Rob, waarom was je nou weggelopen?

89 1 0
                                    

Rob zei niks, maar keek me aan.
"Ga maar zitten schat, ik pak wel wat te drinken." "Oke, dankjewel tante."
Ze liep naar de keuken om drinken voor me te pakken. Mike die ging naar boven. "Ja ga je nog wat zeggen of niet?" Hij haalde zijn schouders op. Nou lekker vriendelijk weer. Mijn eigen vriendje. "Ik was bezorgd om je oke, ik ben helemaal in het donker hierheen gefietst om je te zoeken."
"Ja en?" "Rob, als je zo doet zoek je het maar lekker zelf uit." "Prima." Ik liep boos weg, naar Joy.  "Wat is er mop?"
"Nou mijn eigen vriendje doet vervelend tegen me, ik was alleen bezorgd om hem." "Snap ik Jaad, ga met hem praten." "Nee, heb ik al geprobeerd." Ze seinde dat ik alsnog moest gaan. "Oke dan." Ik liep terug naar Rob. Hij keek me vragend aan.
"Hoezo was je nou weg?"
"Ja ik was gewoon jaloers op Matthy, je brengt echt veel tijd met hem door."
"Rob, dat is vanwege een plan.."
Rob zei niks. Maar staarde me aan. Tot Joy binnenkwam. "Zo hoe gaat het hier?" "Geweldig", zei ik sarcastisch.
"Het spijt me Jade." "Het is oke." Ik gaf hem een knuffel. Toen belde Matthy mij op. Ik seinde naar Rob dat ik op moest nemen.

*Het gesprek
M:Jade?
J:Ja?
M:Waar ben je? Heb je Rob gevonden?
J:Hij is bij mij, we zijn bij je ouders Matt.
M:Oke we komen der nu aan.
J:Is goed tot zo.

Na 15 minuten waren de boys aangekomen. Matthy rende gelijk naar me toe. "Jaad ben je oke?"
"Ja, het gaat prima." Hij gaf me een knuffel. Rob keek weer jaloers. "Hey Matt", zei Joy. De andere boys begroetten Joy ook nog. "Rob, waarom liep je nou weg?" "Ja, ik was gewoon jaloers oke." De jongens zeiden niks. Ze staarden naar mij. Ik keek ze vragend aan.

Effe n kort deeltje want ben weer op school✌🏻‼️

van de Graaf of het Lam?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu