Er lagen een aantal papieren op mijn bureau die ik in orde moest gaan maken. Als ik daarmee klaar ben moet ik nog wat bestellingen inpakken en heb ik een vergadering. Na een uurtje was ik al klaar me de papieren die op mijn bureau lagen, dus nu ga ik wat bestellingen inpakken. Tijdens het inpakken maakte ik ook nog wat posts voor op social media, voor het bedrijf. Uiteindelijk heb ik 15 bestellingen ingepakt. Dit keer deed ik er weer een uurtje over. "Wil je even een pauze nemen Jade?" Ik schudde mijn hoofd. Ik moest gewoon echt even wat werk afkrijgen, al helemaal nu ik hier niet meer zo vaak ben. Ik voel me nog steeds echt schuldig, maar Shaine vindt zo'n beetje alles prima. Daarom werk ik nu ook zo veel en hard. Normaal doe ik dat ook hoor, maar dit keer extra, snap je. Na 10 minuutjes begon de vergadering. Dit keer duurde het maar 45 minuten. Toen we klaar waren ging ik nog even naar mijn kantoortje. Ik legde alle papieren weg en ruimde alles op. Daarna deed ik de deur opslot en liep nog naar Soof. "Hey Soof, wil je mee naar cdh?"
"Hey Jaad, ja is goed hoor." "Oke top, misschien vind je Koen wel wat." Ze moest lachen. Ik kom er nu pas achter dat ze oprecht een super leuk stel zouden zijn. Koen is echt al heel lang single en Soof al een tijdje. Dus als die twee gewoon een relatie krijgen. "Oke kom je Soof?" "Jaja ik kom." Sophie en ik stapten op onze fiets en fietsten daarna samen naar cdh. Na 15 minuten fietsen waren we aangekomen. We deden onze fietsen in de schuur en liepen naar binnen. Alleen Koen zat in de huiskamer. "Heuy dnptje." "Yo knapperd." Ik gaf hem een knuffel. "Koen ik heb hier iemand voor je, ik dacht aangezien je toch al lang single bent." Maar Koen luisterde al niet meer. Hij maakte een praatje met Soof. Zo gelukt. Nu even zachtjes weglopen. Ik liep naar Matthy. *Klop klop. "Kom maar Jaad." Hoe weet hij dat ik het ben. Nou goed.
"Hey zure mat." "Hey tomaatje."
"Is het al gelukt?" "Ja Layla gelooft dat ik haar weer leuk vind, ze vroeg ook aan me of ik weer haar "vriendje" wilde zijn." "Top, goed bezig Matthyas." "Ja ja, hoe was werk?"
"Super leuk!" "Fijn om te horen Jade."
"En bij jou?" "Mja ging wel opzich."
"Wat bedoel je?" "Rob is boos op me."
"Wacht wat?!" "Nee Jade, ik had dit niet moeten zeggen, maar doe Rob niks aan, het komt door mezelf."
"Nee Matt, hij moet een lesje leren, hij doet echt altijd zo jaloers ofzo."
Nadat ik dat zei stond ik op en stormde ik naar Robbie's kamer. "ROBBIE VAN DE GRAAF!" "Kom binnen." "Wat bezielt jou gast."
"Niks?" "Je laat Matthy nu met fucking rust en hou op met zo jaloers doen de hele tijd." "Jade het spijt me.."
"Ja denk het ook, dag Robbie."
Ik liep weer weg. Ik had gewoon echt even geen zin in, in niemand. Koen en Soof hadden het heel gezellig. Dat vind ik wel fijn. Maar de rest kan echt allemaal oprotten.⚠️Als je niet van bloed houdt/sh skip dit stuk dan effetjes xx)
Ik twijfelde niet, dus ik liep naar de badkamer van Koen. Ik keek de hele tijd naar zijn scheermesje. Zal ik het doen? Zonder enige twijfels zette ik het scheermesje in mijn huid. Diep in mijn huid. Tot er bloed kwam.
Vandaag pas om 10:50 schooll 😝✌🏻
JE LEEST
van de Graaf of het Lam?
FanfictionJij hebt een neefje, Milo, lid van de bankzitters. (In dit verhaal woont Milo ook in cdh en bestaat cdh nog) Milo vroeg aan je of je een tijdje in cdh wou blijven slapen, en sinds die dag is alles veranderd. Tw: -zelfbeschadiging -grove woorden (sc...