Verena
Mi-am mușcat buza de jos luptând din răsputeri să mă abțin.
Khaos mi-a cuprins obrazul în palmă și m-a sărutat.
S-a despins de sărut și m-a întrebat încă o dată.
-Numele, Verena...doar spune-mi numele și îți ofer ceea ce vrei.
Obrajii mi-au roșit de furie. Încercam să gândesc, dar îmi era destul de greu.
Nu știam ce să fac. Deja l-am trimis cu coada între picioare, iar respingerea a fost dificilă pentru vârcolacul lui care refuză să îl ajute. Nu eram sigură dacă merita o astfel de pedeapsă din partea lui Khaos.
Simțeam cum Akira era nervoasă deoarece ezitam să-l pedepsesc pe Archer.
Mi-am mușcat buza și m-am uitat la Khaos.
-Poți să o faci, Verenam spune atingând-o senzual.
-La naiba, Khaos...A fost Archer! Oh...
-Fetiță cuminte, spune zâmbind. Fetele cuminți întotdeauna sunt recompensate,Verena, spune și mă sărută.
-La dracu, Verena, ce îmi faci?
*
Nu-mi vine să cred că am făcut așa ceva în propriul meu birou. Trebuia să lucrez la biroul ăsta,iar acum îmi voi aminti mereu de momentul ăsta de fiecare dată când voi sta pe scaun.
-O să am nevoie de ăștia, spune ținându-mi lenjeria.
-Nicio șansăm de ce doamne iartă-mă ți i-aș da? întreb trăgându-mi rochia.
M-a prins de talie și m-a privit intens.
-Dacă nu o faci, atunci intenționez să vin aici pe fiecare zi de acum încolo și să repetăm experiența.
I-am făcut semn să îi ia. Eram dezgustată.
-Mirosul tău e captivant.
-Ești un pervers...spun nervoasă.
-Da. Da, sunt, și îți place, Verena.