We gingen nog eventjes wandelen, door de stad. Vaak werden we herkend, door fans. Dus we moesten op de foto. Niet dat ik dat erg vind hoor, maar soms is rust en privacy ook leuk. Maar oke. We liepen weer terug naar huis en aten gezamenlijk nog dessert. Het was cheesecake, die mama en ik zelf hebben gemaakt. Hij was echt super lekker. Weer praatten we weer tijdens het eten. Na het eten ruimde ik alles op. Toen gingen de mannen een potje voetballen, en de dames lekker kletsen, op de bank.
Het werd al snel donker, dus besloten de ouders van Milo om te gaan. Wij bedanken ze nog even voor alles, en zeiden hun gedag. Milo, Matthy en ik waren van plan om hier te blijven slapen. Want voor mijn werk is dit dichterbij, en de boys hebben morgen opnames, dus voor hun is dit ook dichterbij. Aangezien Milo en Matthy toch in één team zien. Ik deed mijn skincare, en trok snel mijn pyjama aan. Ook poetste ik nog eventjes snel mijn tanden. De boys deden dat ook. Papa en mama waren al moe, dus die gingen slapen. Wij zeiden alle drie "welterusten" in koor, daarna gingen ze slapen. Matthy, Milo en ik keken nog een oude bankzitters video terug. Wat hebben we veel gelachen zeg.
Terwijl we oude video's aan het bekijken waren, viel ik in slaap in Matthy's armen. Milo en Matthy keken nog heel eventjes door, en gingen ook naar bed. We sliepen in mijn kamer, ik had altijd nog een extra matras, dus dit keer voor Milo.
Welterusten.*Tijdskip ochtend
Goedemorgen! Het is nu half 7, en ik doe mijn sloffen aan. De boys liggen nog te pitten, dus die maak ik niet wakker. Hun hebben pas rond half 11 opnames, en ik moet om 8 uur al op men werk zijn. Ik liep naar beneden en pakte snel een breakertje mee. Ik kleedde me om, en deed mijn skincare en make-up. Daarna checkte ik men socials, en postte nog snel een foto. Toen ik nog tijd over had, maakte ik ontbijt voor de boys. Ik pakte mijn tas in, en trok mijn jas aan. Ik liep naar mijn fiets, en stapte op. Nu nog 3 minuutjes fietsen. (Het is nu trouwens al 07:50.)
Na 3 minuutjes was ik aangekomen, ik zette mijn fiets opslot, en liep naar binnen. "Goedemorgen Sophie.", zei ik vrolijk. Ik kreeg een goedemorgen terug. Sophie is onze receptionist. Ik kende haar al eerder, we zaten samen op school. Tot de dag van vandaag is ze een goede vriendin van me. Oh ja daarover gesproken, ik moet straks naar Laura en Max. Ik heb vandaag heel veel afgekregen qua werk. Administratie, promotie, samenwerkingen. Best veel dus. Het is nu trouwens al 2 uur, dus ik ben klaar met werken. Ik heb vandaag 7 uur gewerkt, normaal werk ik 9 uur per dag. Snel deed ik mijn make-up nog even goed, en daarna fietste ik richting het centrum. Ik moest uiteraard een cadeautje kopen voor Lautje. Ik ging naar verschillende winkels, en zocht een paar leuke dingetjes uit. Ik liep naar de kassa en rekende af. Dit is het uiteindelijk geworden**
Extra lang deeltje, dus voorlopig effe geen nieuwe delen meer. Vandaag heb ik een Halloween feestje en moet nog iets kopen daarvoor 🥴, dusja dat. Ik wil echt men cijfer weten van dat wetenschap proefwerk trouwens 🤌🏻😭.
JE LEEST
van de Graaf of het Lam?
FanfictionJij hebt een neefje, Milo, lid van de bankzitters. (In dit verhaal woont Milo ook in cdh en bestaat cdh nog) Milo vroeg aan je of je een tijdje in cdh wou blijven slapen, en sinds die dag is alles veranderd. Tw: -zelfbeschadiging -grove woorden (sc...