Ik vroeg aan Laura of ik hier mocht blijven slapen, omdat ik morgen toch pas later hoef te beginnen met werken. Uiteraard mocht ik blijven slapen. Van max mocht het ook.
Opeens belde Milo me op. Wat zou er aan de hand zijn? Ik hoopte echt zo niet dat mijn ouders ruzie hebben met Milo en Matthy.
*Het gesprek
M:Yo Jade..
J:Miel, wat is er?!
M:Nou uhm- Matt is met een andere chick
J:Stop hem nu!
M:Ik ga mijn best doen Jade, bedankt voor het ontbijt nog trouwens
J:Ja prima, doe het nou maar.Ik hing op. Wat nu? Ik dacht echt dat ik Matthy kon vertrouwen. Hij is mijn beste vriend, en als onze relatie over is, wil ik onze vriendschap wel graag behouden. Zonder enige twijfel belde ik Matthy op. Hoe heeft hij het gore lef om te bekken met een ander wijf?! Ik ben zeker niet de moeilijkste, hij mag best vrouwelijke vrienden hebben hoor. Maar het moet niet té close worden, als je snapt wat ik bedoel.
*Gesprek tussen Matthy en mij:
J:Matthy?
M:Ja schat?
J:Wat ben je aan het doen?
M:Ik heb nu opnames hoezo?
J:Oh oke, veel plezier schatje
M:DankjewelSnel hing hij op. Hij verborg iets voor mij, alleen moest ik er nog achterkomen wàt. Ooit ga ik het te weten komen. Hoezo liegt hij tegen mij? Laura keek me aan, en zag dat ik boos en verdrietig was, tegelijkertijd. "Iets met je vriendje?" Ik knikte. Zij zei niks, ik zei niks. Het enigste wat ze deed is me een knuffel geven, en ze gaf een kus op mijn voorhoofd. "Wat een sukkel is hij toch, jongens zijn echt idioten." Ik probeerde te lachen, maar dat lukte me niet. Opeens zat ik ergens aan te denken. Een revenge plan. Ik ben niet zo, maar als het moet dan moet het. "Laura, geef me je telefoon en ik ga via jouw account flirten met hem." "Is goed, maar daar gaat hij toch nooit intrappen?" "Daar gaan we achterkomen, als hij echt een player is, dan zou hij alles doen." "Ja oke das waar, hier mop." Ze gaf de telefoon aan mij, en ik flirtte met Matthy. Al snel kreeg ik een dm terug.
*Het gesprek
L:Hey Matt
M:Yo
L:Ik heb dit nooit durven zeggen, maar ik vind je echt cute
M:Ik jou ook, zullen we afspreken?
L:Ja is goed, morgen om 12:00, in het park
M:Oke, zie je morgen knapperd.Het laatste stukje had ik zelf getypt. Mijn plan was dus om daar heen te gaan, naar dat park. Zodat ik Matthy een lesje kan leren. Hij zou dan vast verwachten dat Laura er zit, dan ziet hij mij. Geniaal idee toch? Ik bedankte Laura nog even. Snel liet ik dit gedoe in men achterhoofd. Ik moest gewoon even tijd hebben voor mijn beste vriendin. Laura en ik deden nog super veel leuke dingen, onder andere maskertjes, film kijken, tikoks maken.
Ik appte Matthy nog even dat ik hier bleef slapen, en hij vond het prima.Vandaag heb k afgesproken met een vriendin, dus waarschijnlijk verder vandaag geen nieuwe delen meer xx
JE LEEST
van de Graaf of het Lam?
FanfictionJij hebt een neefje, Milo, lid van de bankzitters. (In dit verhaal woont Milo ook in cdh en bestaat cdh nog) Milo vroeg aan je of je een tijdje in cdh wou blijven slapen, en sinds die dag is alles veranderd. Tw: -zelfbeschadiging -grove woorden (sc...