şaşkın gözlerle yüzüme baktı .
"Işık zebellah gibi ne dikiliyorsun kafamda . " dedi . Bu çocuk beni deli edecek . Artık sarhoş olmadığını anladım .
"İçince öyle demiyorsunuz ama Amir bey . " dedim . Yüzündeki şaşkınlık büyüdü .
"İçincemi ?"dedi . Hayır anlamında kafamı sallayınca şaşkın gözler korkuyla doldu .
"Işık sen iyimisin ?"diye sordu kalkıp otururken . Hayır anlamında kafamı sallayarak "Evet . " dedim . Korkuyla elini alnıma koydu . Hayır benim ateşim yok . Sadece heyecanlandım .
"İyiyim ben . Korkma . Sadece gece uyuyamadım . " dedim ve bu sırada bizimkiler aşağıya indiler .
"Ooooo sarhoş prens uyanmış . " dedi Enes .
"İyi saçmaladınmı ? Yani uyudunmu prens ? " dedi Yeliz . Gülmemek için kendimi zor tutuyordum .
"Ne sarhoşu ? Ne diyosunuz ya siz ? " dedi Amir öfkeyle . Enes olayın büyüyeceğini fark edib konuşmaya başladı .
"Işık noldu ? Neden topladın bizi ? " dedi . Elimle karqoyu gösterdim .
"Arkadaşlar bu karqo sabah kapıya bırakıldı . Daha doğrusu davetiye . Bunu gönderen kişi bizi yarın saat 1de kafes dövüşleri için bekliyor . Herkesin gelmesinin mecburi olduğunu yazmış . Tahminimce o kıyafetleride üzerimize giyicez . "
"Işık gitmeyelim . Tanımayız etmeyiz . Başımıza bir iş gele bilir . " dedi Masal .
"Gidicez ."dedi Amir .
"Ama Ami.."diye Masal konuşacakken Amir bağırdı "Gideceğiz . " ve kalkıp odasına gitti .
"Amir böyle sinirlendiyse bir bildiği vardır . Gidicez . Her ne olursa gidicez." dedi Enes . Doğru söylüyor Amirin bildiği bir şey olmalı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suçsuz Suçlular 1
Mystery / ThrillerSevilmeyen , dışlanan 7 arkadaşdan alınan intikam hikayesi . Susuzların suçlular yüzünden bedel ödediyi bir hikaye . Suçsuz insanlardan intikan alan kişi kim ? Ve bunu neden yapıyor ?