İlk Gün

155 21 13
                                    

Yeni bölüme merhabaaaa

Oy ve yorum yapmayı unutmayın

Jisung'un ağzından

Sabah uyandığımda Minho yanımda yatıyordu. Yavaşça yataktan doğruldum ve onu uyandırmadan banyoya doğru ilerledim.

Hızlıca duş aldım ve okul için hazırlanmaya başladım. Bugün Minho'nun okulda olmadığı ilk gün olucaktı ve biraz tuhaf hissediyordum.

Hazırlandıktan sonra Minho'yu da uyandırdım. Uyandığı gibi bana sıkıca sarıldığı için hareket edemiyordum ama halimden de memnundum

J: "hadi uyan artık uykucu okula gitmem gerek. İlk günden geç kalırsam hoca üç yılın acısını çıkartır bak."

Söylediklerimle hafifçe doğrulmuştu yatakta.

M: "Of hiç gitmek istemiyorum. Sen de gitme tüm gün yatalım olmaz mı ya"

J: "İnan bana kalsa hiç kalkmazdım bile o yataktan ama yapacak bir şey yok."

Minho da yataktan kalktıktan sonra hazırlanmış ve beraber evden çıkmıştık.

Arabayla beni okula bırakmıştı ve şimdi vedalaşma zamanıydı.

J: "giderken dikkatli ol tamam mı? Dikkatli sür arabayı da. Düzgünce yemeklerini de ye hep"

M: "tamam anne"

Gülerek söylediği şeyle hafifçe omzuna vurdum.

Daha sonra ise sıkıca sarıldım ona. Kokusunu iyice içime çektim. Her bir zerresini Zihni'me kazıdım.

Artık onun gitme zamanı benimse okula girme zamanım gelmişti. Son bir kez dudaklarıma öpücük kondurmuş ve arabaya binip gitmişti.

Dersin başlamasına az bir zaman vardı çoğu kişi çoktan gelmişti okula.

Hızlıca içeriye girdim ve sınıfıma çıktım. İçeri girdiğimde Hyunjin ve Felix'in çoktan gelmiş olduğunu gördüm.

Yanlarına gittim ve günaydınlaştık.

F: "dün nasıldı beğendin mi sürprizi"

Felix'in kaş göz yaparak söylediği cümle kıpkırmızı olmama yetmişti bile.

H: "anlatsana Jisung naptınız gece~"

İkisi bir beni utandırmaya çalışıyordu ve bunu çok iyi başarıyorlardı.

Anlatmam için beni zorladıklarında söylememek için büyük bir savaş vermiştim. Ama bu ikisine karşı olunca ne yazık ki kaybetmiş ve detaylandırmadan anlatmıştım.

İkisi bir çığlık atmaya başladığında tüm sınıf bize bakıyordu.

F: "YAAAA OF EN YAKIN ARKADAŞIM YENGEM OFOFF"

J: "Bağır biraz daha Felix daha herkes duymadı"

Zorla Felix'i susturmuş ve dik dik bakmaya başlamıştım ikisine de. Onlar ise sırıtarak bakıyordu bana.

En sonunda ders başlamış ve onlardan kurtulmuştum.

Bu sene Minho yoktu. Benimle uğraşamayacaktı. Ona sarılamayacaktım. Öpemeyecektim..

Kısacık zamanda hayatımın bir parçası olmuştu ve ben onu şimdiden özlemiştim.

Okul bittikten ve eve gittikten hemen sonra Minho'yla yazışmıştık.

Jisungie
Minhooo
Vardın değil mi

Minho
Evet bebeğim
Şimdi eve yerleştim
Sen naptın

Jisungie
İyi ben de okuldan döndüm
Off
Şimdiden özledim ama ben seni nasıl olucak bu

Minho
Merak etme en yakın tatilde gelicem oraya ben
Hem söz vermedin mi ben de senin yanına gelicem diye
Derslerini güzelce çalış o zaman özlememize gerek kalmaz

Jisung
Biliyorum ama işte..
Neyse ne ben şimdi kapatmalıyım sen de dikkat et kendine

Minho
Görüşürüz bebeğim

Ne kadar istemesem de telefonu kapatmış ve mutfağa doğru gitmiştim. Annem dedemin yanından geç gelicekti bu yüzden yemek yapmalıydım.

~~~~

Bana ordan bi jisung saralım abi

Sal Beni YiğidimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin