-14-

7.8K 358 335
                                    

Seokjin Jungkook'a dönüp koluna girdi ve hastanenin çıkışına doğru yöneldiler. Şimdi Jungkook'un evinde güzel bir uyku çekebilirdi Seokjin. Uzun zamandır düzgün bir uyku uyumamıştı.

"Sen evine git hyung, çok yorgun görünüyorsun. Ben kendi başıma gidebilirim."

Seokjin alayla güldü. "Seni yalnız bırakacağımı düşünüyorsan eğer yanılıyorsun. Bunu düşünmen bile seni salak yapıyor Kookie."

Jungkook güldü. Evet bunu düşünmesi bile saçmaydı. Ama Seokjin'in olmaması gerekiyordu işte! Yoksa Eunwoo gelemezdi. Jungkook somurttu tekrar.

"Bir şeyin mi var Kookie?"

"Hayır hyung. Sadece biraz yorgunum."

Seokjin başıyla onayladı ve arabayı sürmeye devam etti.

*

"Bugün Jungkook hastaneden çıkıyor, onu görmeye gideceğim. Beni biraz idare edebilir misin Jimin?"

"Tabii ki. Sen git sevgilinin yanına." dedi gülerek.

Taehyung gülümsedi, keşke gerçekten de sevgilisi olsaydı.

Asansördeyken evde olup olmadıklarını temin etmek için Seokjin'i aradı Taehyung.

"Efendim Taehyung?"

"Evdesiniz değil mi? Jungkook'u görmeye geleceğim."

"Evet, evdeyiz. Senden bir şey isteyeceğim. Evde bir işim var ve burada kalacağım için birkaç kıyafet alacağım. 2 saatliğine Jungkook'la durabilir misin?"

Taehyung gülümsedi, bunu zevkle kabul edecekti. "Tabii ki."

"Ben şimdi çıkıyorum evden, sende olabildiğince hızlı gel lütfen. Yalnız kalmasını istemiyorum."

"Tamam."

Taehyung şuan oldukça mutluydu.

*

"Kook!"

"Efendim hyung?" dedi Jungkook telefonuyla oyun oynarken.

"Birazdan Taehyung gelecek ve sana o bakacak. Benim şimdi çıkmam gerekiyor."

Jungkook oyuna odaklandığı için Seokjin'in ne dediğini anlamamış ama cevap vermişti. "Tamam."

Seokjin son kez Jungkook'a bakıp evden çıktı.

*

"Evet bebeğim, Seokjin gitti, yalnızım gelebilirsin." deyip Eunwoo'nun cevabını beklemeye başladı.

Eunwoo kabul edince gülümseyerek "Bekliyorum." dedi.

Eunwoo için bir şeyler yapmalıydı Jungkook. Bu yüzden yatağından zorlanarak kalktı ve mutfağa indi. Buzdolabını açtı ve uzun süredir evde olmadığından buzdolabının neredeyse boş olduğunu gördü. Bu yüzden pizza sipariş etti ve salonu düzenlemeye başladı. Birkaç kez başı dönsede işini bitirmeyi başarmıştı. Şimdi geriye sadece giyinmek kalmıştı. Odasına geri döndü ve dolabından ne giyeceğini seçmeye başladı. Siyah şortuyla tişörtünü giyer giymez kapı çalmıştı. Koşar adımlarla gidip kapıyı açtı. Eunwoo'nun geldiğini düşünüyordu, fakat gördüğü kişiyle yüzündeki gülümsemesi silindi.

"Taehyung?"

Taehyung gülümsedi. "Merhaba Jungkook. Seokjin seni yalnız bırakmamak için beni gönderdi."

Jungkook suratını astı. Eunwoo gelecekti ama!

"İçeri geçebilirsin." dedi Jungkook eliyle salonu göstererek. Taehyung'un arkasından kapıyı kapatır kapatmaz tekrar çaldı kapı. Karşısında ona gülümseyerek bakan Eunwoo'yu görünce neşesi yerine gelmişti.

Elini Eunwoo'nun beline doladı ve dudağına minik bir öpücük bıraktı.

Taehyung sinirle yutkunarak gözlerini kaçırdı. Bu piçin ne işi vardı burada?!

Eunwoo içeri geçtiğinde kaşlarını çattı. "Yalnız olacağımızı sanıyordum Kookie."

Jungkook Eunwoo'nun dediğini görmezden geldi ve onları tanıştırdı. "Taehyung, bu Eunwoo."

"Sevgilisiyim." diye tamamladı Eunwoo.

