~Vezi ceva ce vrei?~

45 7 0
                                    

Verena

-Da, e totuși epuizată. N-am putut să-mi dau seama de altceva... dar a fost fermă, nu m-a forțat să preia conducerea, din contră, parcă ea ar fi fost forțată.

Khaos se încruntă. Asta nu suna corect... suna de parcă se întâmpla ceva mai mult aici.

Casc zgomotos și îi zâmbesc sfioasă.

-Îmi pare rău, nu știu de ce sunt atât de obosită, murmur în timp ce mă luptam să-mi țin ochii deschiși și mă întind.

Curbele senzuale ale corpului ei întinse în acea poziție au avut un efect devastator asupra lui Khaos.

Ochii i s-au întunecat și își strânse maxilarul în timp ce se întoarse spre baie.

-Lasă-mă să-ți fc o baie. Cel puțin atunci vei fi pe deplin relaxată și sper că vei putea dormi bine. A fost o zi a naiba de grea pentru tine.

Am chicotit.

-Știi, viața mea părea a fi extrem de simplă înainte să te cunosc, Khaos, strig după ce a dispărut.

L-am auzind pufăind sau cel puțin sunetele scoase de el erau înfundate de apa care curgea.

Avea o reputație de alpha rece și neînduplecat, totuși iată-l, protejând-o cu înverșunare când eram încolțită, și acum îmi pregătea o baie în camera noastră.

Nu se simțea ca o căsătorie prin contract.

Am zâmbit când am luat o cămașă de noapte din sertarele care țineau câteva dintre hainele mele și am mers către baie.

Când l-am văzut pe Khaos pe jumătate dezbrăcat, grăbindu-se să se schimbe în haine mai confortabile înaintea ca eu să intru m-a făcut să îngheț instantaneu.

I-am privit corpul, mișcându-mi privirea de-a lungul liniilor sculptate ale pieptului și până la linia în V definită care a dispărut când am ajuns la boxeri.

Stomacul meu părea să izbucnească, plin până la refuz de fluturași în timp ce mintea ei relua sesiunile lor fierbinți de până acum.

Ahhh, la ce mă gândesc? Dumnezeule!

Un mârâit ușor m-a făcut să privesc în sus și am întâlnit ochii întunecați ai lui Khaos.

-Vezi ceva ce vrei, prințesă? întrebă răgușit în timp ce mă privea.

-Noup...

A ridicat o sprânceană și mă privea intens.

Am ezitat o clipă înainte să încuviinţez din cap şi să mă apropii de el.

-Da...șoptesc, da...

Khaos a rămas nemișcat în timp ce mă apropiam, ochii lui privindu-mi fiecare linie a corpului.

Încrederea cu care se apropia de el îl făcea să își dorească să îi rupă hainele și să le arunce cât mai departe posibil.

M-am oprit în fața lui, atingându-i pieptul încet, trasând ușor cu unghiile pe pielea lui.

Khaos simțea fiori de plăcere în tot corpul.

M-am aplecat și l-am sărutat pe piept, continuând să trasez linii pe pielea lui.

-Verena, dacă mai continui așa...murmură pe măsură ce își ridica o mână pentru a-mi cuprinde chipul, iar cu cealaltă încerca să îmi desfacă rochia.

Am zâmbit în timp ce îl muşcam.

-Atunci presupun că va trebui să o faci... Alpha-ul meu... am șoptit în urechea lui, în timp ce rochia a căzut pe podea.

Khaos i-a atacat buzele cu înverșunare. Nu mai putea gândi limpede când era în preajma ei.

Verena se trase brusc de lângă el și se uită în sus la el cu o privire aprinsă pe sub gene. Acea privire ar putea să înnebunească un bărbat. Încerca să se stăpânească pe cât de mult putea.

-Ah, la naiba..șuieră.

Dragoste în contractUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum