Laura en ik gingen wat eten koken, pasta pesto. Max was bij vrienden slapen, omdat hij dit een moment voor ons tweeën was. Dat vind ik super lief. Laura verdeelde de pasta over twee bordjes, op mijn bordje schepte ze meer op. Omdat ik problemen heb met eten. Dat wist ze nog van vroeger. Vroeger werd ik gepest, ze zeiden dat ik te dik was, daardoor ben ik minder gaan eten, tot de dag van vandaag. Ik keek Laura aan en glimlachte. We zaten samen aan tafel te eten. "Maar even Jaad, denk je echt dat Matthy vreemd gaat?, dat is toch niks voor hem." "Ik weet het even niet Lau." "Snap ik, we moeten afwachten tot morgen." "Klopt. Tijdens het eten kletsten we nog even. Ik had bijna alles opgegeten, en Lau keek me trots aan. De rest had Laura opgegeten voor me. "Zullen we morgen anders gym meepakken?" "Jaa, lijkt me leuk." "Oke top, ik leen wel een setje van jou." "Tuurlijk schat." Na het eten ruimde we alles op en daarna deden we alvast onze pyjama's aan. Ik deed mijn skincare, en Laura deed dat ook. Toen we beide klaar waren, liepen we weer terug naar beneden. We gingen een film kijken. Dit keer viel Laura in slaap. Normaal viel ik altijd als eerst in slaap tijdens een film. Ik tilde haar op, en bracht haar naar boven. Rustig legde ik haar op bed. Ik liep weer naar beneden. Lau's telefoon lag nog beneden, dus ik keek of Matthy nog wat had gestuurd. Maar dat was niet zo. Dus ik legde haar telefoon weer terug. Ik appte nog even met Rob.
*Het gesprek
J:Hey smurfiee
R:Hey knapperd
J:Hoe was het vandaag?
R:Leuk! Maar heeft Miel het al gezegd tegen je?
J:Ja.. over Matt
R:Het spijt me Jaad, ik hield hem nog tegen, maar hij zei dat ik me er niet mee moest bemoeien
J:Het is al goed, ik weet het
R:Waar ben je nu eigenlijk?
J:Ik blijf slapen bij Laura
R:Oh, de vriendin van Max?
J:Ja das men bestie van vroeger
R:Aah zo, veel plezier schat, slaap lekker ❤️
J:Dankje Rob, jij ook 💘Rob kan ik wel altijd vertrouwen. Ik dacht dat ik hem leuk vond, maar we kunnen inderdaad gewoon beter beste vrienden blijven. Ik ben zo blij met Robbie. Koen en Raoul zijn natuurlijk ook goeie vrienden van me, en Milo is mijn neefje. Maar Rob is echt mijn beste vriend. Matthy is mijn vriendje, maar dat betwijfel ik nog. Oftewel Rob is gewoon echt mijn beste vriend.
JE LEEST
van de Graaf of het Lam?
Fiksi PenggemarJij hebt een neefje, Milo, lid van de bankzitters. (In dit verhaal woont Milo ook in cdh en bestaat cdh nog) Milo vroeg aan je of je een tijdje in cdh wou blijven slapen, en sinds die dag is alles veranderd. Tw: -zelfbeschadiging -grove woorden (sc...