"Is het goed als ik vanavond bij jou slaap Matt, ik heb gewoon even geen zin in Rob". "Ja tuurlijk".
Ik glimlachte. "Ik ga omkleden enzo, kom zo." "Is goed." Ik liep naar boven, naar de badkamer van Rob. Snel liep ik met mijn spullen naar de badkamer van Matt. Ik kleedde me om en deed mijn skincare enzo. Toen ik klaar was riep ik Matt. "Kom al!" Hij liep naar boven, naar mij. "Ik ga even snel douchen is dat oke?" "Tuurlijk, het is bovendien jouw badkamer." Ik ging op Matthy's bed zitten en scrolde wat door tiktok. Na 15 minuutjes was Matthy klaar met douchen. "Hey daar ben je weer", zei ik sarcastisch. "Heb je me gemist kleintje?" We schoten allebei in de lach. "Matt, ik moet wat toegeven.."
"Wat is er dan?" "Nou ik uhm.."
Matthy keek me vragend aan. "Nou?"
"Ik vind je nog steeds leuk, leuk leuk."
"Als in vrienden?"
"Nee.. je weet wel wat ik bedoel." "En Rob dan?" "Hij is toch mijn beste vriend." "Jade dit kan je niet doen." "Oh dus je zegt gewoon dat je me niet meer wilt." "Nee, je bent de knapste ooit, maar ik weet niet of Rob dit ook zo leuk gaat vinden." "Maar Matt.. ik mis je gewoon." "Ik jou ook Jaad." Hij gaf me een knuffel. "Ik ga slapen, welterusten Matt." "Jij ook Jaad." Ik deed mijn ogen dicht, maar het lukte niet. Ik kon gewoon niet slapen. Ik keek naast me en zag dat Matthy ook nog niet sliep. "Matt?", fluisterde ik. "Huh slaap je nog niet?"
"Ik kan gewoon niet slapen Matt."
"Hoezo dan?" "Nou ik blijf de hele tijd aan je denken."
"Ik ook aan jou, maar het is beter als we geen relatie nemen Jaad." "Ja ja ik weet het.."
Matthy speelde met mijn haren, waardoor ik in slaap viel.*Tijdskip ochtend
Ik doe mijn ogen open en kijk naast me. Waar is Matthy? Ik zocht overal maar kon hem niet vinden, dus besloot ik hem te bellen.*Het gesprek
J:Matt waar ben je?
M:Oh ja vergeten te zeggen, we hadden al heel vroeg opnames vandaag
J:Ooh is goed, veel plezier
M:Dankje, als er iets is bellen he!
J:Zal ik doen doegg
M:Doeii
JE LEEST
van de Graaf of het Lam?
FanfictionJij hebt een neefje, Milo, lid van de bankzitters. (In dit verhaal woont Milo ook in cdh en bestaat cdh nog) Milo vroeg aan je of je een tijdje in cdh wou blijven slapen, en sinds die dag is alles veranderd. Tw: -zelfbeschadiging -grove woorden (sc...