|16|

24 5 1
                                    

"Bu gerizekalı neden saatlerdir susuyor?"

Gözler hyunjin'e dönmüştü yaklaşık 2 saattir ağızını bıçak açmamıştı. Artık kendiside konuşmak istiyordu ama jeongin'in öpücüğü daha kıymetliydi.

"Ona eğer susarsan seni öperim dedim de..." Jeongin'in çok hoşuna gidiyordu böyle şeyler,Yani peşinden koşulması. "Yazık çocuğa" changbin'in sözleri üzerine bir anlığına duygusala bağlamayı nasıl başarabilmişti tartışılır ama yine de fazla bekletmenin bir anlamı yoktu. "Tamam ya çok sustun,sensiz buralar çok sessiz" Hyunjin bunu duyar duymaz gülümseyerek yanağını uzatmıştı. Gelen öpücük onu dünyanın en mutlu insanı yapmaya yeterliydi bile. "Oh be...bir an hiç öpmeyeceksin ve ömür boyu böyle kalacakmışım gibi hissettim"

"Bende seni öpim mi?"

"Öp.."

"Iyyy vıcık vıcık yeter artık ben gidiyorum!"

"Sakin seungmin"

"Gülme komik mi?"

"evet"

"Changbin seni öldürmemi istemiyorsan kalk!"

"Nereye ya?"

"Gidelim..daha bir ton ödev var!"

"Ya ondan önce bir yerlere gitsek"

"Nereye gitmek istersiniz paşam buyurun"

"Bizim evin oradaki kafeye gidelim canım kahve çekti"

"SAKINIM."

Seungmin'in changbin ile olan imtihanı herkesi güldürmeyi başarabilmişti

"Yürü başımın belası,ama sadece yarım saat sonra eve!"

"Tamam ane"

"Sus şımarma..."

"Hadi size de iyi öpüşmeler!"

"Changbin şu ayağımda gördüğün 42 numata ayakkabının izini yüzünde görmek istemiyorsan siktir!"

"Oha minho...Bebek mezarı giyiyor mübarek"

"Changbin geliyor musun! yoksa ben gidiyorum tek başıma"

"Pff tamam patlama geldim"

"Hadi görüşürüz"

Changbin ve seungmin'in ortamdan ayrılmasının ardından minho ayaklanmıştı "Hadi jisung.." Jisung kafasını kaldırıp tam önünde dikilerek elini uzatan gence baktı "Nereye?,bizde mi kafeye gireceğiz?" "Yok be benim ne işim olur öyle sıkıcı yerlerle"

"E nereye o zaman?"

"Annemin bir hafta evde olmayışı artı uzaklaştırma yeterli bir açıklama olmuştur"

"Hiiiiiiiiiiiğğğğğ minho jisung'u eve atıyor!"

"O sikik çeneni kapat hyunjin! öyle birşey yok tabikide"

"İnansam mı bilemedim" Minho jisung'un elinden tutup kaldırmış ve giderken de bağırarak hyunjin'e ağzının payını vermişti "Jeongin sen yine buna seni öperim falan mı desen? çenesi çok açıldıda yine..."

"Hey bir dakika! sen bizi almadığın eve şu an jisung'u mu alıyorsun!?"

"Aynen de öyle"

"Hyunjin susma sevgilim konuş! bide seni susturmamı istiyor!"

"Köpek miyim ya ben? hyunjin sus,hyunjin konuş"

Ocean || minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin