-5-

10.6K 495 161
                                    

Boğazında hissettiği baskıyla gözlerini açtı Taehyung. Boğuluyormuş gibi hissetti. Elini boynuna atıp boynundaki kolu kaldırdı.

"Bu kim be?" deyip hafif açık gözleriyle yan tarafına döndü. Uyuyan Jimin'i gördüğünde ilk başta ne olduğunu anlamadı. Sonra üstündeki bacağıda yavaşça kaldırdı.

"Senin ne işin var ki burada?" dedi kendi kendine. Telefonunu arıyordu yatakta. Eline bir telefon gelince aldı, ama bu telefon onun değil Jimin'indi.

Saate bakmak amacıyla ekranı açtı.

23.57

Sevgilim adlı kişiden 17 cevapsız arama.
Kyungsoo adlı kişiden 9 cevapsız arama.

Sevgilim adlı kişiden 32 yeni mesaj!

Taehyung'un aklına bugün olanlar gelince derin bir nefes alıp arkasına yaslandı. Yaslandığı sırada elindeki Jimin'in telefonun ekranı açıldı. Jimin'in telefonu sessizdeydi.

Sevgilim arıyor...

Taehyung oflayarak telefonu açtı ve kulağına götürdü.

"Jimin! Neredesin sen?! İyi misin? Telefonlarımı niye açmıyorsun?! Ne kadar endişelendim haberin var mı?" Taehyung gözlerini devirdi. Bu çocuğu sevmiyordu, sevemiyordu. Ama sanırım Jimin'i gerçekten seviyor diye düşündü Taehyung. Her neyse, bu konuyu sonra düşünecekti.

"Jimin iyi, uyanınca söylerim arar. Kapatıyorum şimdi."

"Bir dakika. Ne? Jimin'in senin yanında ne işi var? Uyuyor derken?" Taehyung yine gözlerini devirdi.

"Uyuyor işte. Uzatma, hadi. Kapatıyorum." deyip bir şey demesine fırsat bırakmadan kapattı telefonu.

Telefonu yatağa bırakıp geri uzandı. Jimin hala ayı gibi uyuyordu. Sesli bir şekilde konuşmuştu oysaki.

Taehyung o an düşündü. Yanlış mı yapıyorum acaba, dedi kendi kendine. O çok yoruluyor ve mutlu olmak onun hakkı, acaba Yoongi dediklerinde haklı mı, düşünceleri geçiyordu kafasından.

Elini Jimin'in saçlarına götürüp okşadı. Jimin'le çok uzun zamandır arkadaşlardı. Jimin onun olmayan ailesi olmuştu ve onun üzülmesine asla izin veremezdi, vermezdi. Korkuyordu işte, Yoongi'nin onu üzmesinden. Ama Jimin böyle mutluydu. Onu rahat bırakmalıyım diye düşündü Taehyung.

Yataktan kalkıp etrafa göz gezdirdi. Telefonunu çarptı gözüne. Jimin telefonunun üstünde yatıyordu. Yavaşça telefonu aldı ve ekranını açtı.

Jungkook adlı kişiden 13 cevapsız arama.
Kyungsoo adlı kişiden 7 cevapsız arama.

Taehyung mesajlar bölümüne girip Jungkook'a yazdı.

Taehyung:
Jungkook?
Uyuyor musun?

Jungkook:
Hayır Bay Kim.
Siz iyi misiniz?
Bugün siz ve Bay Park'a ulaşmadık.
2 toplantı kaçırdınız.

Taehyung:
Biz iyiyiz.
Kyungsoo'yla konuşup toplantıları en yakın tarihte yeniden yapılmasını sağlayın.

Jungkook:
Tabii Bay Kim.
İyi geceler dilerim.

Taehyung:
İyi geceler.

Taehyung Jungkook'un bu kadar itaatkar ve resmi oluşunu çok seviyordu. Onu fazlasıyla istiyordu.

*

BOSS with TAEKOOK +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin