Bölüm yazamadım bir süredir uzun bölüm yazayım bari
Oy ve yorum atmayı unutmayınız
Sabah uyandığımda enerjik hissediyordum. Gece uyuyamamama rağmen.
Hızlıca hazırlanıp okula doğru yola çıktım. Kapıdan girerken Hyunjin de daha yeni geliyordu.
Günaydınlaşıp sınıfa doğru ilerledik. Çantamı koydum ve sohbete başladım.
Ardından birinin bana seslendiğini duydum. Sesin geldiği yere doğru baktığımda kapının önündeki Minho'yu gördüm.
Yanına doğru gittim. Heyecanlı hissediyordum.
J: şey günaydın.
M: günaydın. Nasılsın?
J: iyiyim sen?
Uzun süre onunla konuşmak istiyordum ama ne demem gerektiğini bilemiyordum.
M: sana bir şey sorucaktım. Okul çıkışında okulun arkasına gelsene
J: tamam? Bir şey mi oldu
M: hayır sadecee bir şey konuşmak için.
J: ah tamam geliceğim.
M: tamamdır iyi dersler.
Garip bir konuşmadan sonra vedalaşıp sınıfına doğru gitmişti. Ben de yerime oturdum. Bir kaç dakika sonra da ders başladı.
Öğle arasında hyunjinle kantinden aldığımız kuru tostla karnımızı doyurmaya çalışıyorduk.
Öğle arasının bitiş zili çalınca sohbet ede ede sınıfa döndük. Sıralarımıza oturduk ve öğretmeni beklemeye başladık.
Bir kaç dakika geçmesine rağmen öğretmen gelmemişti. Zaten ardından sınıf başkanı Jisoo tahtaya çıktı ve konuşmaya başladı.
Jisoo: az önce öğretmene mesaj yazdım. Ve bana konferansı olduğu için derse gelemeyeceğini söyledi. Yani ders boşmuş
Sınıftan mutluluk nidaları çıkarken Jisoo sınıfı susturmuştu. Hemen Hyunjin ve Felixin olduğu sıraya gittim.
Bir süre sadece saçma konulardan konuştuk. Zaman geçtikçe ise canımız sıkılmıştı.
H: ya ben çok sıkıldım bişi yapak.
Ne yapsak diye düşünürken Felix muzipçe sırıtmıştı.
F: abimin sınıfına gidelim mi?
J: derste değil mi onlar?
F: dersleri resimdi son sınıf oldukları için de hoca sınıfa gitmelerine izin veriyor. Yani bir sorun olmaz hocaları büyük ihtimalle resim atölyesindedir
H: gidelim o zaman sıkıldım çünkü.
Sınıf başkanını bir şekilde ikna edip sınıftan çıktık. Herkes derste olduğu için etraf çok sessizdi bu yüzden de her adımımız duyuluyordu.
Bir şekilde üst kata çıktık ve Felix'i takip ederek Minho'nun sınıfına gittik.
Kapıyı azıcık açıp içeriyi kontrol ettim. Cidden öğretmen yoktu.
Yavaşça kapıyı biraz daha açtık ve çekingence içeri girdik. Gözüm Minho'yu aradı. Ve onu bulduğumda onunla göz göze geldik.
Sessiz olmaya çalışarak kapıyı kapattık ve arkaya doğru yürümeye başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sal Beni Yiğidim
FanfictionÜst sınıfı olan Minho bir türlü Jisung'u rahat bırakmıyordu. İlk başta bundan şikayetçi olan Jis zamanla Minhoyu yanında istemeye başladı Peki Jisung istemeye başladığında Minho yanında kalmaya devam edicek mi Angst değildir*