|22|

32 6 0
                                    

"Hazır mısınız? Başlatıyorum geri sayımı"

"Hazırız hazırız gel hadi artık" minho kamerayı ayarlamış ve denize doğru poz veren arkadaşlarının yanına koşarak gelmişti. Tüm herkes bu fotoğraftaydı. İlk önce ciddi fotograflar çekinmiş daha sonra da komik,ilginç fotoğraflar ile devam etmişlerdi. Sadece bir fotoğraf seungmin'in canını yakmıştı o da tüm herkesin çift bir şekilde sırtına sevgilisini alması ve onun tek başına poz vermesiydi. Ama yine de bozuntuya vermedi ve sanki sevgilisi varmış gibi poz verdi..

Changbin'in sırtında felix,hyunjin'in sırtında jeongin ve minho'nun sırtında ise jisung vardı..Jeongin bir ara hyunjin'in kucağında da poz vermişti.

"Hadi gelin bakalım şu fotolara" Minho'nun seslenişi üzerine herkes kameraya odaklanmıştı

"Hyunjin ve jeongin'in tatlılığı şaka ?" Jisung en büyük hyunin shipper olabilirdi "Tanrım felix ve changbin çok iyi duruyor.." changbin ve felix kızararak sadece sebessüm edebilmişlerdi. "Seungmin sen neden kafanı yana çevirip gülümsedin?" Seungmin O an sadece hayal etmişti. Her ne kadar yanında aklındaki o kişi olmasa da onun bedenini,yüzünü,gülümsemesini hayal etmiş ve o şekilde poz vermişti. "Canım öyle yapmak istedi","İyi de neden?" Minho'nun art arda bitmek bilmeyen soruları üzerine jisung ayağına basarak onu susturmuştu,changbin ise sadece kafasını öne eğiyordu. "Ah jisung...napıyorsun!?"

"Sen bi sussan mı artık!?" Felix'in ,changbin'in kafasını öne eğişi ve jisung'un ağır tepkisi dikkatini çekmişe benziyordu "Siz ne saklıyorsunuz..?" Gözleri dolmaya başlayan seungmin daha fazla katlanacağını düşünmüyordu "ee...ş-şey acıktım ben yemek yesek mi artık?"

"Olur...minho sen malzemeleri getir de hazırlamaya başlayalım"

Minho koşarak malzemeleri getirmiş,changbin ve felix hazırlamaya başlamıştı. Hyunjin ve jeongin ise denizde fotoğraflar çekiniyordu. Seungmin'in kumların üzerinde denize bir başına baktığını fark eden jisung yanına gelip sessizce oturdu

"Ne düşünüyorsun..?"

"Hiçbirşey..."

"Hadi ama seungmin..ikimizde hıçkırarak ağlamak istediğini ama bunu başaramadığını biliyoruz. Kendini kandırma"

"Dayanamıyorum artık jisung..." Ağlamak üzere olan gözleri gökyüzünün maviliğinde parlıyordu. "Biliyorum,çok zor..bazen ben de dayanamıyorum,ama dayanmak zorundayız seungmin...onun için bunu yapmalıyız."

"Herkesi mutlu bir şekilde görmek boğazımı o kadar düğümlüyor ki..Her an ağlayacakmış gibi oluyorum,onu çok özlüyorum jisung...nefes alamıyorum gibi birşey"

"Ama onun için alıyorsun,onun için yaşıyorsun"

"Herşey onun için zaten..."

"Sen çok güçlüsün biliyor musun?"

"Mutsuzken mutluymuş gibi davranmak çok yorucu jisung..o kadar da güçlü değilim aslında" gözlerinden yaşlar akmaya başlayan arkadaşına sarılarak teselli vermişti jisung "Hayır..Sen hayatımda gördüğüm en güçlü insansın. Ve mutsuzken mutluymuş gibi davranman bunun en büyük kanıtı değil mi sence de?"

Ocean || minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin