|10|

44 7 0
                                    

Jisung öyle ya da böyle hazırlanıp okula gelmişti,minho'da tam okulun kapısının önünde onu bekliyordu. "Sakin ol ve hiçbirşey yaşanmamış gibi davran" Changbin'in onu teselli etmeye ve olayları düzeltmeye çalışması seungmin'i az da olsa tedirgin etmişti "Tamam changbin zorlama eğer minho'nun öğrenmesini istemiyorsa öyle yapar ama eğer öģrensin ne olacaksa olsun diyorsa da gidip söyler.Kendi kararı zorlamana gerek yok" Seungmin haklı olduğundan sesini çıkaramamıştı "Neyse biz seni sınıfta bekleyeceğiz görüşürüz" Jisung, tamam anlamında kafasını sallamıştı.

Arkadaşlarının içeriye girmesinin hemen ardından minho koşarak yanına geldi "Hey hiç yanıma da gelmiyorsun"

Gözlerinin içi o kadar parlak bir şekilde bana bakıyor ki korkuyorum bir gün bana bu şekilde bakmayacak diye

"Hey jisung! sana diyorum,duyuyor musun?" Minho'nun sesini duyunca dalmış olduğu gözlerinden gözlerini ayırmıştı "Şey..hadi içeriye gidelim" Minho jisung'da birşeyler olduğunu anlamış ve kaşlarını çatarak "Jisung sen iyi misin? birşey olmadı değil mi?" diye sormuştu. "Yoo iyiyim..Hadi gidelim" Birşey olmuştu ama neydi? yine de fazla sorgulamadı ve jisung'un dediği gibi okula girdi.

"Ya hyunjin..Yapma" Okulun bahçesine yeni girmiş olan hyunin ikilisini okul müdürü eunwoo bir köşeden çaktırmadan izliyordu "Sen bekle kurnaz tilki! bilerek yaptın demi? sırf tüm gün seni düşünüp,seni isteyeyim diye? gerçekten çok kötüsün"

"Hayır ya ben tabiki öyle birşey olsun istemezdim ama beni düşünüp,beni istersen orası benim sorunum değil beyefendi"

"Gece gösteririm ben sana beyefendiymiş..."

"Hayırdır jeongin'e neyi gösteriyorsun gece gece?" Bir anda karşılarında eunwoo yu görünce ikiside bocalamıştı en çok da hyunjin..

"Ee hocam ş-şöyle k-ki" Jeongin sevgilisinin bocaladığını görünce olayı hemen toparlamaya çalıştı "Şey demek istedi arkadaş. Onun fiziği kötüymüşte beraber fizik çalışıcaz..Biliyorsunuz ki benim de fiziğim iyi anlamadığı soruları falan gösterecekmiş" Hyunjin hiç afalamadan yalan söyleyen sevgilisine gözlerini ayırarak bakıyordu "Hmm..Gece gece? fizik??" "Ee aynen de öyle hocam" Şanslılardı ki okul zili çalmıştı. Hyunjin elini görüşürüz dercesine havaya kaldırdı "Zil çaldı hocam..Duydunuz mu?"

"Sağır değilim herhalde gerizekalı..Tamam gidin,gidin bakalım bu seferlik böyle olsun"

Hocayı atlatmayı başaran hyunin ikilisi arada bir arkalarında bıraktıkları hocayı dönüp kontrol ediyorlardı. Artık daha dikkatli olmaları lazımdı "O ne biçim ustalıktır öyle.." Jeongin gülümseyip hyunjin'in kulağına eğilerek fısıldamaya başladı "Fizikten mi bahsediyorsun?" Yutkunan hyunjin jeongin'in belini kavramıştı "O konuda da ustasınız efendim ama ben yalandan bahsetmiştim"

Onun hassas noktası kulağına fısıldayarak konuşmamdı ve benimse belimin kavranması.Bu şekilde birbirimizi çıldırtıyoruz işte..gerçekten çok kurnazız

"Neyse hadi sınıfa, minho bizi bekler"

"Beklesin iki dakika ölmez"

"Yine peçete mi yemek istiyorsun? bu sefer seni ben bile kurtaramam"

"Doğru hadi gidelim"

                                                 ☆

Jisung'da birşeyler var..Bir kere bile kafasını kaldırıp doğru dürüst bana bakmadı,umarım benden soğumaya başlamamıştır...Acaba fazla mı vıcık,vıcık davranıyorum? biraz ciddi mi olsam? sanki hiç sevgilim olmamış gibi bir de daha ilk günden sevgilim demeye başladım..Off gerizekalı sevgilin olmadı zaten.Ama ya o bunu istemiyorsa? ama ilk o dedi daha ilk çıktığımız anda...Sorun bende değil,o zaman neyi var bunun ya? korkmam gerekli mi? fazla meraklı davranıyorsun minho..Kendine gel! eğer önemli bir konu varsa sana anlatırdı.

"Helloo!!!" Jeongin minho'nun kızmış olduğunu düşünebileceğinden ortamı yumuşatıyordu,en çok da sevgilisinin peçete yememesi için..."heey minho!" Jeongin'in arkasında korkarak duran hyunjin jeongin'e doğru eğilip "Bence fazla zorlamadan sıramıza geçelim" diyerek söylenmişti "Siz mi geldiniz? neden geciktiniz,yine yolda eliniz kolunuz rahat durmadı demi gerizekalılar"

"Ee şimdi şöyle ki minhocuğum"

"Boşver jeongin..Neyse gelin size birşey sorucam" Minho'nun bu kadar Normal davranmasına alışık olmayan hyunin ikilisi şaşırmıştı "Ne yani birşey demeyecek misin?"

"Ya ne dememi istiyorsun? onu bunu bırakta yanıma gel" Hyunjin oturduğu öğretmen masasının üzerinde jeongin ve minho'dan davet beklemiyormuş ve ne konuştuklarını umursamıyormuş gibi havaya,duvara bakıyor ayağını sallıyordu "Davet mi bekliyorsun gerizekalı gelsene!" Minho bunu fark edip yanına çağırmış ve hyunjin de tedirgin bir şekilde yanına gitmişti "Şimdi size birşey danışmak istiyorum"

"Evet seni dinliyoruz"

"Dinleyeceksin tabiki neyse.."

"Ben jisung'a bir hediye almak istiyorum da sizce ne alsam?"

"Durduk yere mi?"

"Sanane lan içimden gelmiş olamaz mı?"

"Zengin bebesiyim demiyorda..."

"Hyunjin peçete yemek istemiyorsan sus bence" Dediği gibi yapmış ve susmuştu jeongin'in aklına bir fikir gelmişti hyunjin ve kendisinin kolundaki saate baktı

"Ona neden bizimki gibi bir saat almıyorsun?" Fikir minho'nun ilgisini çekmişti "Diyosun?" "Aynen de öyle diyorum"

"Ya sevmezse?"

"Ya aylardır bu çocuğu kesen sen onun saat takmayı sevdiğini unutamazsın herhalde demi?"

"Doğru o zaman bu dünyadaki en güzel saati ona hediye edeceğim" Hyunjin minho'nun hemen bu düşüncesini durdurmuştu "Sen yine de dünyanın en güzel saatini alma ne olur ne olmaz şık sade bir saat güzel olur,hayır sen yorulma onu aramakla ondan diyorum"

Jeongin sevgilisinin bu haline gülümsemeden edememişti "Hyunjin haklı yorulma sen..Zaten o da çok büyük bir hediye istemez diye düşünüyorum"

"Doğru..Zaten o çok parlak,ışıltılı bir de eşyaları öyle olursa kaldıramaz aşkım benim"

"Seni böyle görmeye alışık değiliz rafık..kendine gel" Jeongin bir anda gözlerini dikerek hyunjin' e döndü "Bunu az önce seni istiyorum diyip bana sırnaşan hyunjin mi söylüyor"

"Bir dakika ne!?" Minho hep duyduğu şeylere aynı tepkiyi vermezse olmazdı. Jeongin trip atarcasına kalkmış ve hyunjin'in çantasını minho'nun sırasına havadan tıpkı bir top gibi atmıştı "Bugün orada otur da aklın başına gelsin!"

"Ama hayatımın anlamı yapma böyl-"

"Bir dakika bugünlük minho'nun yanında oturmak mı?? jeongin kölen olayım affet beni lütfen"

Hyunjin minho'nun yanında oturmamak için çırpınırken minho çoktan düşüncelere dalmıştı bile

Acaba hangi renk alsam? kendime de mi alsam yoksa sadece ona mı? yok yok kendime de alayım öyle daha anlamlı olur..Peki nasıl bir saat alsam? off kafam karman çorman oldu

_

Hyunin saat detayını fark eden? zaten minsung ikilsinde de vardı bilerek yazdığım birşey umarım bölümü beğenmişsinizdir iyi okumalar💌

Ocean || minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin