"Ne demek bu iş birkaç yıl sürecek seojun? Ne yani şimdi uçuş iptal mi!?"
"Tamam kapat! Yarın konuşuruz"
"Nereye gidiyoruz efendim..?"
"Eve..Valizimi tamamen toparlamamam gerekecek.Uzun bir iş olacak gibi görünüyor"
"Emredersiniz"
☆
"Çok masum görünüyorsun lee"
"Bana lee deme,minho de sadece"
"Tamam.."
"Hem ayrıca içimdeki şeytanı görmek istemezsin bence hem de tam şu anda bu odada sonra buuu..."
"Tamam ya sustum"
Yatmış olduğu jisung'un dizlerinden kalktı ve tam şu anda herşeyi onunla paylaşmaya hazırdı. Çünkü artık ondan başka kimsesi olmadığını,güvenebileceği tek kişinin o olduğunu anlamıştı
"Sanırım artık herşeyi sana anlatmalıyım"
"Neyi..?"
Hadi ama jisung çok iyi biliyorsun abisini anlatacağını,çok iyi biliyorsun az sonra yerin dibine gireceğini şimdiden kendini vereceğin cevaplara hazırlasan çok iyi olur
"Herşeyi,sadece sana anlatmak istiyorum..B-ben neden böyleyim inan bilmiyorum dışarıdaki herkese sorsan duygusuz,soğuk,ciddi bir adamın tekiyim ama senin yanında bana birşeyler oluyor."
"Eee bu iyi birşey mi?"
"Sence?"
"Anladım"
"Kim taehyung..öz olmayan ama bir o kadar da öz olan abim. Annem yıllar önce daha ben doğmamışken çocuğu olmadığından dolayı evlat edinmiş. Ama sonra çocuğu yani ben olunca da bırakamamış"
"Ne güzel birinin öz çocuğu olmasa bile onu sahiplenmesi"
"Sonra babam bizi terk etmiş daha abim 2 yaşındayken..Annemi öylece bir başına,abim ile o kadar güzel zamanlar geçirdik ki bir kere bile öz abim olmadığını belli etmedi bana"
"Ama annem sonra..."
"Sonra?"
"Annem yılların verdiği sabırı artık taşırıp daha ben 6 abim 12 yaşındayken çoktan bize gerçek yüzünü göstermeye başladı..Abime o kadar çok baskı uyguluyordu ki.."
"Her gece onu kilitlenmiş olarak bulunan odasının kapısının önünde hıçkırarak ağlarken teselli etmeye çalışırdım.."
"Annen naptı peki?"
"Oh..O mu? O sadece içki derdindeydi o kadar sarhoş olurdu ki babamı aratmayacak derecede..Kimi zaman abimi delice döver,kimi zaman ise o karanlık odaya kilitleyip haftalarca çıkmasına izin vermezdi. Öz oğlum diyerek saydığı çocuğuna yapardı bunları en çok da abimin buna canı sıkılırdı ya zaten"