Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayıınn
Bi kitabı Önerin birilerine de okusunlar çok gariban hissediyom
Minho'nun sesini duyup ona döndüklerinde aceleyle ayağa kalktılar. Gözlerindeki endişeyle önce birbirlerine sonra da Minho'ya baktılar.
M: "Napıyordunuz lan siz?"
H: "Minho şey-"
Felix Hyunjinin lafını kesmiş önüne doğru geçip konuşmaya başlamıştı.
F: "Sevgilimle zaman geçiriyordum abi bir şey yaptığımız yok."
M: "sevgilin?"
F: "evet sevgilim bir sorun mu var?"
Minho sinirlice gülüp tekrar konuştu.
M: "sen daha küçüksün Felix sevgilin olamaz."
Felix önce söylediği cümlenin saçmalığına şaşırmış sonra da cevap vermişti.
F: "Küçük mü?? Biz Jisungla aynı yaştayız abi."
Minho duraksamıştı. Tam konuşacağı sırada Felix savunmasına devam etmişti.
F: "madem sevgili yapmak için küçüğüz o zaman ayrıl Jisung'tan. Ha eğer küçük değilsek benim sevgilime de karışamazsın."
Minho duyduklarına cevap vermemiş sert adımlarla odasına çıkmıştı.
Felix ise arkasından iç çekip söyleniyordu.
F: "Hep böyle yapıyor küçükken de böyleydi. Büyüdüğümü anlamak istemiyor.."
H: "sonuçta abin onu suçlayamazsın."
F: "küçükken yüzüm kıza benziyor diye dalga geçiyorlardı benimle. Abim de onları dövüyordu. O yüzden fazla hassas."
Felix hatırladığı anılara iç çekti. Hyunjin de ellerini yanaklarına yerleştirdi Felix'in.
H: "Yüzün çok güzel Felix. Kıza benzediği için değil senin yüzün olduğu için güzel. Tüm çillerini tek tek ezberlemek isteyeceğim kadar güzel hem de."
Duydukları Felix'i gülümsetmişti. Sevgilisine kollarını sardı mutlulukla.
H: "saat geç oluyor ben artık eve dönsem iyi olur."
Eşyalarını toparlayıp kapıya doğru ilerlemişti.
H: "ah ve orda beni savunman aşırı çekiciydi."
Göz kırpıp flörtöz bir sesle söyledikleri Felix'i güldürmüştü.
F: "dikkatli ol giderken."
Hyunjin minik dudaklara yumuşak bir öpücük kondurmuş ve dışarı adımlamıştı.
...
Sabah olduğunda Jisung hazırlanıp okula gitmeye başlamıştı. Okulun önüne geldiğinde Minho, Felix ve Hyunjin'i görmüştü. Hızlıca yanlarına gidip günaydın dedi.
Ortamdaki gergin havayı hissedince şaşırmıştı Jisung. Minho'dan gelen ürkütücü hava resmen iç karartıcıydı.
Ne olduğunu sormak için Hyunjin'e kaş göz yaptı. Hyunjin de ona fısıldayarak "Birazdan anlatırım." dedi.
Okula girdiklerinde Minho'ya iyi dersler diyip kendi sınıflarına girdiler. Sonra da Jisung Felix ve Hyunjin'e neler olduğunu sordu.
Hyunjin ve Felix dün yaşananları anlatmıştı. Belki birazcık "👌" atlamışlardı anlatırken ama orası onlara özeldi.
Jisung sevgili olduklarını öğrendiğinde çok sevinmişti. Biraz fazla sevinmiş olucak ki sınıftakiler onlara bakmıştı bir süre.
Sonrasında Minho'nun davranışını düşünmeye başlamışlardı.
J: "bence sadece seni kıskanıyor."
F: "niye kıskansın ki beni?"
J: " yani düşün hayatı boyunca biricik kardeşi onun en değerlisiydi ve sonra bir gün aniden sevgilisi olduğunu öğrendi. Bence senin ona artık ihtiyaç duymayacağı fikrine kapıldı."
Jisung'un söyledikleri çok mantıklı gelmişti ikisine de. Ve bu konuyu daha sonra konuşmaya karar verdiler çünkü hoca sınıfa girmişti.
Sırasına geçmeden hemen önce Jisung Felix'e fısıldadı.
J: "eğer istersen Minho'yla ben konuşurum."
Felix teşekkür edip yerine oturdu Jisung da kendi yerine geçmiş ve Minho'yla konuşmayı düşünmüştü.
Zor şartlar altında (bacağımı sakatladım(?) ve yürüyemiyorum) bölüm yazdım kdnekdkeld
Ayrıca yazacağım şeyleri aklımda toplamam gerekmişti.
Umarım beğenmişsinizdir
Bi de waterside night okuyun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sal Beni Yiğidim
FanfictionÜst sınıfı olan Minho bir türlü Jisung'u rahat bırakmıyordu. İlk başta bundan şikayetçi olan Jis zamanla Minhoyu yanında istemeye başladı Peki Jisung istemeye başladığında Minho yanında kalmaya devam edicek mi Angst değildir*