-6-

10.4K 491 362
                                    

Taehyung, asansöre binen Jungkook'u görünce adımlarını hızlandırdı ve asansöre yetişti. Hayal ettiği gibi değildi, asansörde yalnız olmaları gerekiyordu ama onlar dışında 2 kişi daha vardı asansörde.

Taehyung Jungkook'un arkasına ilerledi. Jungkook onu görünce küçük bir baş selamı verdi, o kadar. Hala kırgındı Taehyung'a.

Taehyung gülümsedi, işte şimdi, tamda Jungkook'un arkasındaydı. Biraz ileri gitti ve ön tarafının Jungkook'un kalçasına değmesine izin verdi.

Jungkook bunu hissetmişti. Acaba bilerek mi yapıyor, diye düşünmekten alıkoyamadı kendini. Biraz öne gitti. O sırada asansör durmuş, o ve Taehyung dışında herkes inmişti. Jungkook içinden küfür etti.

Taehyung yanlız olmalarından cesaret alarak Jungkook'a yaklaşıp onu sıkıştırdı. "Neden kaçıyorsun Jeon?" diye fısıldadı kulağına. Jungkook yutkundu, ne yapacağını bilmiyordu ve eğer Taehyung ona yaklaşmaya devam ederse üyesinin kalkacağını biliyordu. "B-bay Kim-"

"Şhtt! Sakin ol güzelim. Korkma, seni yemeyeceğim. Şimdilik." deyip elini Jungkook'un çenesine çıkardı Taehyung. Yüzüne yaklaştı ve bir süre yüzünü izledi. Jungkook gözlerini Taehyung'a çeviremiyordu. Sevimli, diye düşündü Taehyung.

Taehyung iyice yaklaşıp Jungkook'un dudağının kenarına, minik bir öpücük bıraktı. Jungkook dizlerinin bağının çözüldüğünü hissetmişti. İlk defa birinden bu kadar çok etkileniyordu. Öpücükten birkaç saniye sonra asansörün kapıları açıldı. Taehyung geri çekildi. "Görüşürüz Jungkookie."

Asansörde yanlız kalmıştı Jungkook. İçinde buradan kaçıp gitme isteği vardı çünkü çok utanıyordu. Şimdi o odaya nasıl geri dönecekti?

"Oh, demek buradaydın Kook. Seni arıyordum bende. Heey?"

Jungkook düşüncelerini zihninin derinliklerine gömüp kafasını kaldırdı. Hiçbir şey yaşamamış gibi gülümsedi Kyungsoo'ya.

"Sen iyi misin?" diye merakla sordu Kyungsoo. Jungkook daha fazla meşgul etmemek için asansörden çıktı. "Evet, neden olmayayım ki?"

Kyungsoo omuz silkti. "Bilmem, biraz garip geldin gözüme. Her neyse, hadi gel. Yemek arasındayız ve ben çok açım! Yürü hadi!" dedi Kyungsoo heyecanla. Jungkook kafasıyla onaylayıp onu takip etti.

*

Jungkook, odasının önünde duruyordu. İçeri girmeye cesareti yoktu. Öğle molası yaklaşık 10 dakika önce bitmişti ve Jungkook hala burada dikiliyordu. Derin bir nefes aldı ve kapının kulpunu indirerek içeri girdi yavaşça. Başını karşısındaki odaya Çevirdi ve Taehyung'un orada olmadığını görünce rahatladı.

"Geç kaldın."

Jungkook duyduğu kalın sesle zıpladı. Taehyung'u görmemişti. Arkasına döndü ve mahçup bir şekilde Taehyung'a baktı. "Özür dilerim Bay Kim."

"Tam 10 dakikadır kapının önünde durduğunu biliyorum Jungkook." deyip oturduğu masadan kalkıp Jungkook'a yürüdü. "Neden? Neden içeri girmedin Jeon?"

Nefesini Jungkook'un yüzüne üfledi Taehyung. Jungkook'u bu kadar etkileyebildiğini görmek onun çok hoşuna gidiyordu. "Utanıyor musun yoksa?"

Cevabını bildiği bir soru sormuştu Taehyung. Evet, Jungkook, Taehyung'dan utanıyordu. Jungkook geriledi ve sırtı kapıyla birleşti. Jungkook'un içinden dediği tek kelime ise 'sıçtım' dı.

Jungkook sadece 2-3 kere ilişkiye girmişti ama hepsinde baskın olan taraf oydu. Ama bu adam karşısında asla ama asla baskın olamazdı.

Taehyung elini Jungkook'un beline doladı ve kendine daha çok çekti. "Benden çok etkileniyorsun Jeon." derken kendisini Jungkook'a bastırmıştı.

Jungkook inlemesini tutabilsede mimikleri onu ele vermişti. Taehyung, Jungkook'a bakarak dudaklarını ısırdı. "Ve bende senden çok etkileniyorum Jeon."

Bir eli Jungkook'un kalçasına gitti ve sıkıca kavradı. Jungkook bu sefer hakim olamamıştı inlemesine. Taehyung sırıttı ve Jungkook'un kulağına yaklaştı. Kulak memesini ağzına aldığında Jungkook kapının kulpuna tutunmuştu.

Taehyung, Jungkook'un kulak memesine işkence yapıyordu adeta. Dudaklarıyla baskı yapıyor, emiyor ve dişliyordu. Jungkook kendine hakim olmayı siktir edip inlemesini tutmamıştı. Taehyung çekilmeden önce kulağına fısıldadı. "Benden utanma."

Taehyung geri çekildi ve göz kırpıp kendi odasına geçti. Tekrar ona baktığındaysa Jungkook'un orda olmadığını gördü ve gülümsedi.

Kim Taehyung, Jeon Jungkook'u tuvalete göndermeyi beceren ilk kişiydi.

~>Çok kısa oldu sanırım, üzgünüm. Bu bölüm pek içime sinmedi ama atayım dedim. Hikayenin ilerleyen bölümleriyle ilgili isteklerinizi belirtin lütfen. Olay önerebilirsiniz yani. Her neyse, şimdilik bununla yetinin canlarım. Sizi seviyorum, bir sonraki bölüm için beklemede kalın.<~

BOSS with TAEKOOK +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin