"Şu siktiğimin odasından çık artık Jungkook!"
"Hyung ben aptalım."
"Biliyoruz onu, hadi çık bak Taehyung seninle konuşmak istiyormuş."
"HEAG??"
Jungkook hışımla odanın kapısını açıp çıktı. "Hani nerde?"
"Gerizekalı gel şuraya!"
Seokjin onu kolundan kavrayıp salona çekti ve koltuğa fırlattı. "Yemek getiriyorum, yerinden kıpırdama!"
Jungkook başıyla onayladı hafifçe. Seokjin önüne yemeğini koyup karşısına oturdu.
"Jungkook sırf projen için insanları kullanmanın ne kadar boktan bir şey olduğunu anladığını düşünüyorum artık-"
"Onu kullanmadım! Ondan hoşlandığım için ve onu üzmemek için çıktım onunla."
"Neden ayrıldın peki? Hm, bunu açıkla hadi."
"Ben, kendi başıma büyütmek istiyorum bu projeyi. İnsanların gözünde sevgili torpiliymiş gibi gözükmek istemiyorum ve benim amacım tüm şirketi ele geçirmek. Bunu onunla birlikteyken yapamam ve ondan uzaklaşmam gerekiyor, aksi taktirde onu çok kıracağım ve ben onu kırmak istemiyorum."
"Jungkook şuan açgözlülük yaptığının farkında mısın? Neden şirketin başına geçmek istiyorsun ki?"
"Çünkü o lanet olası şirket benim hayalim!"
"Şirketi Taehyung'la beraberde yönetebilirsin. Bu kadar herkesi yıpratmana gerek yok."
Jungkook sustu. O şirket onun gözünü boyamıştı. Seokjin hyungu çok haklıydı.
"Ben biraz hava alacağım." deyip odasına kaçtı Jungkook. Üstüne dolabından pantolon ve tişört geçirdi. Kendini evden dışarı atıp bir taksi çağırdı. 5 dakika içinde gelen taksiye Taehyung'un adresini verdi.
Taehyung'un evine gidip ne bok yiyecekti bilmiyordu ama kendini affettirecekti. Eve geldiğinde taksiye ücretini ödeyip çıktı. Şimdi ise kapıda durmuş cesaretini topluyordu. Tam kapıyı çalacakken kapı açıldı. Karşında Jimin'i görünce pek şaşırmamıştı.
"Ne işin var burda? Onu üzdüğün yetmedi mi?"
"Ben kendimi affettirmeye geldim. Lütfen geçebilir miyim Bay Park?"
Jimin anlayışla başını sallayıp çekildi ve evden çıktı. "Benim işim var ona sahip çık."
Jungkook kafasını salladı ve hızla odasına gitti. Kapı kapalıydı, sessizce kapıyı açtı. Tahmin ettiği gibi Taehyung yatakta örtüyü kafasına çekmiş yatıyordu. Yatağın ucuna oturdu ve örtüyü kafasından indirdi. Ellerini özlediği yüzde gezdirdi Jungkook.
Dudaklarına minik minik öpücükler bıraktı. Kendini ilk defa Taehyung'a karşı seme hissediyordu. (ciddi kalamıyorum VKEBVKENXKNWKJWOFUWODQIFPWNCLWMCLWMCLWKFOWKDW)
Taehyung gözlerini açmadan, uykunun verdiği sersemlikle Jungkook'un suratını ittirdi. Mızmızlanarak uyumak istediğini söylüyordu. "Bebeğim uyan."
Taehyung gözlerini kırpıştırarak açtı. Karşısında Jungkook'u görünce şaşırdı. O değil miydi, ayrılmak isteyen?
"Niye buradasın?"
"Sevgilim ben özür dilerim. Bak, cidden kafam çok dağınıktı, seni üzmek istemedim. Ama sonra yaptığımın ne kadar bencilce olduğunun farkına vardım. Ben seni seviyorum Taehyung, sana aşığım."
Taehyung gülümseyerek Jungkook'un dudaklarına öpücük kondurdu. "Bende sana aşığım bebeğim."
Jungkook, Taehyung'un dudaklarını öpmeye başladı. Bu sefer o seme olacaktı, sırıttı. Taehyung ellerini tuttu ve kafasının üstünde birleştirdi. Taehyung ellerini kurtarmaya çalışıyordu. "Heey burda bir seme var, o da benim."
Jungkook gülümsedi. "Üzgünüm Taehyung ama şuan benim."
Taehyung boku yemişti, bunu hissediyordu. Jungkook yorganı Taehyung'un üstünden atıp sıkıca sarıldı ona. Kokusunu içine çekip boynunu emdi. Saçlarına öpücükler kondurdu. Elleri tişörtünün içine girip pürüzsüz vücudunu okşadı. Hızlı olmak istiyordu. Sertçe öpüşüyorlardı. Jungkook üstündekileri çıkarıp Taehyung'la ilgilenmeye devam etti. Onu öperken altındaki eşofmanı çıkarıyordu. Taehyung tişörtünü çıkardı ve kafasını yatağın başlığına yasladı. Derin derin soluklanıyordu. Jungkook gözlerini bir saniye bile ondan ayırmadı. Onu izleyerek penisini okşuyordu.
Taehyung domaldı ve sırıttı. İlk defa alttaydı.
Jungkook içine girecekti ki Taehyung onu durdurdu. "Beni hazırlamayacak mısın?"
Jungkook aklına gelmiş gibi ses çıkardı. "Doğru."
2 parmağını Taehyung'un ağzına verdi. Taehyung dilini sürterek emiyordu parmaklarını. Jungkook yeterince ıslanan parmaklarından birini Taehyung'un deliğine soktu. Yavaşça hareket ettirirken diğer parmağınıda soktu. Onu hazırladıktan sonra parmaklarını çekip penisini ovaladı ve yavaşça girmeye başladı. Taehyung dudaklarını ısırıp başını eğdi. Jungkook'un üstte olmasına izin verdiğine inanamıyordu.
Jungkook hızlanıyordu. Üyesini saran duvarlar onu delirtiyordu. Taehyung'un belini sıkıca kavrayıp hızlandı. Taehyung başını yastığa gömmüş inliyordu.
"A-ah geliyorum!" Jungkook yavaşladı ve menilerini serbest bıraktı. Gözlerini kapatmış derin nefesler alıyordu. Taehyung kalçasını ovalayarak yataktan kalktı.
Yüzünü buruşturdu. "Bunun öcünü alacağım biliyorsun değil mi?"
Jungkook kahkaha attı. "Biliyorum."
Taehyung yüzünü ekşitti. Kalçası ağrıyordu eşşek herif yüzünden! Gerçi kabahat kendisindeydi.
Gözlerini kapatmış keyifle yatan Jungkook'a son bir bakış atıp duşa girdi.
Jungkook mu? O halinden oldukça mutluydu.
~Yine geç bir bölüm hehe. Ama isteklerinizi karşılayacağınızı düşünüyorum çünkü çiftimizi barıştırdım, üstüne seviştiler smcbekcnemenw neyse, öpüyorum sizi, vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın sizi seviyorum 💕😙~