-24-

319 24 13
                                    

Taehyung küfürler savurarak oyun oynarken arkasından yaklaşan Jungkook'u hiçbir şekilde farketmiyordu. Jungkook sevgilisine sarılıp yanağına öpücük kondurdu. Taehyung saniyesinde değişen surat ifadesiyle Jungkook'a bakıp gülümsedi ve öpücük attı. Jungkook 15 dakikadır oyunun bitmesini bekliyordu ama artık sıkılmıştı. Taehyung'u rahatsız etmeden masanın altına girdi ve kasayı oynatarak kendine yer açtı.

Oturmuş Taehyung'un süt beyazı bacaklarını izliyordu.

Dudaklarını yaladı ve bacaklarında gezdirmeye başladı ellerini.

"Jungkook! Rahat dur."

Taehyung irkildi ve bacaklarını çekti ama Jungkook bunu umursamayacaktı. Hızlıca ellerini şortuna atıp bacaklarından çekip çıkardı. Taehyung bacaklarından kayıp giden şort için büyük mücadele vermişti oysaki.

Taehyung rahat durması için hafif bir tekme geçirdi Jungkook'a. Oyun oynarken rahatsız edilmeyi sevmezdi.

Jungkook yaptığı harekete karşılık hızlıca elini Taehyung'un penisine atıp sıktı. Taehyung güçlü bir inleme bıraktı ve yine Jungkook'u uyardı. "Bebeğim lütfen 10 dakika bekler misin?"

"Umm hayır."

Taehyung gözlerini kapatmamaya çalışarak oyunu idare etmeye çalışıyordu.

Her ne kadar masa altından ona sırnaşan Jungkook olsada.

Jungkook artık baksırını da indirip elindeki penise öpücükler kondurmaya başladı.

Taehyung bir elini Jungkook'un saçlarını, diğer eliyle de fareyi tutuyordu. Tur başlayınca klavyeyi kullanabilmek adına diğer elini de yukarı çıkardı.

Jungkook kafası serbest bırakılınca ağzına aldı iyice büyüttüğü penisi. Taehyung hissettiği ıslaklıkla irkildi ve hırıltıları arttı.

En sonunda pes edip arkaya yasladı ve iki elini de Jungkook'un kafasına attı. Sertçe ağzını sikiyordu. Jungkook'un minik öğürmeleri ve çıkan ıslak sesler Taehyung'u daha sert hale getiriyordu.

Gelme noktasına ulaşacağını anladığı anda Jungkook'u kendine bastırdı. Jungkook göz yaşları içinde öğürüyordu. Taehyung Jungkook'un kafasını serbest bırakmadan spermlerini Jungkook'un boğazından aşağı gönderdi.

Jungkook gözlerini kocaman açtı, böyle bir şey beklemiyordu. Kendini okşamaya başladı.

Taehyung sandalyesiyle geri gidip Jungkook'u süzdü. Kızarmış gözleri, ağzında onun sıvısı...

Ama bu onu sikeceği anlamına gelmiyordu. Üstünü düzeltip ayaklandı ve gülümsedi. "Bugünlük bu kadar yeter."

Jungkook'un yüzü tuhaf bir hal aldı. Ne demek yeter?

"Ohoo saat kaç olmuş!" Esneyip konuşmasını sürdürdü. "Yatsak iyi olacak."

Jungkook ayağı kalktı. "Sen rahatlayınca tabii, at beni hemen yabana!"

Taehyung kıkırdadı. "Oyunu bölme demiştim sana."

"Ne yani oyunun benden daha mı değerli?" dedi dudağını büzüp Jungkook.

"Aşkım önce oyun sonra seks sonra sen."

Jungkook Taehyung'un karnına küçük bir yumruk geçirdi. "Defol ya!"

Taehyung Jungkook'u omzuna atıp yatak odalarına götürdü. Yatağa bırakıp öpücükler kondurmaya başladı tüm suratına. Jungkook kıkırdıyor, elleriyle Taehyung'u itiyordu.

Aşağıdan gelen kapı ziliyle Taehyung Jungkook'u serbest bıraktı.

"Birini mi bekliyordun?" 

Taehyung olumsuzca başını salladı ve kapıyı açmaya gitti. Jungkook'ta seke seke merakla arkasından gidiyordu.

Taehyung kapıyı açınca karşısında polis görmeyi beklemiyordu.

"Kim Taehyung?"

"Evet benim."

Polis kemerinden çıkardığı kelepçeyle Taehyung'a yaklaştı. "Uyuşturucu satışı, mal kaçakçılığı ve adam kaçırmadan tutuklanıyorsunuz."

______

Ben bölüm atar mıydım ya

Bölümü geçiş bölümü olarak düşünün uzun zamandır ara verdiğim icin bocaladım ne yazsam bilemedim.

Devami da ara tatilde falan gelir

Öpenzii

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 29, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BOSS with TAEKOOK +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin