20.BÖLÜM. Bebeği .

32 6 16
                                    

Saat 19du .Uyuya kalmıştım . Ayağa kalktım ve salona geçtim . Amir ve Enes koltukta oturmuş playstation oynuyordu . Bende onların yanına gidip oturdum .

"Günaydın . " dedi Enes .

"Günaydınmı ? Akşam olmak üzre . " dedi Amir Enese bakarak . Sonra yüzünü bana çevirup " İyimisin ? "dedi.

"İyiyim ."

"Canın sıkkın sanki . Bir şeymi oldu ? " dedi Amir . Evet Sarp yüzünden moralim bozuktu ama bunu Amire söyleyemem . Yoksa gidip çocuğu öldürür .

"Yok bişey ."dedim yapmacık bir gülümsemeyle .

"Işık hadi sen Amirle oyna bende kahve yapayım . " dedi Enes . Olumlu anlamda kafamı salladım ve Amirin yanına geçtim . Sırtımı koltuğa yasladım . Amirse kafasını omzuma yaslayarak oyuna başladı . Normalde iyi oynamama rağmen 12-1 Amir kazanıyordu .

"Ne oldu ? " dedi Amir .

"Anlamadım ? Neye ne oldu ? "

"Birinci neye değil , kime . İkincisi sana ne oldu ? İyimisin ? Böyle oynamazdın Işık . Şu anda oynayan Işık olamaz . Benle kafa kafaya yarışırdı . Ve şu anda ben doğru dürüs oynamıyorum bile . Noldu ? " dedi endişe ile yüzüme bakarken .

"İyiyim . Sadece yorgunum . Uykum var . Ama uyuyamıyorum . Endişelenecek bir şey yok . " dedim . Amir ayağa kalkıp mutfağa geçti . Enesle bir şey konuşup geri döndü .

"Hadi ."dedi elini bana uzatırken .

"Ne hadisi ? "dedim şaşkınlıkla .

"Uykun varya , uyuyacaksın . Hadi ."dedi bir kez daha . Elimi uzatıp elini tuttum ve odama gittik . Yatağımda oturdu .

"Gel ."dedi .

"Nereye geleyim ? " dedim şaşkınlıkla .

"Yatağa yat ve kafanı dizime koy Işık . Hadi . Küçükkende uyuyamadığında hep böle yapardık ."dediğini yaptığımda içime bir huzur doldu sanki .

"Gözlerini kapat ve uyu . " dedi eliyle saçımı karıştırırken .

"Amir ben bebek değilim ! "

"Sadece uyu . " dedi . O kadar yorgundumki itiraz edemezdim . Gözlerim kapanırken Amirin sesi kafamda yankılanmaya başladı .

"Bebeksin Işık . Benim bebeğimsin ."dedi . Tam ayağa kalkacakken elini tuttum .

"Gitme Amir . Gitme . " dedim yorgun ses tonuyla . Bu gece Amirin dizlerinde uyudum . Hayatımda ilk dafa bu kadar iyi , derin ve huzurlu bir uykudaydım ve bu huzuru sağlayan Amirdi . Amir benim kardeşim , abim , arkadaşım , babam ve en önemlisi kendisinin bile haberi olmasada sevgilimdi . Evet , büyük kavgalar ederdik , ama benim anlamadığım aramızda bir bağ vardı . Bir birimize bağlayan bir bağ .  Hayatımdaki tüm boşlukları doldura bilen tek şey , tek kişiyde o . Benim hayatıma dahil olup , beni terk etmiyen tek canlıydı .

Suçsuz Suçlular 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin