Aradan 1 saat geçti . Artık evdeydim . Ama tek bir farkla yalnız değildim Amir kurtulmuştu . Salonda koltukta oturuyordu . Bir bardak su alıp Amirin yanına geçtim . Koltuğa oturdum ve onu izlemeye başladım . Olaylar onu çok yormuş olmalıki uyuya kalmıştı . Elimi saçlarının arasında gezdirmeye başladım .
"Keşke zamanı geriye alsamda bunları yaşamamış olsan . Benim yüzümden çok yoruldun . Özür dilerim . " dedim yanağımdan yaşlar akmaya başlarken .
"Dileme . Senin suçun yok ."dedi Amir ve akan bir damla göz yaşımı sildi .
"S-sen uyumuyormuydun . " dedim şaşkınlıkla .
"Hayır ."derken gözlerini açtı ve yüzüme baktı .
"Ağlama ."dedi ve sonra devam etti "Işık şu şarkı vardıya ...."dedi ve soluklandı .
"Her gece dualarım
Bitmedi rüyalarım
Mutlu sonla "dedi . Sesi adeta beni mest ediyordu . Sanki sesiyle sarhoş oluyordum ."Ağlama ben ağlarım
Can bulurmu toprağım gözyaşında . " diye devam etti ."Seni çok özledim ."dedim göz yaşlarımı silerken ve ona sarıldım . Sandal ağacı kokusu burnuma dolarken ruhumun dinlendiğini hiss ettim .
"Bende Işık . Bende ."dedi . Çocukken bir şey olunca , üzülünce , korkunca kafamı hep Amirin dizine koyardım .
Oda saçlarımı okşardı . Yine kafımı dizine koydum ve oda yine saçlarımı okşamaya başladı .Gözlerimi açtım hava karalmıştı . Uyuya kalmış olmalıydık . Saate bakmak için telefonumu aldım ama açılmadı . Şarjı bitmiş olmalı .
"2:25"dedi Amir . Uyumuyormuydu ?
"Ne ? " dedim .
"Saat 2:25 . Saate bakmıyacakmıydın ?"
"Evet , saate bakıcaktım . Bide özür dilerim . Seni uyandırdım ."
"Dileme . Beni sen uyandırmadın . Ben hiç uyumadım . " dedi . Nasıl aradan o kadar saat geçti ve hiç uyumadımı .
"Hiçmi ? " dedim .
"Hiç ."dedi .
"Neden uyumadın ? Çok yorgundun ? " dedim . İlgi dolu sesim hoşuna gidiyordu .
"Seni izlemekden uyuyamadım . Ben çok dinlendim seni izlerken . " dedi . Utanıp başımı aşağı saldım ve yeniden konuşmaya başladım .
"Özür dilerim . Seni uyutmadığım için ."
"Dileme . Çünki güzel olmak suç diğil . Suç olsa ilk sen tutuklanırsın . " dedi . Daha çok utandım . En iyisi konuşmamaktı . Sustu , sustum . Aramızda oluşan sessizliği Amir bozdu .
"Işık uyu sabah bolca konuşuruz ."dedi Amir şegkat dolu sesle .
"Tamam ."dedim ve uyumaya geri döndüm . Amirin dizinde uyumayı özlemiştim . Burası benim güvenli bölgemdi ve artık güvendeydim .
Aradan saatler geçti . Uyandığımda artık hava aydınlanmıştı . Ama Amir yanımda yok . Hızlıca ayağa kalktım ve mutfağa doğru koştum .
"Çokmu acıktın ? " dedi mutfak tezgahındakı Amir dudağının kıvrıldığını göre biliyordum .
"Hayır . Korktum ."dedi öfkeyle .
"Neden ?"dedi şaşkın gözlerle bana bakarken ilk başta anlamadı . Sonraysa dudağı kırılınca sırıtmaya başladı .
"Sen yoktun ."dedim öfkeyle .
"Yemek hazırlıyorum . Seni bırakmadım . Geç masaya geliyorum ." dedi Amir . Masaya geçip oturdum .Amirde gelip karşıma oturdu .
"Amir bu masa çok güzel ."dedim .
"Senden güzel değil "dedi ve göz kırptı . Yemeklerimizi yedik ve tabakları mutfağa taşımaya başladık .
"Işık ?!"dedi Amir tedirgin ses tonuyla .
"Efendim ."
"Ateş ve kızlar nerde ? "
"Amir şey ......."
"Ne ? Işık ne ? " dedi yüzüne üzgün bir şekilde baktım .
"Önemli şeyler oldu ve bana anlatmadın dimi ? "
"Anlatacaktım . Ama vakit ..."derken sözümü kesti .
"Anlat . Ama hiç bir şeyi atlama . "
"Tamam."dedim . Baştan sona ne olduysa hepepsini anlattım . Artık yalnız diğilim . Artık bu işi çözmeye bana yardımcı olucak biri var . Arkadaşlarımız kurtulacak . Onları biz kurtarıcaz . Amir ve ben . Onunlayken zaman nasıl geçti , ne oldu hiç bir şey anlamadım . Diyer konuyu tamamen unutmuştum . Ama en azından artık yalnız olmuyacam bu savaş alanında . Sırtımı yaslayacağım bir arkadaşım vardı .
Bu bölüm olan şarkı :
~Canozan-Ağlama ben ağlarım .~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suçsuz Suçlular 1
Mystery / ThrillerSevilmeyen , dışlanan 7 arkadaşdan alınan intikam hikayesi . Susuzların suçlular yüzünden bedel ödediyi bir hikaye . Suçsuz insanlardan intikan alan kişi kim ? Ve bunu neden yapıyor ?