Rob duwde me gelijk opzij toen hij dat hoorde. "Rob..", zei ik zacht. Maar hij negeerde mij. Ik weet al wat hij gaat doen. En dat is niet goed. Ik rende achter Rob aan, maar hij was al beneden. "Gast wtf doe jij flikker eens op met die hoer van je, je hebt Jade al genoeg pijn gedaan!" Matthy keek mij aan. Toen haalde ik mijn schouders op. "Rob heeft gelijk.", zei ik. "Hey knapperd, zin om een drankje te doen?", vroeg Layla. "Wtf nee, ben je gestoord ofzo." Ik weet niet waarom, maar ik was jaloers ofzo. Toen Layla dat zei. Terwijl we geen eens een relatie hebben. Ik liet dat maar even achterwege. "Het is uit, flikker nu op!", zei Matthy. Layla probeerde nog iets te zeggen maar Matthy was der voor. "Nu!" Ze zei niks, maar liep weg. Daar zaten we dan. "Het spijt me Jade", zei Matthy. Hij probeerde me een knuffel te geven.
Ik knikte alleen. "Jade kan ik je even spreken op de gang?", vroeg Rob. "Tuurlijk." We liepen naar de gang. "Je ziet toch dat Matt net met je flirtte he, het is wel je ex Jade". "Wat hij flirt niet eens met mij, dus bemoei je met je eigen zaken ofzo". Rob antwoordde niks, maar liep weg. "Robbie.." Het was al te laat. Ik liep maar weer terug naar de huiskamer, waar Matthy nog steeds zat. "Matt, wie was die chick?" "Nogmaals het spijt me, maar dat was Layla Scholten". Ik schudde met mijn hoofd. Nee he. Layla. Zij heeft mijn schoolleven verpest, ook die van Laura. Ze moest altijd roddels over ons verspreiden, die iedereen dan geloofde. Ik was woedend. En Matt zag dat. "Gaat t?" "Ja.. nee, die chick is mijn vijand." "Omdat ze met mij had zeker?" "Nee natuurlijk niet, ze pestte Laura en mij altijd en ze maakte ons schoolleven zuur." "Het spijt me Jaad". "Tis oke Matt."
"Wil je een plan bedenken ofzo?"
"Nu je het zegt.."
"Hier hou ik van, ik doe mee."
We schoten in de lach. Rob keek naar ons. Hij was echt woedend op me, maar eerst moest ik dit even regelen. Voordat die Layla ook Rob wat gaat aandoen.He he eindelijk weer een nieuw deel. Dit is het laatste deel voor vandaag, morgen weer ik nog niet, want heb dan weer school joepie 🥳
JE LEEST
van de Graaf of het Lam?
FanfictionJij hebt een neefje, Milo, lid van de bankzitters. (In dit verhaal woont Milo ook in cdh en bestaat cdh nog) Milo vroeg aan je of je een tijdje in cdh wou blijven slapen, en sinds die dag is alles veranderd. Tw: -zelfbeschadiging -grove woorden (sc...