Taehyung anladığını belirtmek için kafasını salladı. Yüzünde sahte bir gülümseme vardı.

Taehyung her ne kadar gitmek istesede Jungkook'u bu pislikle yalnız bırakmayacaktı.

"Sevgili olduğunuzdan Seokjin'in haberi var mı?" diye sordu gülümseyerek Taehyung.

Jungkook ne cevap vereceğini düşünürken Eunwoo cevap verdi. "Evet, biliyor ve hatta ilişkimizi destekliyor da bundan sanane?"

Taehyung sinirle kahkaha attı. "Öyle mi?"

Eunwoo sinir bozucu bir gülümsemeyle onayladı.

"Peki ya Jungkook, Eunwoo'nun seni aldattığını biliyor musun?" dedi Taehyung sinirini kontrol edemeyerek.

Jungkook şaşkınlık içerisinde Eunwoo'ya bakıyordu. "Ona mı inanıyorsun yani?" dedi Eunwoo.

"H-hayır." Jungkook Taehyung'a döndü.

"Kanıtın var mı? Böyle iğrenç bir şeyle suçlayamazsın sevgilimi!"

"Jungkook, kanıtım var. Ama bunun için Seokjin'i beklemeliyiz." deyip kollarını birleştirdi Taehyung.

"Tamam-"

"Tamam mı?! Jungkook sen tanımadığın bir adamın sözünü mü dinliyorsun?! Bana güvenmiyor musun? Biz... Biz bir süre görüşmeyelim olur mu? Beni sevdiğinden emin olduktan sonra gel Jeon!" deyip aradan sıvıştı Eunwoo.

"Hayır bekle! Eunwoo, bebeğim, ben sana güveniyorum gerçekten!" deyip yalvarıyordu Jungkook. Ama Eunwoo onu umursamadan kapıyı arkasından sertçe kapatarak evden çıktı.

Jungkook sinirle Taehyung'a döndü. "Hepsi senin yüzünden! Saçma sapan iddialarını götüne sokayım senin! Siktir git evimden!"

Taehyung gülme isteğini bastırarak ayağa kalktı. "Üzgünüm, Seokjin'e söz verdim, seni yalnız bırakmayacağıma dair. Ayrıca oturmalısın, başın dönecek bebeğim."

Jungkook gelen ikinci şok dalgasıyla bağırdı." Ne?! Bebeğim derken?! Defol git!"

Taehyung gülümseyerek Jungkook'a yaklaşmaya devam etti. Jungkook'un kolunu yakalayıp onu itmesini engelledi.

"Bana inanman gerekiyor bebeğim. O piçin teki!"

Jungkook kurtardığı eliyle sağlam bir yumruk indirdi Taehyung'un yüzüne. "Onun hakkında böyle konuşma!"

Taehyung yumruğun etkisiyle koltuğa düştü. "Onu korumaya kalkma sakın!" dedi Taehyung sinirle.

"Seni öldürürüm!" deyip koltukta Taehyung'un üstüne çıktı ve yumruk atmaya devam etti. Taehyung elleriyle yüzünü korudu ve Jungkook'la yerlerini değiştirdi. Şimdi Jungkook altta, Taehyung üstündeydi.

Taehyung sırıttı. "Bu pozisyonda istediğin kadar konuşabilirsin güzelim."

"Sen ne diyorsun lan?!" deyip Taehyung'u üstünden itmeye çalıştı fakat Taehyung tüm gücünü kullanarak bunu engellemeyi başardı.

Jungkook'un bileklerini tutup kafasının üstünde birleştirdi. Kalçasını aşağı doğru kaydırdı. İkiside penislerinin birbirine sürtmesiyle inledi." K-kalk üstümden!"

Taehyung onu dinlemeyip dudağına yapıştı. Ezercesine öpüyordu Jungkook'un dudaklarını. Diliyle ağzını açması için zorluyordu fakat Jungkook oldukça sıkı kapatmıştı. Taehyung sinirlenerek iki dudağını da ısırdı Jungkook'un. Gelen kan tadıyla özür dilercesine Jungkook'un dudaklarını emmeye başladı. Taehyung dudaklarını ayırarak konuştu.

"Sana aşığım."

~>Merhaba! Umarım geçen bölümde yarattığım hayal kırıklığını yok edebilmişimdir. Sizi seviyorum. Yeni bölüm için beklemede kalın. Ayrıca yorumlarınızı okurken çok mutlu oluyorum, yorum yapmaya devam edin lütfen. Görüşürüz!<~

BOSS with TAEKOOK +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin