~Scandalul~

63 9 11
                                    

Khaos

Știam că aveam de gând să mă lansez asupra Verenei înainte să o fac.

Nu mă mișcasem atât de repede în viața mea.

Disperarea pe care o simțeam îmi făcu inima să bată necontrolat, în timp ce vârcolacul meu urla în capul meu, nerăbdător să intervină înainte de a fi prea târziu.

M-am lansat spre ea și, în timp ce am cuprins-o cu  brațele, impactul coliziunii a oprit-o.

Am alunecat pe podeaua sălii de banchet și ne-am ciocnit puternic de peretele lateral. Corpul Verenei a suportat greul impactului și orice s-a întâmplat, ceea ce a forțat-o să se transforme în acest fel a început să se retragă.

Verena

În câteva secunde, mi-am revenit la normal și, în timp ce deschideam ochii, am fost întâmpinată de chipul încruntat al lui Alpha Miller.

-Te simți bine? întreabă cu brațele încă ținute bine în jurul meu.

-Da, cred că da. Mă doare capul ca naiba, totuși... spun strâmbându-mă.

Khaos m-a ajutat ​​să mă ridic și m-a verificat  când Mia a sosit lângă noi.

-Verena, a fost tare și toate, dar ce dracu a fost asta?!" respiră uluită.

-Mi-ar plăcea să știu același lucru... spuse Khaos, sprâncenele lui revenindu-și la încruntarea adâncă.

Am făcut o grimasă în timp ce mă uitam spre masa regală unde stătea tatăl meu furios.

Stomacul meu s-a întors pe dos. S-au întâmplat toate astea? Nu cred...

-M-ai atacat! a țipat o voce pițigăiată din spatele camerei.

Khaos s-a întors să arunce o privire să vadă cine provoca atâta zarvă. Buzele lui s-au curbat cu dispreț la vederea Erikăi cu mama ei care o ținea cu brațul de mijloc.

Archer a stat într-o parte, privindu-l pe Khaos de parcă viața și siguranța noii sale partenere ar fi o nimica toată pe lângă ce urma.

-Tată, nu o poți lăsa să scape cu asta!

-Erika e gravidă, iar ea a atacat-o cu cruzime... noi toți am văzut ce s-a întâmplat, spune regele.

Murmure de aprobare au umplut sala, iar Regele Alpha merse cu pași mari spre locul unde eu, Khaos și Mia ne aflam. Conversația mă avea pe mine ca ăn vizor și atacul...

-Și-a atacat propria soră? E geloasă!

-Nu pot să cred că a încercat să ucidă acel copil din ea!

-Ce comportament inadecvat! Se presupune că ea ar trebui să fie moștenitoarea? Nu putem tolera un astfel de comportament din partea Reginei Luna!

Khaos și-a așezat brațele în jurul meu, protejându-mă și și-a ridicat bărbia mândru în timp ce Regele Alpha se apropie, schimbând priviri ascuțite cu oamenii care au început să bârfească în centrul camerei.

-Rege Alpha Johnm spune Khaos înclinându-și capul respectuos față de el.

Regele privi cu răceală asupra lui  și zăbovi acolo unde brațul lui se odihnea în jurul meu.

-De ce mâinile tale sunt pe fiica mea, Alpha Miller? mârâie.

Khaos nu a clipit și nici nu a dat înapoi, nu era deloc intimidat de el, în schimb l-a privit intens.

-Nu văd care este problema, regele meu, 

-Dacă nu ești sufletul ei pereche, atunci îți cer să îți iei brațul din jurul ei! a mârâit furios în timp ce mai mulți oameni au început să se îndepărteze, simțind pericolul în aer. 

Khaos a rânjit. 

-Deci ai o regulă pentru o fiică și altă regulă pentru celalată fiică?

Regele  Alpha albi, păli brusc, înainte să îți revină repede.

-Nu știu despre ce vorbești.

-Serios? chicoti Khaos întunecat. I-ai spus același lucru și Erikăi când l-a vârât în pat pe sufletul pereche al Verenei?

Prin încăpere vuiau șoapte în timp ce regele râdea nervos.

-Am explicat deja ce s-a întâmplat... a fost...

-Am auzit explicația ta. Ai mințit, mârâie Khaos amenințător.

-Cum îndrăznești să-mi pui la îndoială onestitatea! Ce dovadă ai?!

-Dovada? Faptul că am fost prezent când Archer i-a cerut Verenei să-l ierte și să nu-l respingă? Faptul că a apărut la locul de muncă al fiicei tale... la compania TA și a atacat-o pentru că a refuzat să-l accepte înapoi? Khaos pufnește tare și se uită la Regele Alpha pentru o vreme.

O tăcere incomodă a umplut holul și Khaos a rânjit și a făcut semn către Archer.

-Verena l-a respins pe Archer ieri, de aceea este într-o stare atât de rea. Archer s-a culcat cu sora Verenei și a rămas însărcinată. El a ignorat cu bună știință legătura de partener pentru a-și îndeplini propriile nevoi... la fel ca tine... maiestatea ta.

-Ar trebui să te omor pe loc...

-Pentru ce? Să spui adevărul? De parcă toate acestea nu ar fi fost de ajuns pentru ca Verena să le suporte, ai forțat-o să participe la această farsă ridicolă și apoi ai procedat îm așa fel încât să-i oferi fiicei amantei tale moștenirile menite fiicei adevăratei tale partenere.

Regele Alpha se cutremură de furie în timp ce valuri de disidență se scurgeau prin cameră.

-Josnic! Biata Verena...

-Ce fel de tată este?

-Dacă nu poate să-i pese de adevărata lui fiică, atunci cum poate să-i pese de oamenii lui?!

-Este chiar apt să fie regele nostru?

Regele Alpha a mârâit zgomotos și camera a revenit într-o liniște neliniștită, punctată de sunetul camerelor de fotografiat, în timp ce membrii mai curajoși ai presei au profitat de șansa să surprindă confruntarea.

— Încă nu mi-ai răspuns la întrebare, Alpha Miller. Ia-ți mâinile de pe fiica mea.

Regele Alpha mârâie furios.

Khaos chicoti și zâmbi larg.

Dragoste în contractUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum