Siz Olmuşsunuz

229 35 49
                                    

Sonunda bölüm adı bulabildiğim için bölüm yazdım kxbekxmsln

Oy ve yorum atmayı unutmayın

Okula giderken de derslere girerken de kafam allak bullaktı. Sadece ne yapmam gerektiğini düşünüyordum.

Minhoyu öpmüştüm. Onu cidden öpmüştüm. Ani bir kararla yapmıştım bunu ve şimdi de kafam çok karışıktı.

Dün çok utanmıştım ama şimdi de endişeliydim. Ya rahatsız hissettiyse ve bir daha benimle konuşmazsa..

Düşünmek bana iyi gelmiyordu. Başım ağrımıştı resmen. Yüzümü yıkayıp kendime gelmek için tuvalete doğru ilerledim.

O kadar dalgındım ki bir önceki dersin ne olduğunu bile hatırlamıyorum.

Lavaboda ellerimi ve yüzümü yıkıyordum. Ve birden arkamda bir sıcaklık hissettim. Aynadan arkamda ne olduğuna baktığımda Minho hyungla göz göze geldik.

Hızlıca elimi yıkayıp gidecektim ama hareket edemedim çünkü birden arkadan bana sarılmıştı.

J:Minho-

M: efendim?

J: napıyorsun arkamda

M: sarılıyorum işte

Cidden...

Belimdeki kollarını biraz gevşetip yüzümü ona doğru döndüm. Arkamdan sarılması çok utanç verici gelmişti.

J: şey artık bıraksan da sınıfıma gitsem-

M: olmaz.

Niye dercesine yüzüne baktığımda konuşmaya devam etti.

M: çünkü dün yaptığın şey hakkında konuşacağız.

Bunu söylediğimde kıpkırmızı olmuştum. Tam şu an üstünde durduğum yer yarılsa da ben içine girsem kimse bulamasa beni.

J: bence konuşmayalım

Gözlerinin içine bakamıyordum.

M: hayır konuşacağız. Dün yaptığın şeye öpücük mü diyorsun sen?

J: ne

Dediği şeyi cidden anlamamıştım.

M: neredeyse hissetmedim bile öyle öpücük verilmez. Bu yüzden bugün telafi etmelisin.

Ben hala anlamaya çalışırken belimdeki elleriyle beni kendine daha çok yaklaştırdı ve dudaklarımızı buluşturdu.

Şokla gözlerim açılmıştı. Şu an beni öpüyordu.
CİDDEN ÖPÜYORDU

Zar zor kendime geldiğimde öpmesine karşılık vermeye çalıştım.

Tüm vücudum yanıyormuş gibi hissediyordum. O kadar sıcaktı ki.

Nefessiz kalana dek öpmüştü beni. Geri çekildiğinde dudaklarımı eksik hissettim. Sanki o tamamlıyor gibiydi.

Nefes nefese kalmış halimle utana utana sınıfıma doğru gittim. Ve sırama geçip sakinleşmeye çalıştım.

Beni öpmüştü. Öpüşmüştük. Beni sevdiği için miydi? Sevmediğin birini de öpebilirsin ki.. Ya da öpmez misin?

Farklı boyutlarda gezinirken içeri giren Felix'i görmemle ayağa fırladım.

J: FE- Felix

Sesim ilk başta çok çıkmıştı ve sınıftaki diğerleri de bana dönmüştü. Bunu boşverip Felix'i kenarı doğru çekiştirdim.

F: Jisung noldu iyi misin?

J: iyiyim -galiba- şey konuşmam lazım da seninle o yüzden.

Sınıfın kenarına geçmiş kimsenin bizi duyamayacağı şekilde konuşuyorduk.

F: kötü bir şey mi? Dinliyorum.

J: kötü sayılmaz- değil zaten. Şey sevmediğin birini öper miydin?

F: hayır öpmezdim de neden soruyorsu- LAN YOKSA

J:BAĞIRMA Bİ

F: birini mi öptün lan!?

J: gibi. Daha çok bir beni öptü-

Felix bağırmamaya çalışarak konuştu.

F: kim????

J: şey öptü. Şey işte

Sesimi çıkaramıyordum. Felix ise söylemem için bana bakıyordu hala.

En sonunda kendimin bile zor duyduğum bir ses tonuyla konuştum.

J: abin-

Felix dediğimi duyduğunda az daha çığlık atıcaktı. Son anda ağzını kapattım ve susmasını işaret ettim.

Bağırmayacağından emin olduğumda elimi çektim. Anında omuzlarımdan tutup beni sallamaya başladı

F: Jisung anlat hemen. Nasıl oldu? Ne zaman oldu? Her bir ayrıntısıyla anlat. Sadece öptü mü yoksa sen de karşılık verdin mi?

J: bi dur amk başım döndü

Beni sallamayı bırakıp heyecanla yüzüme baktı. Ben de ona dün olanlarla birlikte anlatmaya başladım.

Her anlattığımla heyecandan tepiniyordu. Anlatmam bittiğinde konuşmaya başladı.

F: Jisuuung siz olmuşsunuzzz. Offf çok mutluyum şu an var ya. Her an gidip Hyunjin'i öpebilirim mutluluktan.

J: Hyunjin ne alaka lan.

F: ha şey hiç.

Bu sefer uğraşma sırası bendeydi. Felixle hem minho hem de hyunjin hakkında konuşa konuşa teneffüsü geçirmiştik.

Rahatlamıştım açıkçası. Konuşmak iyi gelmişti.

Hyunjin sınıfa geldiğinde olayları ona da anlatmıştık. Ben bir kez daha utanmıştım onlar ise aynı anda tepinmeye başlamıştı

H: ee kanka düğün ne zaman.

J: ne düğünü lan abartma daha sevgili bile değiliz.

H: aaa olmaz ama böyle evlenmeden bir şey yapamazsınız günah bak söyle ona evlenmicekse öpemez

Hyunjine ne diyorsun aq bakışı attıktan sonra konuşmaya devam ettik.

Kalan derslere de girip onlar da bitince okuldan çıkmıştık. Ve evime dönmüştüm.

Anneme anlatıp anlatmama konusunda kararsızdım. Eğer bu güzel sonuçlanırsa ilk anneme anlatıcağım.

Eveeett beğendiniz mi

Bir sonraki bölüm ne zaman gelir bilmiyorum sınav haftası başlıyor

Neyse hadi sağlıcakla kalın

Sal Beni YiğidimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin