Gözlerimi açtığımda hastanedeydim . Odaya bir hemşire girdiğinde olanları hatırlamaya çalışıyordum .
"Bana ne oldu ? " diye sordum hemşireye .
"Sizi motorlu bir genç bulmuş . Yolun ortasında baygın yattığınızı görünce hastaneye getirdi . " dedi . Evet , her şeyi hatırladım . Amirle kavga etmişdik . Yanı başımdaki telefonu aldım . Telefonda ekranındaki yazılar beni şaşırtıyordu . Hatta baya şoka sokmuştu .
Amir kişisinden 46 cevapsız arama .
Uykucu kişisinden 14 cevapsız arama .
Enes kişisinden 28 cevapsız arama .
Barbie kişisinden 6 cevapsız arama .
"Amir kişisinden 7 mesaj " yazısına tıkladım .
Amir : Işık nerdesin ?
Nereye kayb oldun ?
Çabuk beni ara .
Bak tamam yanlış yaptım .
Seni dinlemeliydim .
Özür dilerim .
Ara beni .Amirin mesajlarından çıkıp Enesin mesajlarına tıkladım .
Enes : Işık çocuk pişman oldu .
Telefonlarını aç .
Işık Amir delirdi .
İyimisin ?
Nerdesin ?Enesden çıkıp Masalın mesajlarına girdim .
Uykucu : Işık Amir çok sinirli .
Seni arıyoruz açmıyosun .
İyimisin ?Masalında mesajlarından çıktım . Amir kalbimi çok kırmıştı . Onu görmek , duymak istemiyordum . Bu zaman telefona bir bildirim geldi .
Amir : Telefonu aç ve beni dinle konuşma .
Ve telefon titremeğe başladı . En fazla ne derki ? Telefonu açtım ve sesimi çıkarmadan onun konuşmasını bekledim . Amirin derin bir nefes aldığımı duydum .
"İyimisin ? " tabiki hayır .
"Şansımı denedim . Cevap vermeyeciğini biliyordum . Arkadaş kala biliriz . Akşam eve gel . Merakta bırakma herkesi . Kapatıyorum . İyigünler . " dedi . Dayanamadım ve konuştum .
"Beni hiçmi sevmedinmi ? " dedim .
"Eski sevgilimi hatırlıyor musun ? Melisa . " dedi ve soluklandı .
"Seni sevdim Işık ."dedi . İçimde bir umut ateşi yaktı sanki .
"Sevdim . Ama Romeonun Julieti sevdiği gibi . " dedi ve telefonu yüzüme kapattı . Yaktığı ateşin üzerine kendisi su döktü . Koluma takılan serumu çıkartıp attım . Yataktan kalkıp kiyafetlerimi değişdim ve hızla hastaneden çıktım . Parka gittim ve çimlerin üzerine yattım . Gözlerimden yaşlar süzülmeye başlarken kendimi tutamadım ve hüngür hüngür ağlamaya başladım . Belki bir çoğunuz düşünüyorki 'Bu kız neden ağlıyor ?'o zaman ben size sebebini anlatayım .
'Romeo ve Juliet ' herkesin bildiği kadarıyla bir birine aşık 2 insan , ama ben ve Amir buna inanmayız . Juliet için bu doğru , ama Romeo için değil derdik hep . Romeo Rosaline için gittiği baloda Julieti görür ve onu aşık oluyor . Ben Amir bunun yüzünden inanmayız onların aşkına . Bir insan sevdiği insanı anında unutamaz . Yani Romeo sadece Rosalinenin yerini Julietle doldurdu . Belki kündiside bu aşk sandı , ama değildi .
Amirin ima ettiği şeyse Melisanın yerini doldurduğumdu . Melisayı unutmak için beni kullanmış . Son kez arıyorum onu . Son bir defa . Son sözlerimi demek için arıyorum . İlk çalışında açıldı telefon .
"Konuşma ."dedim . Derin nefes aldım ve devam ettim .
"Sadece dinle . " dedim . Arama devam ederken telefonda şarkı açtım .
"Gözüm kör olmuş aşkından yazık .
Beni acıtsanda suçlamadım .
Tek başına sevmek yetmiyormuş .
Biraz geç oldu ama anladım .
Değmezsin ağlamaya .
Bitip tükenmiş ömür .
Her şeyimi harcarım uğruna .""Çok aptalmış bu gönül ."dedi şarkı ve telefonu kapattım . Gerçektende çok aptalmış bu gönül .......
Bu bölüm olan şarkı :
~İrem Derici - Değmezsin Ağlamaya .~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suçsuz Suçlular 1
Misteri / ThrillerSevilmeyen , dışlanan 7 arkadaşdan alınan intikam hikayesi . Susuzların suçlular yüzünden bedel ödediyi bir hikaye . Suçsuz insanlardan intikan alan kişi kim ? Ve bunu neden yapıyor ?