Taehyung şaşkınca başını kaldırdı. "Ne demeye çalışıyorsun sen? Kimden bahsediyorsun?"
Jimin burnunu çekti ve Taehyung'dan ayrıldı. "Y-yoongi."
Taehyung küfür edip yumruklarını sıktı. İşte şimdi işi bitmişti onun. "Ne yaptı it herif?!"
"Projelerimizi çalabilmek için benimle olmuş. Taehyung ben özür dilerim." deyip kafasını eğdi.
"Ya saçmalama bak bana! O herif yüzünden özür dileme." deyip Jimin'in kafasını kaldırdı. "Önü yok edeceğim, üzülme bebeğim."
"Mafya mısın sen?! Öyle bir şey yapıp başına dert almayacaksın! Anladın mı beni?"
"Şşh sakin ol, ve ağlamayı bırak. Şimdi eve gidip birlikte eğleneceğiz, anladın mı? Hadi, git ve eşyalarını topla." Taehyung, Jimin'in gözlerinin içine bakarak şefkatle konuşmuştu. Jimin başıyla onaylayıp odasına gitmişti. Taehyung sinirle koltuğuna oturdu ve gözlerini yumdu. Kendini berbat hissediyordu. Yoongi'den bunun intikamını alacaktı.
Kapıda beliren Jimin'le ayağa kalktı ve gülümsedi ona. "Hadi gidelim."
*
"Hala açmıyor mu?"
Jungkook endişeyle "Evet." dedi. Sabahtan beri Taehyung'a ulaşamıyorlardı. İşe gitmiş ve kaybolmuştu adeta.
"Jimin'i arayacağım." dedi Jungkook çaresizce.
"Civciv çocuktan mı bahsediyorsun?" Jungkook gülümsedi ve başıyla onayladı. Her ne durumda olursa olsun onu güldürmeyi başarıyordu bu adam.
Jungkook Jimin'i aradı fakat o da açmıyordu. Jungkook'un içine bir kurt düşmüştü. O ikisi sürekli birlikte bir yerlere kayboluyordu. Jungkook kafasını iki yana salladı. Bu olamazdı.
Jungkook derin nefes aldı. Aklındaki bu saçma düşünceleri çıkarmalıydı. Saate baktı. 11.31.
Bu saate kadar neredeydi? Telefonunu neden açmıyordu? Jungkook'un içi içini yiyordu. Ya başına bir şey geldiyse?
Jungkook tedirgince koltuğa oturdu tekrar.
*
"Baksana, oyunculuğu çok kötü." dedi Taehyung filme bakarken.
Jimin'de, Taehyung'un omzundaki boynunu kaldırmadan onayladı onu. Film sona yaklaşıyordu. Taehyung esneyip kalktı. "Telefonum nerede?"
Jimin bilmediği için omuzlarını silkti. Uykusu gelmişti, esneyip koltukta uzandı. "Jungkook'la nasıl gidiyor?"
O anda Taehyung'un aklına Jungkook geldi. Hızla telefonunu aramaya başladı.
"Hey, neden bu kadar tedirginsin? Sakin olsana." dedi Jimin anlamayarak. "Ona haber vermemiştim. Onu aramalıyım." dedi Taehyung telefonunu bulmak için çırpınırken.
Jimin yastığın altından kendi telefonunu çıkardı. "Benim telefonumdan ara istersen."
Taehyung başıyla onayladı ve telefonun ekranını açtı.
Jungkook adlı kişiden 3 cevapsız çağrınız var.
Taehyung küfür etti ve hemen Jungkook'u aradı. Telefon daha ilk çalışta açılmıştı.
"Alo, Jungkook?"
"T-taehyung? Sen misin?"
"Evet, evet benim güzelim. Ben Jimin'leyim. Bugün gelemeyeceğim yanına."
"Neden tüm gün telefonun kapalıydı?"
"Jimin'leydim dedim ya güzelim-"
"Tamam!"
Taehyung'un suratına kapanmıştı telefon. Taehyung kaşlarını çattı. Neden böyle bir şey yapmıştı ki? Düşünmesine fırsat bile vermeden telefon tekrar çalıyordu.
Babacığım arıyor...
Taehyung'un gözleri şaşkınlıkla açıldı. Jimin'in daddy kink fantezisi mi vardı yani? Peki bu kimdi? Taehyung aklına gelen isimle yumruklarını sıktı ve telefonu açtı.
"Jimin, beni dinle-"
"Seni öldüreceğim! Anladın mı?!"
"Telefonu Jimin'e ver."
Taehyung güldü ve telefonu kapatıp Yoongi'nin numarasını engelledi.
"Taehyung! Gel artık, ne konuştunuz o kadar be?!" Taehyung yüzüne gülümsemesini takınıp Jimin'in yanına gitti. "Sen bilmiyorsun değil mi?" deyip sırıttı Taehyung.
"Neyi bilmiyorum?"
"Jungkook artık sevgilim." dedi Taehyung gülümseyerek. Hala etkisindeydi olayın.
"Tahmin etmiştim. Düğün ne zaman?" dedi ve güldüler.
"Bir sorun var Jimin."
"Neymiş?"
"Sanırım benle konuşmuyor. Demin suratıma kapattı telefonu."
"Neden?" dedi Jimin gözleri yarı kapalıyken.
"Sanırım onu merakta bıraktığım için." dedi Taehyung derin nefes verirken.
"Niye aramıyorsun çocuğu gerizekalı?! Hadi git yanına, seni merak etmiştir."
"Ama seni yalnız bıraka-"
"Taehyung dediğimi yap ve git. Onu üzüyorsun. Bende uyuyacağım zaten birazdan. Git."
Taehyung başıyla onayladı ve ayağa kalktı. Jimin'e sarıldı ve saçlarını öptü. "Üzülmeni istemiyorum."
"Üzülmüyorum, hadi git."
"Üzülme ama tamam mı?"
"Gitsene gerizekalı! Ne uzattın amına koyayım?! Yeter bu kadar dram!"
Taehyung güldü ve son kez sarılıp evden çıktı.
Şimdi sevgilisinin yanına gidebilirdi.
~>Ben geldim ayol! Nasılsınız, iyi misiniz? Bir sorununuz varsa paylaşmaktan çekinmeyin. Ay bugün çok softum. Dokunsalar ağlayacak gibiyim. Şuanlık bu bölümle idare edin bir sonraki bölüm ciddi anlamda s2ş. Ama bu bölüme en az 20 oy istiyorum. Diğer bölüm zor yaptık 20 oy. Her neyse, bir sonraki bölümde görüşürüz. Sizi seviyorum 💋💘<~