Konuya bağlamam lazım ama zor oluyo o yüzden bu son iki bölüm biraz sıkıcı geçebilir
Oy ve yorum yapmayı unutmayın
Minho ve Jisung sonuçlara bakmak için bekliyordu. Gerekli bilgileri doldurmuş ve bilgisayardaki ekrana bakıyorlardı.
En sonunda yükleme tamamlandığında ikisinin de yüzünde bir gülümseme belirdi.
Minho üniversiteye kabul edilmişti. Sevinç'le birbirlerine sarıldılar
J: "bundan sonra benim sıram ben de kazancam ve senin yanına gelicem."
Kendinden emince söyleyişi Minhoyu güldürmüştü ve onu tekrar tekrar öpme isteğiyle doldurmuştu.
Çoktan sınava girdiği için Minho'nun okulun son haftalarına gelmesine çok da gerek yoktu. Ama yine de okula gidicekti ve Jisungla daha fazla zaman geçirecekti
Okulun son haftaları hızla geçmiş mezuniyet merasimi düzenlenmiş ve okullar tatil olmuştu.
Yazın sonuna kadar zamanları vardı Eylül'de Minho üniversiteye gidecekti. Ve o zamana dek tüm zamanlarında birlikte olmak istediler.
Birlikte yemek yediler, diziler izlediler, beraber gezdiler ve Hyunjin ve Felixle uğraşmayı ihmal etmediler.
Zamanın fazla hızlı geçmesine karşın onlar gayet eğlenmişlerdi ancak zaman vedalaşma zamanına yaklaşıyordu.
Jisung'un ağzından
Çoktan Eylül ayı gelmişti. Bir haftaya hem benim okulum açılacak hem de minho üniversitenin olduğu şehre gidicekti.
Koca bir yıl onsuz olacaktım..
Şimdi odamda oturmuş hem bir şeyler izliyor hem de sohbet ediyorduk.
Aklıma takılan soruyla Minho'ya döndüm.
J: "sen hangi gün gidiceksin?"
M: "13'ünde gidicem Pazar oluyo Pazartesi de ev sahibiyle buluşurum."
13'ü...
Doğum günümde burda olmaycak..
M: "bir şey mi oldu yüzün düştü birden?"
J: "a- yok sadece gitme zamanın fazla çabuk geldi.."
M: "evet öyle oldu"
Kısa bir sessizlik olmuştu.
Ardından boş vermeye çalışıp izlemeye devam ettim.
Ama keşke
Keşke doğum günümde burada olsaydı..
~
Bugün ayın 13'üydü. Yani akşam olduğunda Minho gidecekti.
Hazırlık yaptığı için tüm gün meşguldü ve çok fazla zaman geçirememiştik.
Şimdi ise akşam olmuştu ve onunla vedalaşacaktık. Bana evimde beklememi ve kendisinin yanıma geleceğini söylemişti.
Ben de onu bekliyordum işte.
Annem sabahtan Dedem için hastaneye gitmişti, sanırım biraz rahatsızlanmıştı, bu yüzden gece onun yanında kalıcaktı.
Bana merak etmememi ve yarın döneceğini söylemişti ben de tek başıma evde ne yapsam diye düşünüyordum. Belki dizi izler ve sabahlardım.
Ben oturmuş düşünürken kapı çaldı. Hemen kapıya gidip açtım ve karşımda gülümseyen Minho'ya baktım.
Sıkıca sarıldık ve içeri geçtik. Salonda oturmuştuk ve hiçbir şey yapmıyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sal Beni Yiğidim
FanfictionÜst sınıfı olan Minho bir türlü Jisung'u rahat bırakmıyordu. İlk başta bundan şikayetçi olan Jis zamanla Minhoyu yanında istemeye başladı Peki Jisung istemeye başladığında Minho yanında kalmaya devam edicek mi Angst değildir*