Naar Robbie

119 1 0
                                    

Toen we eenmaal in de auto zaten zette Laura heel hard ons lievelings nummer aan. Zodat ik afleiding kreeg. Met uitgelopen mascara zat ik mee te zingen. Wat is het toch fijn om zo'n goede vriendin te hebben. Ze is echt mn beste vriendin. Altijd al geweest. Laura reed naar een koffietentje, waar Milo en ik ook waren geweest. We bestelden twee kopjes koffie, en twee koekjes. Dit had ik gewoon echt even nodig. Afleiding. Lautje en ik praatte nog bij, over vroeger. Er is nog zoveel dat ik haar nog niet verteld heb, over echt van alles. Toen begon ze over Matthy. Ja, Matthyas Maarten het Lam. De jongen die mijn hart heeft gebroken. Mijn beste vriend. Die bankzitter. De jongen waar ik van hield. "Hij is gewoon een enorme sukkel.", zei Laura, net iets te hard. Iedereen begon ons aan te kijken. "En wat moeten jullie nou?" Iedereen keek gauw weer weg. "Maar even over Matthy he, je moet wraak nemen." Wraak? Alsof ik dat ooit zou doen. Al helemaal niet op Matthy. Wraak nemen op je ex, je beste vriend. Denk het niet. Zo gemeen ben ik nou ook weer niet, ook al heeft hij me pijn gedaan. Zo ben ik niet. Dat plan vond ik eigenlijk al erg genoeg. Meer dan dat hoef ik niet. Ik keek haar aan, en schudde mijn hoofd. Ze keek me gelijk vragend aan, maar ik negeerde het voor nu. Opeens belde Rob me.

*Het gesprek
R:Hee gaat het wel mop?
J:Nee, nee Rob het gaat niet
R:Kom alsjeblieft naar me toe
J:Is goed ik vraag aan Lau of ze me wilt brengen
R:Oke, tot zo
J:Doeg

"Lau, kan je me straks naar cdh brengen?", vroeg ik. "Je wilt toch niet met die sukkel zijn?" "Hij is er niet, en ik kom voor Rob." "Jade, je kan niet na de break up ineens weer een relatie beginnen met iemand." "We zijn gewoon vrienden oke." "Ja zal wel, kom dan halen we je spullen op." Laura rekende af, en we reden nog snel naar het huis van Laura en Max. Ik pakte mijn spullen snel bij elkaar, dn stopte ze in mijn tas. Daarna liep ik weer terug naar Laura. Ik heb echt zoveel zin om Rob te zien. Ik hou echt van hem. Als een vriend natuurlijk. Ik ga geen relatie nemen met de beste vriend van mijn ex. Rob is bovendien ook mijn beste vriend. Laura zette me af, en zei nog gedag. Ik gaf haar een knuffel, en ze wachtte tot ik binnen was. Daarna reed ze naar huis. Rob deed de deur voor me open. "Kom hier mop." Hij gaf me gelijk een knuffel. Gelijk daarna kwamen Koen en Raoul aanlopen. "Het spijt me Jade.", zei Raoul, en gaf me ook een knuffel. "Ja, echt kut voor je, komt wel goed Jaad.", zei Koen.

Ik was het gym gedeelte nog vergeten van t vorige part, maar dat komt nog wel een keer terug 🥲🤞🏻. Nu moet ik voor 3 vakken huiswerk maken 😍. Nee maar fr. Geen zin in maar ja. Als ik klaar ben ga k nieuwe delen schrijven dus ja dat. Doei!

van de Graaf of het Lam?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu