Jisung
İşte sonra Felix de onlara bunun onları ilgilendirmediğini söyleyip bizi savundu
Cidden aşırı havalıydıMinho
AnladımJisung
Bir sorun mu varMinho
Hayır bir sorun yok sadece yorgunumJisung
Ah pekala
O zaman güzelce dinlen gece de güzelce uyu yemeğini yemeyi unutma
(Görüldü 18.34)Nedense biraz soğuk davranmıştı. Ama belki de gerçekten sadece yorgundur diye düşündüm.
Minho'nun üniversitesi başlayalı iki ay olmuştu. Ve bu iki ay boyunca sadece geçen haftadaki tatilde görüşebilmiştik ama ailesi onu aradığı için görüşmemiz pek de uzun sürmemişti.
Bir kaç saatliğine onu görmüştüm ve o ise daha sonra tekrar yola çıkmıştı.
Buluşmamızdan beri garip davranıyordu ve bu gözle görülebilir derecede artmıştı.
Her seferinde ya ödevi olduğunu ya da yorgun olduğunu bahane edip sorularımı geçiştiriyordu. Üniversitenin nasıl olduğunu sorduğumda da bir şey olmadığını derslere gidip geldiğini söylüyordu her seferinde.
Nasıl tek bir olay bile yaşamaz ki? Veya neden anlatmıyor?..
Ben bu düşüncelerle kafamı doldururken odamın kapısı tıklandı. Ardından içeriye giren Felix'i görmemle hemen ayağa kalkmıştım.
Boynuna atlayıp ona sarıldığımda arkasında kollarında poşetler olan Hyunjin'i görmemle kahkaha atmıştım.
H: Jisung.. bana yardım eğt lütfen...
Felix Hyunjin'in isyanına güldüğünde Hyunjin daha çok mızmızlanmaya başladı.
H: Ya sevgilin miyim yoksa hamal mıyım belli değil ya Felix niye hepsini ben taşıyorum
Hyunjin isyana başladığında Felix flörtözce yanına yaklaştı ve Hyunjin'in kollarına dokundu.
F: ama sen benden daha güçlüsün ve bir şeyler taşıdığın zaman kol kaslarının nasıl göründüğünden haberin var mı
Kesinlikle yalandı Felix sadece Hyunjin'e taşıtmaktan keyif alıyordu.
Hyunjin ise her seferinde buna inanıyor ve taşımaya devam ediyordu.
Felixle birlikte Hyunjin'e gülüp elindeki poşetleri aldık. Ve ortadaki sehpanın etrafına oturma minderlerini koyup oturduk.
Bu gece bizim evde kalkacaklar ve sabahlayacaktık. Evet sınav senemizdi ama sadece ders çalışmak olmazdı arada böyle şeyler bize de iyi geliyordu.
Hem sohbet ediyor hem de poşetteki atıştırmaları yiyorduk.
Aklıma gelen şeyle Felix'e Minho'yu sormaya karar verdim.
J: Felix Minho bir sorun mu yaşıyor?
Sorduğum soruyla Felix bir anlığına duraksadı.
F: şey bildiğim kadarıyla hayır. Niye sordun ki?
J: ha şey boşver ya sanırım ben kafamda kuruyorum.
Felix tedirgin olmuştu. Kesinlikle bir sorun vardı ve bana ne olduğunu anlatmıyorlardı. Bunu düşünmemek istedim eninde sonunda bana söylerdi sonuçta. Değil mi?
~~~
F: Ya ama niye ya of
H: ama gitmem gerekiyo-
Felix mızmızlanıyordu. Yine..
Çünkü Hyunjin'i annesi aramış eve gelmesi gerektiği hakkında bir şeyler söylemişti. Aslında ilk başta bizde kalmasına izin vermişti şimdi ise eve erken gelmesini söylüyordu.
Ve biz de yarı uykulu Felix'i sakinleştirmeye çalışıyorduk.
En sonunda Hyunjin Felix'in sakinleşmeyeceğini anlayınca dudaklarına küçük bir öpücük bırakmış ve çantasıyla odadan çıkmıştı.
Felix mızmızlanmayı bırakmış kırmızı yanaklarıyla öylece yere bakıyordu.
Bu manzaraya karşı küçük bir kahkaha atıp Felix'i yatağa yatırdım.
J: artık uyuma zamanı bebek civciv uykusuzluktan önünü göremiyorsun.
Ben de masanın üzerindekileri toplayıp mutfağa götürdüm. Geri çıktığımda Felix çoktan uyumuştu. Gülümseyip ben de yanımdaki yerini aldım.
Felix'in deliksiz uyuduğu o gece zar zor gözlerim kapanmıştı. Aklımda sadece Minho vardı. Onu özlemiştim; kokusunu, sarılışını: sıcaklığını; bana olan bakışlarını... Her şeyi özlemiştim.
Ama bir sorun var gibiydi eninde sonunda da ortaya çıkardı.
~~~
Sabah uyandığımda yanımda hala ölü gibi yatan sarışına baktım ardından saati kontrol ettim. Daha erkendi üstelik bugün haftasonuydu. Biraz daha uyumasına izin verdim.
Ardından mesajlar kısmına girdim ve dün gece yazdığım iyi geceler mesajının sadece iletildiğini gördüm.
Sanırım mesajı attığımda çoktan uyumuştu?
Jisung
MİNHOOOOO GÜNAYDIIIINN
(Görüldü 07.29)Jisung
A uyanıkmışsın
NapıyonMinho
Grup proje ödevini yapıyoruz yazamam şimdiJisung
Ah tamam kolay gelsiinKesinlikle bir şeyler tuhaftı. Ve bu tuhaflık beni çıldırtıyordu.
Evet bir yazma özürlüsü olarak tam 24 gün sonra yeni bölüm attım ne güzel demi kkxnxjmsleb
Oy ve yorum atmayı unutmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sal Beni Yiğidim
FanfictionÜst sınıfı olan Minho bir türlü Jisung'u rahat bırakmıyordu. İlk başta bundan şikayetçi olan Jis zamanla Minhoyu yanında istemeye başladı Peki Jisung istemeye başladığında Minho yanında kalmaya devam edicek mi Angst değildir*