Şoförlerinin kolundan tutarak götürmesinden her zaman nefret etmişti. Yine aynı tepkiyi verdi "Çek şu iğrenç ellerini kolumdan" Minho'nun ya da sahibinin mi denmeliydi? dediğini yapmış ve elini çekmişti. Bir an kafasını kaldırıp karşıya baktı tam da düşündüğü gibi annesi onu arabaya dayanmış,kollarını birbirine bağlamış bir şekilde bekliyordu. Bakışları aslında herşeyi ifade ediyordu minho için
"Neden geldin?"
"Soru sorma sırası bende lee bey!" Bağlamış olduğu kollarını düzeltip minhoya doğru yürümeye başladı. Adımları minhoyu gittikçe daha da tedirgin ediyordu. Bu sefer nasıl bir ceza verecekti? şimdiden bunun düşüncesi aklını kemirmeye başlamıştı bile "Neden uzaklaştırma aldın!?"
İşte bunu duyması hiç iyi olmadı...Nasıl diyeceğim benim yaptığım bir mallık yüzünden jisung'u da yakıp uzaklaştırma aldık diye
"S-Sen nerden duydun?"
"Müdür haber veriyor ya gerizekalı"
Minho'ya bu şekilde seslenmesi onu daha da çok kırardı. Ya o ya da minho artık buna bir son vermeliydi.
"Ji-"
"Benim yüzümden..."
"Ve hatta benim de"
Gelenler hyunjin ve jeongin mi? bana mı öyle geliyor?
Hyunjin ve jeongin anlatmasına çok az kala yetişmişlerdi az daha herşeyi anlatıp olayları karıştırıyordu. Annesi koşarak gelen hyunin ikilisine kaşlarını çatarak bakıyordu. "Bizim yüzümüzden derken!?"
"Duydunuz işte...Ben ve jeongin yüzünden"
"İyide neden?"
Minho öylece durmuş ne bahane uyduracaklarını merakla bekliyordu.
"Biz"
"Siz?"
Hyunjin'in yine takılması üzerine sevgilisini kurtarmak için söz jeongin'e düşmüştü "Ben okuldan kaçmak istedim. Herşey o şekilde başladı" Okuldan kaçmak mı? düşününce hiç de saçma gelmemişti en azından hyunjin için
Hayır ya..Benim yüzümden kendi başlarını yakıyorlar
Minho bu söylemleri beğenmemişti ki gözlerini ayırarak sanki jeongin'e susmasını söylermiş gibi bakıyordu "Okuldan kaçmak mı!?" Annesinin ses tonu tam yanında duran hyunin ikilisini de korkutmuştu ama bu yalana bir kez başlamışdılar ve mutlaka sonunu da getirmeleri gerekiyordu. "Ee evet y-yani benim okuldan kaçma isteğim yüzünden gerçekleşti tüm bu olanlar"
"Ne konuşuyorlar...?"
"Bi sakin ol jisung"
"nasıl olayım changbin? bir anda apar topar önce minho sonra da hyunjin ve jeongin...Annesi nasıl birisi ki ondan bu kadar korkuyorlar?"
"Korkulacak birisi değil aslında..Off herşey çok karışık"
"Karışık derken seungmin? sizin bildiğiniz birşeyler mi var?"
"Var evet ama şu an anlatamam eve gidince herşeyi anlatacağım söz ama sende biraz anlayış göster minhoya...Onun bir suçu yok"
"Suçlu demedim...Hem nasıl diyebilirim ki? sadece merak ettim"
"Tamam sana anlatacağız ama şu an değil"