~Aranajamentul~

68 5 0
                                    

-Poți fi sigur că vor spune adevărul despre asta? Blestemul ți-a luat abilitatea de a de ați găsi adevăratul suflet-pereche. Cine spune că vrăjitoarele alea blestemate nu vor trimite impostoare pentru a conduce haita, hmm? Asta nu e o situație în care poți râde! strigă tipul pe nume Felix frustrat.

În ce m-am băgat? Nu recunoșteam vocea, dar predica lui suna dificilă. Am încercat să mă apropii de ușă ca să aud mai bine, ușa s-a deschis și am alunecat, lovindu-mă de perete.

Ai uitat să încui ușa?

Nu ajuți deloc...

Îmi trec degetele peste locul din frunte care a intrat în contact cu zidul.

M-am uitat în sus, făcând contact cu cei doi bărbați buimăciți care erau pregătiți să atace în orice clipă, dar care erau puțin nesiguri cum să procedeze.

-Ce...? Cine ești? Explică-te! spune bărbatul cu vocea cunoscută.

El e Felix...Și era furios.

-Pot explica! Dar nu credeți că voi sunteți cei care ar trebui să dea o explicație?

-Ce...? a început să protesteze, dar i-am tăiat-o repede.

-Doi bărbați folosesc baia doamnelor pentru a vorbi de ceva atât de lipsit de logică...Ce sunteți voi? Perverși?

Felix s-a uitat neajutorat la celălalt bărbat.

Bărbatul cu vocea profundă a adoptat o postură relaxată, băgându-și mâinile în buzunarele blugilor, privindu-mă.

-Interesantă alegere de a intra în baia bărbaților...nu crezi? a întrebat ridicând o sprânceană.

Am clipit ca o idioată. Baia bărbaților? Siiiigur. Asta nu era baia bărbaților, nu-i așa?

Am privit în jurul meu și mi-am mușcat buza de jos.

La naiba!

Bărbatul cu vocea profundă a chicotit când a văzut disconfortul și s-a întors să plece.

-Nu o putem lăsa pur și simplu. Dacă secretul nostru iese la iveală...protestează Felix tare când bărbatul cu vocea profundă a întors capul ca și cum ar lua în considerare vorbele prietenului său.

Eventual, a aprobat subtil înainte de a se întoarce ca să plece din nou.

Ochii lui Felix s-au schimbat în auriu ceea ce însemna o schimbare a situației, iar inima a început să mi-o ia la galop.

Doar nu avea de gând să mă ucidă din cauza unei conversații stupide, nu?

Lasă-i să încerce!

-Așteaptă! strig dintr-odată. Ai nevoie de un suflet-pereche și eu am nevoie de o cale de a scăpa de nunta de mâine. O voi face! Mă voi căsători cu tine.

Bărbatul s-a oprit și s-a răsucit spre mine. A luat în considerare aspectul femeii bete cu părul desfăcut și îmbrăcată într-o rochie de mireasă care se holba la el fără vreo urmă de teamă pe chip.

A contemplat situația înainte să zâmbească.

-Accept. Felix va face un contract pentru tine și putem discuta termenii finali când vom ajunge la o concluzie legată de...necăsătoria ta...?

-Alpha! Ești serios...protestează Felix.

-E un ordin, Felix, o trântește cu o voce plină de autoritate.

Felix a pălit.

-Da, Alpha Miller, spune plecându-și capul.

Am clipit surprinsă.

Alpha Miller?

Acel Miller? Alpha Khaos Miller?

În ce naiba m-am băgat?

Alpha Miller stătea tăcut și mă privea de partea cealaltă a mesei în timp ce Felix pregătea un contract temporar.

Dragoste în contractUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum