Het plan is in werking

89 1 0
                                    

"Eten jullie je bordje nog maar even leeg, wij ruimen het alvast op", zei Joy. Koen en ik keken elkaar aan, en knikten naar Joy. Na 10 minuutjes waren Koen en ik al klaar met eten. Koen ruimde onze borden op en ik liep nog snel naar boven. Ik raapte al mijn spullen bij elkaar en stopte die in een tas, daarna liep ik weer naar beneden. "Het was echt heel gezellig, kom vaker langs Jade!" "Zal ik doen." Ik gaf Joy een brede glimlach en een knuffel. Mike kwam ons allemaal nog gedag zeggen. "Doei jongens, leuk dat jullie er waren, en Jaad natuurlijk." De boys en ik namen afscheid van Joy en Mike en stapten de auto in. Op naar cdh. Het is gelukkig niet zo heel ver. Toen ik thuis was aangekomen ging ik eigenlijk gelijk naar bed. Voordat ik dat deed ruimde ik mijn tas nog op en deed mijn pyjama aan en skincare enzo. Ik ben echt zo blij dat alles weer gewoon is zoals het was. Helemaal perfect. Oh ja ik heb trouwens ook besloten dat ik gewoon nog doorga met mijn instagram carrière, maar dat ik wel minder post voortaan, 1x per week. Meer dan genoeg voor mij. Ik ga vanaf nu ook weer gewoon 5x per week bij Shaine's Beauty werken. Zaterdag en zondag heb ik vrij, en op de woensdag en vrijdag heb ik maar tot 14:30 dienst. Best chill dus. Voortaan ga ik ook met mijn neefje Milo tenissen, elke vrijdag. Zodat ik toch nog ik beweging blijf. Maar even terug naar net. Het gaat nu echt allemaal heel goed. Met Rob, mijn ouders, Matthy, mijn werk, familie, vrienden. Echt heel fijn. Nu hoef ik me ook niet meer te lopen stressen over van alles.

*Tijdskip ochtend
Ik keek naast me en zag dat Rob er niet meer lag. Vast opnames voor de bankzitters. Ik vond het allemaal wel prima. Zoals gewoonlijk deed ik weer mijn sloffen aan en wankelde ik, als een dronken persoon, naar beneden. Tot mijn verbazing zag ik daar Matthy zitten. Met een meisje. Ja, het was Layla. Oh ja het plan. "Goedemorguh."
"Hey slaapkop." Layla gaf me een nep glimlach. Ze is echt zo nep, dat zelfs barbie jaloers op haar is. Ik liep gelijk weer naar boven en ging wat scrollen op TikTok.
Tot ik een berichtje van Matthy binnenkreeg.

*Het appje
M:Jade, hier is het bewijs
Spraakbericht 3:30
J:Top, dankjewel Matt.
M:Graag gedaan

Ik klikte uiteraard meteen op het geluidsfragment. "Ken jij toevallig ene Jade?" "Uh ja, echt een slet is dat, ik heb haar leven zuur gemaakt op de middelbare school, en ook die van haar vriendinnetje, hoezo dan?" "Oh nee gewoon, ik dacht omdat ze nu zo populair is." "Huh, wat bedoel je populair?" "Nou kijk maar op Insta."

Na dit geluidsfragment hoorde ik keihard Layla de deur dichtslaan. Ik rende gelijk de trap af. "Zo lekker bezig hoor Matt." "Zeker."
"Heb je geen opnames?" "Neh, ik had gezegd dat ik iets belangrijks te doen had." "Hou van jou mop." "Ook van jou." Weer gaf ik hem een knuffel. Yes. Mijn plan werkt. Nog even en dan ... BOEM! Dan zal de hele wereld de duistere kant zien van die Layla. Iedereen mag haar dan niet meer en niemand geeft haar dan ooit meer aandacht. Alleen op een slechte manier waarschijnlijk.

Geen idee wat k hier moet zetten eig 🤷🏻‍♀️. Ohja vanaf vndg ga ik proberen elke dag n nieuw deel online te pleuren. xx b.ank_zittersx <3

van de Graaf of het Lam?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu