~Spune~

52 7 3
                                    

Verena

Mă ridică brusc și pășește spre marginea căzii, așezându-se în cadă.

M-am chinuit să mă întorc să-l înfrunt, dar el m-a forțat să rămână nemișcată, cu spatele lipit de pieptul lui.

M-a sărutat-​​pe gât.

-Spune cuvintele, Verena, și voi fi al tău.

-Oh... Alpha... eu... la naiba...

-Spune, prințesă...

M-am lăsat pe spate.

-La naiba cu mine, Khao...fă ce vrei cu mine...

Asta era tot ce așteptase.

Apa a început să curgă peste marginea căzii, dar niciunul dintre ei nu acorda atenție păsa.

-N-am terminat încă, prinșesă, șoptește ușor în urechea mea.

*

-Ești bine, Alpha? am întrebat.

Nu a răspuns o vreme, pur și simplu m-a tras spre el, cu spatele lipit de pieptul lui, înfășurându-și brațele în jurul meu, sărutându-mă ușor pe gât.

-Ești ca o otravă pentru mine, prințesă...Nu cred că o să mă satur vreodată de tine.

M-a atins ușor...

-Khaos! Iar? Serios?

A chicotit.

-N-am zis că am terminat...și cred că prefer să îmi spui Alpha.

*

Ziarele din dimineaţa următoare înnebuniseră cu drama de la ceremonia de aseară. Am oftat în timp ce îmi dezactivam notificările și puneam telefonul cu fața în jos pe masă.

Puteam auzi șoaptele vârcolacilor Omega și a celor care frecventau casa haitei, iar asta mă irita teribil. De îndată ce Khaos a intrat în cameră și s-a așezat, trimițând un semnal de avertisment din priviri, șușotelile s-au potolit.

I-am zâmbit în timp ce el s-a întins și mi-a umplut din nou cana de cafea.

-Tot ai de gând să mergi la muncă azi? a întrebat nonșalant.

-Da, nu rezolv nimic dacă mă ascund.

Khaos dădu încet din cap.

-Știi, m-am uitat să mă extind în mod serios în domeniul imobiliar care se adresează tuturor speciilor... spuse el cu grijă, privindu-mă cu perspicacitate.

Am zâmbit în timp ce sorbeam din cafea.

-Și ce? Ce legătură are asta cu mine?

Khaos se lăsă pe spătar în scaun și un zâmbet leneș i se răspândi pe față.

-Vreau să spun... am putea folosi întotdeauna un șef de departament pentru proiect.

Am pufnit.

-Cred că voi rămâne unde sunt, mulțumesc. CEO al propriului meu departament. Birourile noastre pot fi în clădirea tatălui meu, dar asta doar pentru că se află sub umbrela familiei. Dacă aș dori, aș putea cu ușurință să mă ramific și să-mi înființez propria companie.

-Chiar așa? Asta te-ar pune în concurență directă cu mine, nu-i așa?

-Sunt deja în competiție directă cu tine în acest departament, Khaos. Dacă vrei ca asta să se schimbe, atunci cred că va trebui să faci să merite timpul meu...

Zâmbwac, trecându-mi ochii peste corpul lui în timp ce îmi mușc buza de jos.

Khaos clipi surprins pentru o clipă înainte de a pufni.

-Sunt sigur că pot veni cu ceva...

El zâmbea în timp ce ochii îi străluceau.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 01 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Dragoste în contractUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum