Ik keek op de bon en we hadden nummer #205. "Nummer 205". Ik keek Koen aan en seinde dat dat onze bestelling is. We liepen samen naar onze bestelling en Koen nam het aan. Ik hoorde geschreeuw achter me, dus ik draaide me om.
"Koen is dat je vriendin?"
"Ga je vreemd Jade?"
"Je hebt nu al zo'n beetje met elke bankzitter een relatie gehad"
"Flikker allemaal eens op, nee we hebben geen relatie". Koen trok aan mijn arm en trok me mee naar buiten. Naar zijn auto. Snel stapten we allebei in, zonder iets te zeggen. Ik kreeg bijna een paniekaanval. Koen zette mijn lievelingsliedje op, zodat ik rustiger werd. "Maak je geen zorgen Jaad", zei Koen zacht. Ik keek hem weer aan en probeerde te glimlachen, maar het lukte gewoon niet. Er gaat nu zoveel om in mijn hoofd.
Hoezo ging Matthy vreemd op mij? Hoezo is Rob niet in cdh, wil hij niet bij mij zijn ofzo? Haat iedereen mij? Moet ik nog wel door met mijn baan? Ik weet het allemaal niet meer. Onderweg zei Koen niks. Hij wist het ook niet meer denk ik. Toen we eenmaal thuis waren zag ik auto's staan, van de boys, waaronder dus ook de auto van Matthy. Ik heb echt zo geen zin om hem te zien.
Koen nam de bestelling mee met zijn ene hand, met zijn andere hand hield hij mijn hand vast. Om Matthy jaloers te maken. Hij deed de deur open, en daar zat hij dan. Matthy. De rest was op hun kamer. Matthy richtte zijn ogen gelijk op mijn hand. Het plan is gelukt! Hij was echt super jaloers. "Zijn jullie aan het daten ofzo?" "Wat gaat jou dat nou aan?", vroeg Koen. Hij keek snel weg. Ik riep de andere boys, om te eten. Toen ze beneden waren pakte ze allemaal hun eigen bestelling. Ik was nog zo aardig om Matt's bestelling aan te geven. "Eet smakelijk". "Jullie ook", zei Raoul. Er werd niet zoveel gezegd tijdens het eten. Het was anders dan normaal. Raoul en Milo ruimden alles op. Toen ze daarmee klaar waren gingen ze naar hun kamer. Rob zei tegen mij dat hij nog even een video ging editen, dus hij ging ook. Koen ging even douchen. Dus Matt en ik waren nog de enigste. Tot de bel ging. "Ik ga wel", zei Matthy. Ik zei en deed niks. Ik hoorde een vrouwelijke stem. Het zal toch niet.. Hoe heeft hij het gore lef om zijn vriendin uit te nodigen terwijl ik hier ben. Al helemaal om vreemd op mij te gaan. Ze liepen samen naar de huiskamer. "Hey, ik ben Layla". Ik zei niks, maar inplaats daarvan lachte ik nep. "Ik ga naar Rob, doei". Matt probeerde me nog te stoppen, maar ik was al weg. Snel rende ik naar boven. "Rob!" "Wat is er mop, kom anders even". Ik liep naar de kamer van Rob en deed de deur open. Hij zag aan me dat ik verdrietig was. Toen gaf hij me een knuffel en fluisterde in mijn oor "Matt"s vriendin is zeker beneden?" Ik knikte voorzichtig.
JE LEEST
van de Graaf of het Lam?
FanfictionJij hebt een neefje, Milo, lid van de bankzitters. (In dit verhaal woont Milo ook in cdh en bestaat cdh nog) Milo vroeg aan je of je een tijdje in cdh wou blijven slapen, en sinds die dag is alles veranderd. Tw: -zelfbeschadiging -grove woorden (sc...